روگاسترین قائم دارو

۰
(۰ رای دهنده)
در حال حاضر هیچ فروشگاهی این محصول را موجود نکرده است.
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

مشخصات فنی

مشخصات فنی روگاسترین قائم دارو
مشخصات
شرایط منع مصرف طبق کتاب PDR for herbal medicines تا کنون هیچ عارضه شناخته شده ائی ناشی از مصرف این گیاه گزارش نشده است. توجه : داروی فوق را یک ساعت بعد از غذا مصرف نمائید.
شرایط نگهداری در دمای کمتر از 25 درجه سانتی گراد دور از نور و حرارت جای خشک و خنک نگهداری شود.
شماره پروانه ساخت وزارت بهداشت و درمان (IRC) 81-178/ت
مقدار و نحوه مصرف روزی 2 بار، هر بار 2 کپسول، نیم ساعت قبل از ناهار و شام
مکانیسم اثر عمده ترین آثار کاریوم کاروی نظیر ضد نخفی و ضد اسپاسمی به علت وجود مواد خاص بویژه کارون است . مواد موجود در گیاه به دلیل درا بودن خاصیت لیپوفیلیک توسط حل شدن در غشاء سیتوپلاسمی و تداخل در ساختمان پروتئینی آنزیم سبب از بین بردن میکرو ارگانیسم می شود و از طرفی در فسفریلا سیون اکسیداتیو شرکت نموده و یا می توانند در زنجیره تنفسی انتقال الکترون اختلال بوجود آورند و همچنین در فعالیت های سوکسینات دهیدروژنازو واکنش های وابسته به NADH وقفه ایجاد نمایند. مکانیسم ضد نفخ و ضد اسپاسم این گیاه به دلیل مهار بیوسنتز پروستاگلاندین و یا جلوگیری از انقباضات ناشی از استیل کولین و هیستامین است . اسانس آنه تول موجود در این دارو موجب کاهش یا توقف اسپاسم های دستگاه گوارش تشدید شیرابه های گوارشی در نتیجه بالا رفتن کیفیت هضم می شود.
منابع کاتالوگ PDR for herbal medicines British pharmacopoeia Iranian herbal pharmacopoeia Usp 2008
مواد تشکیل دهنده تهیه شده از گیاه کاریوم کاروی
موارد مصرف این دارو دارای اثرات ضد نفخ، ضد اسپاسم ضد میکروب بوده و در درمان اختلالات گوارشی بویژه در قولنج نفخی کار برد دارد.
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران

پیشنهاد ویژه فروشندگان

کالاهای مشابه