سرم ترمیم‎کننده ضد چروک افیسه 30 میلی‌لیتر گلنیک

۳ فروشگاه
۰
(۰ رای دهنده)

۱,۳۸۰,۰۰۰

انتخاب استان
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

مشخصات فنی

مشخصات فنی سرم ترمیم‎کننده ضد چروک افیسه 30 میلی‌لیتر گلنیک
مشخصات
بارکد وارداتی 3282779358385
برند گلنیک (Galenic)
ترکیبات نئوپنتانوئیت، میتل گلوکز 20، پروپیلن گلیکول، دی کاپریل/ دی کاپریت، تری اتیل هگزانول، پگ-12، 1.2 هگزاندیول، اسید آبی 3 (CI42051)، آراکیدیل الکل، آراکیدیل گلوکوزید، بهنیل الکل، بنزوتریازولیل دودکیل پی- کرسل، بی اچ تی، بوتیلن گلیکول، کلسیم لاکتات، کاپریلیل گلیکول ستیل الکل، دی سدیم ادتا، اتیل هگزیل پالمیتیت، عطر، گلیسریل استئارات، هگزیلن گلیکول، لسیتین هیدروژنه، منیزیم لاکتات، مالتودکسترین، میکا، پگ-100 استئارات، فنوکسی اتانول، عصاره فورمیدیوم آنسیناتوم، پلیاکریلات 13، پولی ایزو بوتن، پولی سربات 20، سیلیکا، سیلیکا دایمتیل سیلی لیت، سدیم استات، سدیم هیالورونت، سوربیتان ایزو استئارات، تیتانیوم دی اکساید
(CI 77891)، توکوفریل استات
توصیه استفاده از پاک کننده‌ها و شوینده‌ها و کرم‌های ضد آفتاب در کنار این محصول توصیه می‌شود.
جنس محفظه شیشه ای
جنسیت آقايان، بانوان
رده سنی بزرگسالان
روش مصرف پس از پاک‎سازی پوست صبح و شب برروی پوست صورت و گردن استفاده شود.
زمان مصرف روزانه
شرکت واردکننده ماهتاب کیش
عصاره عصاره جلبک دریایی
فرم محصول سرم
کاربرد ها راز گلنیک وابسته به رویکرد منحصر به فرد این شرکت است. هرکدام از محصولات ما به لحاظ تاریخچه حیرت‌‌آور طبیعی خود شهرت یافته‌اند و این واقعه حتی پیش از شناخته‌شدن آنها بدلیل تأثیر خارق‌العاده بر روی پوست صورت گرفته است.
از روغن آرگان برگرفته از درخت آرگان گرفته (که یک درخت قدیمی موجود در جنوب غربی مراکش است و بعلت توانایی در مهار کردن بیابان‌ها معروف می‌باشد) تا جلبک آبی آب‌های شیرین (که سه و نیم میلیارد سال قبل و از سرآغاز حیات بر روی کره زمین کشف شده اند) تمام ترکیبات فعال ما سرشار از نیروی حیاتی هستند که می‌توانند پوست شما را حیاتی دوباره ببخشند و مواد مورد نیاز آن را تأمین کنند. این محصول استحکام بخش و ضد‎چروک است.
پروفسور فیلیپ لیبارون Philip Lebaron ، مدیر ایستگاه اقیانوس‌شناسی در Banyuls می‌گوید: سیانوباکتری‌ها ( Cyanobacteries ) ابتدای فتوسنتز هستند و اکسیژن تولید می‌کنند که نقش مهمی را در ایجاد زندگی هوازی و پیدایش زندگی گیاهان ایفا می‌کند. همچنین آنها نقش مهمی را در حفظ تعادل اکوسیستم‌ها در همه جا ایفا می‌کنند. جلبک آبی آب‌های شیرین بیش از سه و نیم میلیارد سال پیش وجود داشته است و امروزه دانشمندان معتقدند که این جلبک‌ها از همان ابتدای حیات بر روی زمین بوده‌اند. جلبک آبی منبع انرژی حیاتی، به شدت مقاوم و کاملا با‎ارزش است و به طور موفقیت‌آمیزی توانسته است خود را با شرایط بسیار سخت در طول هزاران سال وفق دهد و با اثرات زمان مبارزه کند.
آزمایشگاه‌های گلنیک باسابقه 2٠ سال تحقیق و پژوهش و طی آن 1٠ سال همکاری با گروه های CNRSS ، توانسته‌اند با مجزا کردن یک ماده بسیار فعال از جلبک آبی به نام عصاره خالص جلبک آبی، پرده از راز خاصیت جوان‌کنندگی این گیاه بردارند. عصاره خالص جلبک آبی، این منبع فوق‌العاده جوانی موجب بازسازی سلول شده، تولید طبیعی فیبرهای حمایت‌کننده پوست، کلاژن (% 133 +) و الاستین (% 233 +) را افزایش داده (بر اساس آزمایشات انجام شده در محیط کشت سلول در آزمایشگاه) و مانع از هم پاشیدگی آنها می‌شود و دارای خاصیت بالای محافظتی و آنتی‌اکسیدانی می‌باشد.
عصاره خالص جلبک آبی: این ماده فعال طبیعی به موجب تبحر کامل گلنیک در استفاده از هنر در خلق محصولات مراقبت از پوست، تحت عنوان افیسه Ophycée فرمول‌بندی شد. این محصول دارای بافتی بی نظیر، رنگ آبی ملایم و عطری دلپذیر است.
نتایج بدست آمده بعد از 21 روز استفاده از سرم ضد چروک افیسه گلنیک: چین و چروک‌ها را به میزان % 7۵ پر می‌کند و پوست به صورت قابل ملاحظه‌ای به میزان87% محکم می‌شود.
کد مجوز بهداشتی 100381012025
کشور تولید‎کننده فرانسه
مقدار 30 میلی لیتر
نوع پوست انواع پوست
ویژگی ها • افزایش چسبندگی میان درم و اپیدرم
• مناسب برای تمامی پوست‌ها
• جلوگیری از افتادگی پوست
• حاوی عصاره جلبک آبی
• افزایش اتصالات فیبری
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران

پیشنهاد ویژه فروشندگان

کالاهای مشابه