ست رژ لب کوکو شنل (فرانسه) ROUGE ALLURE VELVET EXTRÊME SET

۵ از ۵
(۷ رای دهنده)
در حال حاضر هیچ فروشگاهی این محصول را موجود نکرده است.
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

مشخصات فنی

مشخصات فنی ست رژ لب کوکو شنل (فرانسه) ROUGE ALLURE VELVET EXTRÊME SET
مشخصات
ترکیبات ترکیب ترکیبی از پودر برنج طبیعی و منیزیم برای یک ماتیک اضافی و یک اثر نرم کننده و صاف کننده روی لب. • رنگدانه های فوق العاده، خالص و بسیار متمرکز برای رنگ های شدید. • یک مجموعه آنتی اکسیدان منحصر به فرد از عصاره کره چای سبز، روغن بادام شیرین، چوب ساپان و ویتامین E برای تقویت تابش رنگ و حفاظت از لب ها از تاثیرات محیطی منفی.
توصیف توصیف مجموعه ای از سه ROUGE جذابیت مخملی افراطی فوق العاده مات، رنگ شدید با توقف طولانی: Éternel، مظهر و شدید. CHANEL مرزهای مات و براق ROUGE جذابیت افراطی مخملی را می شکند. رژ لب زیبا و تصفیه شده با یک مات پایان ممتد و اثر پوست دوم. بافت نوآورانه آن یک ترکیب آرایشی مات را با رنگ شدید و طولانی مدت نگه می دارد (8 ساعت *). این تضمین می کند لب های صاف و هیدراته. مورد فرقه توسط ROUGE ALLURE در یک نسخه سیاه و سفید رنگ تعبیر شده است. نگاه مات هرگز چنین جذابیتی نداشته است. * ارزیابی بالینی بر روی یک گروه از 20 زن انجام شد.
توضیحات لیست مواد موجود در بسته بندی محصولات CHANEL است. اگر حساسیت دارید، ابتدا تمام مواد اولیه را قبل از استفاده از محصول برای اولین بار بررسی کنید.
زمان تحویل 7 تا 14 روز کاری
کشور سازنده فرانسه
نام محصول ROUGE ALLURE VELVET EXTRÊME SET
نوع استفاده رژ لب MAT ویژه
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران

پیشنهاد ویژه فروشندگان

کالاهای مشابه