ساشه 6 گرمی موسیلیوم با طعم لیمو شرکت ایران داروک

۰
(۰ رای دهنده)
در حال حاضر هیچ فروشگاهی این محصول را موجود نکرده است.
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

مشخصات فنی

مشخصات فنی ساشه 6 گرمی موسیلیوم با طعم لیمو شرکت ایران داروک
مشخصات
تداخل دارویی مصرف همزمان موسیلیوم با نمک های لیتیم باعث کاهش غلظت لیتیم و وقفه در جذب آن از مجرای گوارشی می گردد. مصرف همزمان این دارو با داروهای هورمونی تیروئید باید تحت نظر پزشک باشد. بین مصرف پسیلیوم با داروهای ضدانعقاد, ضد افسردگی, ضدالتهابی, داروهای نقرس, داروهای مدر, تتراسایکلین و نیتروفورانتوئین حداقل یک ساعت فاصله باشد.
تعداد در هربسته 7 ساشه 10 گرمی
توصیه های مهم در شروع مصرف این دارو, عوارضی مانند نفخ و سنگینی ممکن است ایجاد شود که با ادامه درمان برطرف می شود. این دارو باعث کاهش جذب برخی مواد معدنی مانند کلسیم, منیزیم, مس و روی, و ویتامین B12 و گلیکوزیدهای قلبی و مشتقات کومارینی می‌گردد. مصرف حداقل 8-6 لیوان آب در روز برای کمک به نرم شدن مدفوع و جلوگیری از کاهش آب بدن بیمار, ضروری است. این امر به دلیل خروج حجم زیادی از آب با مدفوع اهمیت دارد.
جنسیت خانمها و آقایان
دسته بندی محصول مکمل ها
روش مصرف به عنوان ملین: بزرگسالان روزانه 1 تا 2 مرتبه, هر بار یک یا دو ساشه را در یک لیوان آب و یا آبمیوه ریخته, چند دقیقه هم زدن سپس میل نمایید. نوشیدن یک و یا چند لیوان آب اضافی بعد از مصرف این دارو ضروری می باشد و بهتر است مصرف دارو, شب هنگام خواب یا صبح ناشتا باشد. جهت تنظیم وزن: یک ساشه نیم ساعت قبل از غذا, در یک لیوان آب یا آبمیوه ریخته و چند دقیقه بعد میل نمایید و نوشیدن یک یا چند لیوان آب اضافی بعد از مصرف این دارو ضروری است.
شرکت تولید کننده / واردکننده ایران داروک
شکل دارویی ساشه
شناسه کالا: شناسه کالا: 1420794
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو
مزایا مصرف این دارو در دوران بارداری و شیردهی با مشورت پزشک بلامانع است. مصرف این فرآورده در کودکان کمتر از 6 سال فقط با دستور پزشک امکان پذیر است.
موارد مصرف ملیندرمان یبوست های مزمنیبوست های بارداریبواسیرIBSکاهش کلسترول
موارد منع مصرف در افراد مبتلا به انسداد روده, آپاندیسیت, آسم, زخم و چسبندگی دستگاه گوارش, خونریزی های مقعد, آلرژی مفرط نسبت به دارو, دردهای روده ای, استفراغ, بیماران مبتلا به فشار خون بالا و بیمارانی که مشکل بلع دارند.
موجودی موجود
نگهداری دارو درون جعبه دور از نور و رطوبت و در دمای 25-20 درجه سانتیگراد نگهداری شود.
وزن ساشه 10 گرمی
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران

پیشنهاد ویژه فروشندگان

کالاهای مشابه