سر شیشه ارتودنسی شماره 1 وی بیبی کد 875 مناسب نوزادان 0 تا 6 ماه Wee Baby Silicone Teat Orthodontical Low Flow no1 Code 875

۰
(۰ رای دهنده)

کالاهای مشابه

هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

مشخصات فنی

مشخصات فنی سر شیشه ارتودنسی شماره 1 وی بیبی کد 875 مناسب نوزادان 0 تا 6 ماه Wee Baby Silicone Teat Orthodontical Low Flow no1 Code 875
مشخصات
بارکد وارداتی 8690797108755
جنس محصول سيليكون
جنس محفظه طلقي
رده سنی 0 تا 6 ماه
روش مصرف قبل از استفاده، سر شیشه را با آب و صابون بشویید. برای پیشگیری از عفونت قارچی هر روز به مدت چند دقیقه سر شیشه را در مقدار مساوی آب و سرکه و سپس در هوای خشک قرار دهید.
سایز محصول 1
شرکت تولید‎کننده Burda bebek inc
شرکت واردکننده آذر گستران آسیا
کارایی سر شيشه
کاربرد ها ویژگی های سر شیشه ارتودنسی شماره 1 وی بیبیکمک به شکل گیری دهان و دندان کودک به دلیل طراحی خاص و ارتودنسی آنبا سری سیلیکونی هماهنگ با ساختار طبیعی فک و کام کودکقابل استفاده در تمام شیشه شیرهای دهانه استانداردعاری از BPA و مواد مضر شیمیاییمناسب برای کودکان 0 تا 6 ماهمعرفی سر شیشه ارتودنسی شماره 1 وی بیبیسر شیشه ارتودنسی شماره 1 وی بیبی مناسب کودکان 0 تا6 ماه می باشد. عاری از هرگونه مواد مضر شیمیایی و BPA می باشد. این سر شیشه شفاف بوده و بو و مزه خاصی ندارد و احتمال آلرژی را کم می کند. به دلیل کیفیت بالایی که دارد، مقاوم تر است و طول عمر بیشتری هم دارد. سر شیشه ارتودنسی شماره 1 وی بیبی شبیه به سینه مادر ساخته شده است و مانع رشد صحیح دندان های کودک نمی شود. با توجه به اینکه سر شیشه در طول زمان در مجاورت هوا قرار می گیرد. تغییراتی در رنگ و خاصیت سیلیکونی سرشیشه ایجاد می شود لذا حتما باید بین 4 تا 16 هفته تعویض گردد. سر شیشه های ارتودنسی در اندازه های گوناگون موجود هستند و سر آنها به گونه ای است که مکیدن آن باعث آسیب به دندان ها و فک کودک نمی شود. و قابل استفاده در تمام شیشه شیرهای دهانه استاندارد می باشد.BPA یا بیسفنول:ماده ای است که می تواند سبب بروز بیماری هایی مانند سرطان پروستات، سرطان پستان یا بلوغ زودرس در بچه ها شود. با توجه به اینکه نوزادان دایم در حال رشد هستند و تغذیه شان تغییر می کند، شرکت های مختلف سر شیشه هایی با سایزهای متفاوت را در بازار عرضه کرده اند. همچنین از لحاظ بهداشتی بهتر است، سر شیشه ها هر یک ماه تعویض شوند. نوزادان بدلیل اینکه نمی توانند حرف بزنند، بسیاری از نیازهایشان را با گریه بیان می کنند. اگر در حین بزرگ شدن نوزاد، سایز سرشیشه تغییر نکند، تبعا میزان شیر کمتری از آن خارج شده و به این ترتیب نوزاد تغذیه لازم را نخواهد داشت. بنابراین برای اینکه نوزاد تغذیه مناسبی داشته و بی قراری نکند بهتر است سر شیشه او متناسب با تغذیه اش تغییر کند. توصیه دندان پزشکان این است که برای کودکتان حتما سر شیشه و پستانک ارتودنسی بخرید. این وسیله ها در اندازه های گوناگون موجودند و سر آنها به گونه ای است که مکیدن آن باعث آسیب به دندان ها و فک کودک نمی شود.
کد محصول 875
کشور تولید‎کننده ترکیه
موارد منع مصرف با توجه به اینکه در طول زمان در مجاورت قرار بگیرند تغییراتی در رنگ و خاصیت سیلیکونی سر شیشه ایجاد می‎شود. لذا حتما باید بین 4 تا 16هفته تعویض گردند.
بدلیل وجود سیستم گردش هوا air system پس از هر بار شستشوی پستانک آب داخل آن را با فشار خارج نمایید.
همواره این محصول را با نظارت والدین استفاده نمایید، مکیدن ممتد و طولانی سبب پوسیدگی دندان خواهد شد.
در صورت مشاهده هر گونه شکستگی، ترک‎خوردگی سر شیشه را تعویض نمایید.
نوع کارایی ارتودنسي
نوع محفظه وكيوم
ویژگی ها • کمک به شکل‌گيري دهان و دندان کودک بدليل طراحي خاص و ارتودنسي آن
• با سري سيليکوني هماهنگ با ساختار طبيعي فک و کام کودک
• قابل استفاده در تمام شيشه شيرهاي دهانه استاندارد
• عاري از BPA و مواد مضر شيميايي
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران

پیشنهاد ویژه فروشندگان

کالاهای مشابه