شامپو ایروکس حاوی عصاره گزنه مناسب موهای چرب و معمولی 200 گرم Irox ettle Extract Shampoo 200g

۶۰ فروشگاه
۳.۸ از ۵
(۴ رای دهنده)

از ۳۷,۳۵۰ تا ۱۱۵,۰۰۰

انتخاب استان
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

مشخصات فنی

مشخصات فنی شامپو ایروکس حاوی عصاره گزنه مناسب موهای چرب و معمولی 200 گرم Irox ettle Extract Shampoo 200g
مشخصات
بارکد بین المللی 2161220112400053
بارکد وارداتی 6261124004112
ترکیبات آب دیونیزه، تری اتانل آمین لوریل اتر سولفات، سدیم لوریل اتر سولفات، آمونیوم لوریل اتر سولفات، عصاره پروپیلن گلایکولی گزنه، روغن جوجوبا، د-پانتنول (پیش ساز ویتامینB5)، ویتامینE، کوکونات فتی اسید دی اتانل آمین، کوکوآمیدو پروپیل بتائین، گلیسرین، کلراید سدیم، آکریلات/پالمت 25 آکریلات کوپلیمر، پروپیلن گلیکول، اسانس، پلی کواترنیوم -10، آلانتوئین، ایزوتیازولین 5/1%
جنس محفظه پلاستيكي
جنسیت آقايان، بانوان
رده سنی نوجوانان، بزرگسالان
روش مصرف ابتدا مقدار مناسبی از شامپو را روی موی خیس قرار داده، به ملایمت ماساژ دهید و پس از چند دقیقه به خوبی آبکشی نمایید. در صورت نیاز این کار را تکرار کنید.
زمان مصرف روزانه
شرکت تولید‎کننده ایران آوند فر
عصاره روغن جوجوبا
فرم محصول شامپو
کارایی شوينده
کاربرد ها ویژگی های شامپو گزنه ایروکسحاوی پلی کواترنیوم 10، روغن جوجوبا، عصاره بید کانادایی و ویتامین های E و B5حاوی عصاره های گیاهی ضد التهاب و التیام بخشنرم کننده، حالت دهنده و افزاینده درخشندگی مومحرک رشد مو و جلوگیری از ریزشمناسب موهای چرب و معمولیکنترل کننده چربی پوست سرجلوگیری از ریزش مومعرفی شامپو گزنه ایروکسشامپو گزنه ایروکس حاوی سورفکتانت های آنیونی و آمفوتری مناسبی است که قدرت شویندگی خوبی برای کنترل چربی پوست سر ایجاد می کنند. ترکیب آمونیوم آلکیل اترسولفات نیز سورفاکتانت مناسبی با پایه آنیونی و خواص آمفوتری است که قدرت نرم کنندگی و مرطوب کنندگی بالا دارد. این شامپو از ترکیبات گلیسرین، د- پانتنول، ویتامینE ، پروپیلن گلیکـول و آلانتویین تشکیل شده که نرم کننده، مرطوب کننده، ضد التهاب و ضد خارش می باشند. عصاره ی گزنه با داشتن خـواص محرک رشد مو و کنترل چربی سر می تواند نقش ارزنـده ای در کاهش و توقف ریزش مو داشته باشد. عصاره گزنه موجود در شامپو ایروکس با افزایش گردش خون محیطی سبب تحریک رویش مو شده، همچنین چربی پوست سر و مو را کنترل و کاهش می دهد. ترکیبات نرم کننده گیاهی، پلیمرهای مرطوب کننده و حجم دهنده مو و ویتامین های E و B5 به حفظ سلامت، شادابی و درخشندگی مو کمک کرده و از گره خوردن آن جلوگیری می کنند.ترکیبات شامپو گزنه ایروکسروغن جوجوباروغن جوجوبا خواص ارزشمند متعددی دارد که از دیرباز نقش ویژه ای برای آن در بهداشت پوست و مو شکل گرفته است. این ترکیب با چربی پوست سر سازگار بوده و اثرات قوی مرطوب کننده، نرم کننده، التیام بخش و آنتی باکتریال دارد.پلی کواترنیوم- 10 پلی کواترنیوم-10 در دو فرم ( جدا و در کمپلکس) ترکیب ارزشمندی است که عـلاوه بر نرم کنندگی و حالت دهندگی، در درخشندگی و جلوگیری از موخوره، وزشدن و گره خوردن مو موثر است. همچنین موجب ترمیم موی های آسیب دیده و شکننده می شود.
کد مجوز بهداشتی 14187/16
کشور تولید‎کننده ایران
ماده شاخص پلي كواترنيوم-10
مخصوص مو
مقدار 200 گرم (g)
موارد منع مصرف از تماس شامپو با چشم‎ها جدا خودداري نماييد.
در صورت تماس، چشم‎ها را با آب فراوان شستشو دهيد.

نوع کارایی ضد ريزش
نوع محفظه بطري
نوع مو موي چرب، موي معمولي
ویتامین ها پيش‎ساز ويتامين B5، E
ویژگی ها • حاوی پلی کواترنیوم 10، روغن جوجوبا، عصاره بید کانادایی و ویتامین‎های E و B5
• نرم‎کننده، حالت‎دهنده و افزاینده درخشندگی مو
• حاوی عصاره‎های گياهی ضد التهاب و التيام‎بخش
• محرک رشد مو و جلوگیری از ریزش
• مناسب موهای چرب و معمولی
• کنترل‎کننده چربی پوست سر
• جلوگيری از ريزش مو
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران

پیشنهاد ویژه فروشندگان

کالاهای مشابه