سیلر استارتر الوان مدل ALCO-3308 حجم 4 لیتر

۱ فروشگاه
۰
(۰ رای دهنده)

۲۹۴,۰۰۰

هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

مشخصات فنی

مشخصات فنی سیلر استارتر الوان مدل ALCO-3308 حجم 4 لیتر
مشخصات
آماده سازی سطح سطح مورد نظر را با آب شستشو داده تا گرد و خاك از سطح زدوده شود( در صورتيكه سطح شوره زده باشد بايد حتما با استفاده از برس تميز گردد )همچنين سطح مورد نظر قبل از رنگ آمیزی می بایستی تمیز و عاری از هر گونه آلودگی و چربی و حتی رنگهای قدیمی گردد تا سطحی قابل اعتماد حاصل شود. برای سطوح سیمانی از روش واتر جت جهت تمیز کردن سطح می توانید استفاده نمائيد، قبل از اعمال سيلر، از خشک شدن کامل سطح اطمينان حاصل كنيد.
حجم تقریبی 4 لیتر
روش مصرف 1. سيلر استارتر الوان را با مقدار مناسب آب مخلوط نموده و تا حصول به ضخامت مورد نظر در چند دست با فواصل زمانی يك ساعته بر روی سطح اعمال نمائید. میزان اختلاط آب به سيلر بستگی به درجه حرارت محیط، سطح زیر کار و نیز وسیله رنگ آمیزی دارد، بنا بر نوع ابزار اعمال و شرايط فوق الذكر می تواند تا 25 % با آب مخلوط شود. پیشنهاد میگردد جهت اعمال از روش قلم مو استفاده شود. 2. در صورت نياز و با توجه به نوع سطح زيركار پيشنهاد می شود از دو لايه سيلر استفاده شود . 3. اعمال رنگ در دمای محيط بالای 10 درجه سانتی گراد، دمای سطح 3 درجه بالاتر از نقطه شبنم و رطوبت كمتر از 80 درصد توصيه می شود.
زمان اعمال لایه بعدی حداقل 3 ساعت
زمان خشک شدن سطحی حداكثر 1 ساعت
شستشوی وسایل پس از اتمام كار، دستها، ابزار آلات رنگ آميزی يا مواد ريخته شده بر روی زمين را با آب گرم و صابون بشوئيد. جهت جلوگيری از زنگ زدگی، ابزار و تجهيزات رنگ آميزی را با حلال وايت اسپريت شستشو داده و فورا خشك نمائيد.
میزان پوشش تقریبی پوشش تئوری برای ضخامت خشك 20 ميكرون 14 متر مربع در لیتر
نکات ایمنی و شرایط نگهداری محتویات ظرف را در محیط خشک، خنک و دور از نور مستقیم خورشید و با تهويه مناسب نگهداری كنيد. از یخ زدگی سيلر جلوگیری نمائيد. بعد از مصرف، درب ظرف را محکم ببندید. بهترين زمان مصرف در صورت رعايت شرايط انبارداری مناسب تا 24 ماه پس از تاريخ توليد می باشد. در صورت بلعيده شدن يا تماس با چشم( پس از شستشو با مقدار زياد آب )به مراكز پزشكی مراجعه كنيد.
نوع کالا سیلر استارتر
وزن تقریبی حدود 4 کیلو گرم
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران

پیشنهاد ویژه فروشندگان

کالاهای مشابه