رول ضد آفتاب کودکان سان سنس کیدز ایگو 50 میلی لیتر Ego Sunsense Kids SPF50⁺ Lotion 125 ml

۵ از ۵
(۳ رای دهنده)

کالاهای مشابه

هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

مشخصات فنی

مشخصات فنی رول ضد آفتاب کودکان سان سنس کیدز ایگو 50 میلی لیتر Ego Sunsense Kids SPF50⁺ Lotion 125 ml
مشخصات
بارکد وارداتی 9314839010323
ترکیبات آب، TC12-15، آلکیل متیل هگزانوت، پروپیلن گلیکول دیکاپریت/دیکاپریلیت، اسید ایزوستریک، گلیسرین، دی اکسید تیتانیوم، دیبنزوئیلمتان بوتیل متوکسی، پتاسیم ستیل فسفات، بنزوفنون 3، ایکوسنس/ وی پی کوپلیمر، اتیل هگزیل تریزون، فنوکسیاتانول، استئارات آلومینیوم، بوتیلن ترافالات گلیکول، صمغ زانتان، دایمتیکون، الکل ستیل، منیزیم، آلومینیوم سیلیکات، متیل، دی سدیم EDTA، پارابن، BHT، عطر
جنسیت پسر، دختر
روش مصرف ضد آفتاب را 15 دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض آفتاب بر روی پوست تمیز بمالید. هر دو ساعت یکبار ضد آفتاب را تمدید نمایید.
از کلاه، عینک، لباس‎های محافظ برای محافظت بیشتر در برابر آفتاب استفاده نمایید.
زمان مصرف روزانه
شرکت تولید‎کننده لابراتور ایگو
شرکت واردکننده پوبر
کارایی ضد آفتاب
کاربرد ها ویژگی های لوسیون رولی سان سنس کیدز ⁺SPF50 ایگومناسب انواع پوست و پوست حساس کودکانمحافظت در برابر اشعه UVA و UVBمناسب برای کودکان بالای 6 ماه2 ساعت مقاوم در برابر آبلوسیون رولی سان سنس کیدز ⁺SPF50 ایگولوسیون رولی سان سنس کیدز ⁺SPF50 ایگو از پوست کودک، در مقابل اشعه های مضر UVA و UVB محافظت می کند و تا 2 ساعت در برابر آب مقاوم است. لوسیون رولی سان سنس کیدز ⁺SPF50 ایگو مناسب کودکان 6 ماه به بالا بوده و برای انواع پوست و پوست حساس کودکان قابل استفاده می باشد.چند توصیه برای محافظت از پوست کودک در مقابل اشعه آفتاب:کرم ضد آفتاب را برای کودکان از سن 6 ماهگی می‌ توانید شروع کنید. البته این بدان معنی نیست که نمی ‌توانید در مواقع خاص برای کودک زیر 6 ماه از ضد آفتاب استفاده کنید. در صورت قرار گرفتن در معرض آفتاب برای نوزاد زیر 6 ماه نیز می‌ توانید از ضد آفتاب استفاده نمایید.شاخص محافظت در برابر آفتاب یا SPF این کرم‌ ها باید حداقل 15 باشد. در واقع اغلب کرم‌ های ضد آفتاب کودکان دارای SPF15 هستند و کمتر دیده می ‌شود که از میزان بالاتری از SPF در این کرم‌ ها استفاده شود. در حقیقت استفاده از کرم ‌های با SPF بالاتر اصلا ضرورتی ندارد و کمک بیشتری به حفاظت از پوست کودک نمی‌ کند.برای استفاده از کرم ضد آفتاب برای کودک بهتر است ابتدا مقداری از کرم را روی پوست کودک تست کنید تا از عدم حساسیت بدن او نسبت به مواد سازنده کرم اطمینان حاصل کنید. برای این کار کرم را روی پوست صورت نزنید و از منطقه ‌ای مانند بازوی کودک کمک بگیرید.استفاده از کرم ‌های ضد آفتاب مخصوص کودکان راه حل بسیار خوبی است که می ‌توانید در برابر آفتاب به کار بگیرید. برای این منظور بهتر است از کرم ‌هایی که فاکتورهای فیزیکی دارند به جای کرم‌ هایی که فاکتورهای شیمیایی دارند استفاده کنید.
کد مجوز بهداشتی 12018355559104027
کشور تولید‎کننده استرالیا
مقدار 50 ميلي ليتر ( ml)
موارد منع مصرف از تماس با چشم اجتناب شود.
ویتامین ها B3
ویژگی ها • محافظت در برابر اشعه UVA و UVB
• 2 ساعت مقاوم در برابر آب
• مناسب انواع پوست
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران

پیشنهاد ویژه فروشندگان

کالاهای مشابه