سرسره های بادی باب اسفنجی

۰
(۰ رای دهنده)
در حال حاضر هیچ فروشگاهی این محصول را موجود نکرده است.
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

مشخصات فنی

مشخصات فنی سرسره های بادی باب اسفنجی
مشخصات
ابعاد 500*300*280 سانتیمتر (طول*عرض*ارتفاع)
توضیحات بیشتر کودکان انرژی زیادی دارند و معمولا این انرژی را برای بازی کردن،دویدن و شیطنت دوران کودکی استفاده میکنند. کودکان با بزرگتر شدن، معمولا اکثر زمان خود را صرف مدرسه, نشستن مقابل تلویزیون و کامپیوتر میکنند و شوق خود را از فعالیت های فیزیکی از دست می دهند. با سرسره بادی در پارک ها و خانه های بازی, کودکان شما به ورزش و تحرک اشتیاق پیدا میکنند. سرسره  بادی طرح باب اسفنجی علاوه بر سلامتی و تندرستی در بدن شما, باعث بهبود کیفت خواب, عادات غذایی و عملکرد سیستم گوارش کودک شده و با افزایش میزان ترشح هورمن سروتونین و دوپامین در مغز، احساس رضایت و نشاط را برای کودک شما به ارمغان می اورد. بازی و سرگرمی یکی از نیازهای همیشگی کودکان است. پارک‌رفتن از بهانه‌هایی است که با آن کودکان این نیاز را بروز می‌دهند. با توجه به مشغله‌ی کاری و روزمرگی دنیای بزرگسالان ،والدین حتی برای خودشان هم وقت کم دارند. استفاده از پارک بازی، تاب و سرسره‌ی کودک یکی از روش‌هایی است که می‌توان با آن کودکان را خوشحال کرد. سرسره‌های کودکان معمولا از جنس بادی هستند. این نوع ساخت باعث می‌شود حتی در صورت برخورد با آن‌ها، آسیب چندانی به کودک وارد نشود.
سایر توضیحات سرسره بادی طرح باب اسفنجی طول 5 عرض 3 و ارتفاع 2.8 مترمیباشد این سرسره با طراحی زیبا و کودکانه میباشد که دارای یک مسیر پله و یک مسیر سرسره میباشد بنابر سلیقه ودرخواست متقاضیان عزیز مسیر پله می تواند در سمت چپ و یا راست پله باشد رنگبندی شاد و جذاب و طرح ظاهر محصول باعث جذب کودکان به این دستگاه شده است این محصول در دسته خود جزء دستگاه های کوچک میباشد و استفاده از این  سرسره بادی برای کودکان بسیار جذاب و دوست داشتنی است. دیواره ایستگاه بالا به خاطر ایمنی کامل  دارای  ارتفاع خوبی میباشد. پشت سرسره یک ورودی هوا توسط یک دمنده ( پمپ) تعبیه شده است. دمنده این دستگاه مارک موتوژن تبریز میباشد که بسیار مقاوم و کم صداست. جنس مشمای استفاده شده در این محصول از نوع مشمای کره ای می باشد و نخ مصرف شده ازنوع نخ ترک است با توجه به کانال بندی های داخلی و نوع جنس و دوخت محصول و قابلیت تحمل وزن بالایی که داردحتی بزرگسالان هم میتوانند از آن استفاده کنند دستگاه دارای ۲۴ ماه گارانتی میباشد و ۵ سال خدمات پس از فروش نیز میباشد همچنین این سرسره دارای گواهی استاندارد میباشد که یکی از مهمترین خصوصیات آن هست رنگبندی و ابعاد سرسره مشروط به نظر و مکان مشتری قابل تغییر است در صورتیکه حد استاندارد رعایت شود قیمت این سرسره بدون احتساب قیمت دمنده درج شده است و هزینه دمنده جدا محاسبه می شود.
گروه سنی کودک
🔴ابعاد ۴۰۰*۳۰۰*۲۵۰ سانتیمتر
🔴توضیحات بیشتر کودکان انرژی بی حد و مرزی دارند و این انرژی را برای بازی، پریدن و شیطنت های دوران کودکی استفاده میکنند.\nکودکان با افزایش سن، بیشتر زمان خود را صرف مدرسه, نشستن مقابل تلویزیون و مانیتور کامپیوتر میکنند و شوق خود را از فعالیت های فیزیکی از دست می دهند. با سرسره بادی در خانه های بازی, کودکان شما به ورزش و تحرک شوق و اشتیاق می یابند و در آینده نیز علاقه به ورزش در آنها نهادینه میشود و این امر موجب رشد , سلامت و سرزندگی  در زندگی روزمره خواهد شد و به صورت غیر مستقیم بر روش زندگی کودکان و حتی شما تاثیر میگذارد و باعث بهبودی و احساس شادی در زندگی شما میشود\nسرسره بازی در عین تثبیت سطح سلامتی و تندرستی در بدن شما, باعث بهبود کیفت خواب, عادات غذایی و عملکرد سیستم گوارش شما شده و با افزایش میزان ترشح هرمن سروتونین و دوپامین در مغز، احساس رضایت و نشاط را برای شما به ارمغان می اورد. لذت تفریح و ورزش و تحرک در کنار هم سنها استرس های روزانه شما را کم خواهد کرد و دید زیباتری از کیفیت زندگی به شما و اطرافیانتان ارائه خواهد کرد.\nبازی و سرگرمی یکی از نیازهای همیشگی کودکان است. پارک‌رفتن از بهانه‌هایی است که با آن کودکان این نیاز را بروز می‌دهند. با توجه به مشغله‌ی کاری و روزمرگی دنیای امروزی، والدین حتی برای خودشان هم وقت کم می‌آورند. استفاده از پارک بازی، تاب و سرسره‌ی کودک یکی از روش‌هایی است که می‌توان با آن کودکان را سرگرم کرد. سرسره‌های کودکان معمولا از جنس بادی هستند. این نوع ساخت باعث می‌شود حتی در صورت برخورد با آن‌ها، آسیب چندانی به کودک وارد نشود.
🔴سایر توضیحات سرسره بادی طرح باب اسفنجی\nطول ۴ عرض جلو ۲٫۶ و عرض عقب ۳ و ارتفاع ۲٫۵ مترمیباشد\nاین دستگاه با طرح باب اسفنجی میباشد\nکه دارای یک مسیر پله و یک مسیر سرسره میباشد\nبنابر سلیقه ودرخواست متقاضیان محترم مسیر پله می تواند در سمت چپ ویا راست پله باشد رنگبندی شاد و طرح ظاهر دستگاه باعث جذب کودکان به این دستگاه شده است\nاین دستگاه در رده خود جزء دستگاه های کوچک میباشدو استفاده از این دستگاه برای سنین ۶ سال به بالا میباشد\nدیواره ایستگاه بالا جهت ایمنی بیشتر دارای  ارتفاع خوبی بوده\nپشت دستگاه یک ورودی هوا توسط یک دمنده ( پمپ) تغذیه میکند\nدمنده این دستگاه مارک موتوژن تبریز میباشد که بسیار کم صدا هست\nجنس مشمای مصرف شده در این دستگاه از نوع مشمای کره ای می باشد ونخ مصرف شده ازنوع نخ ترک است\nاین دستگاه قابلیت تحمل وزن بالایی دارد با توجه به کانال بندی های داخلی و نوع جنس و دوخت آن و حتی بزرگسالان هم میتوانند از آن استفاده کنند\nدستگاه دارای ۲۴ ماه گارانتی میباشد و ۵ سال خدمات پس از فروش\nاین دستگاه دارای گواهی استاندارد میباشد که یکی از مهمترین خصوصیات آن هست\nرنگبندی و ابعاد دستگاه بنظر و مکان مشتری قابل تغییر است چنانچه حد استاندارد رعایت شود
🔴گروه سنی ۶ سال به بالا
🔴محتویات بسته سرسره بادی
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران

پیشنهاد ویژه فروشندگان

کالاهای مشابه