سینه ریز چشم ببر و انیکس طرح تابان - کد 33665

۱ فروشگاه
۰
(۰ رای دهنده)

۲۵۸,۰۰۰

هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

مشخصات فنی

مشخصات فنی سینه ریز چشم ببر و انیکس طرح تابان - کد 33665
مشخصات
اطلاعات بیشتر برای آشنایی بیشتر با نگین(های) بکار رفته در این محصول ، روی لینک زیر کلیک کنید:چشم ببر
اندازه تقریبا 22 سانتی‌متر
جعبه مخصوص بصورت رایگان - هدیه جواهربازار
جنس نگین چشم ببر
سبک طراحی از متریال این محصول ، به تعداد بالا موجود است و به همین دلیل احتمال وجود تفاوت‌هایی در رنگ و طبیعت فریم / نگین محصولات ارسالی وجود دارد. برخی از نمونه‌های موجود در تصاویر آمده است.با توجه به اصالت و طبیعت محصول، امکان ارائه دو سینه ریز دقیقا به یک شکل و رنگ وجود ندارد.عنایت داشته باشید که سینه ریز ارسال شده از نظر ظاهری ، کیفیت و قیمت در یک سطح هستند اما تفاوت‌های جزئی از نظر رنگ و طرح آنها وجود دارد.
شناسنامه گوهرشناسی صدور شناسنامه گوهرشناسی برای این سینه ریز از مراکز گوهرشناسی معتبر ، مستلزم پرداخت حداقل 70.000 تومان هزینه جداگانه می‌باشد.عنایت داشته باشید که مراکز گوهرشناسی دارای مجوز فعالیت از مراجع ذیربط بوده و بصورت کاملا مستقل از جواهربازار فعالیت می‌کنند. عمده فعالیت این مراکز ، بررسی گوهرهای مختلف ، برگزاری کلاس‌های آموزشی گوهرشناسی و ... بوده و بنابراین هزینه صدور شناسنامه از این مراکز ، هیچ ارتباطی با جواهربازار ندارد.
شناسنامه محصول اگر تمایل دارید شناسنامه جواهربازار برای این سینه ریز صادر شود 8٫000 تومان به مبلغ محصول اضافه می‌گردد.درخواست صدور شناسنامه را در صفحه سبد خرید می‌توانید ثبت نمایید.
عنوان محصول سینه ریز چشم ببر و انیکس طرح تابان
مناسب استفاده خانم‌ها و آقایان
نحوه ارسال سراسر نقاط کشور
وزن تقریبا 44 گرم
وضعیت سفارش ساخت ارائه دهید.زمان ساخت : حداکثر 1 روز کاری از زمان تایید مالی سفارش.جواهربازار در اجرای محصولات سفارشی بسیار دقیق و متبحرانه عمل می‌کند.در واقع طرح این سینه ریز بنابه درخواست مشتری به استادکار ارائه شده و بصورت اختصاصی ساخته می‌شود.کیفیت و ظاهر کار آماده شده ، مشابه تصاویر و مطابق توضیحات ارائه شده می‌باشد.با اطمینان خاطر سفارش ساخت سینه ریز را ارائه داده و لذت به همراه داشتن یک طراحی خاص و سفارشی را تجربه کنید
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران

پیشنهاد ویژه فروشندگان

کالاهای مشابه