محلول تقویت مو کراستم اویدرم مناسب انواع الگو‎های ریزش مو 60 میلی‎لیتر Eviderm Kerastem Solution 60ml

۵۸ فروشگاه
۴.۸ از ۵
(۱۰ رای دهنده)

از ۱۲۸,۵۰۰ تا ۳۲۸,۰۰۰

انتخاب استان
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

مشخصات فنی

مشخصات فنی محلول تقویت مو کراستم اویدرم مناسب انواع الگو‎های ریزش مو 60 میلی‎لیتر Eviderm Kerastem Solution 60ml
مشخصات
بارکد وارداتی 6261963200119
ترکیبات آب دیونیزه، اتانول، پروپیلن گلیکول، تترا سدیم سیستینیل دی سوکسینات (کراستم)، عصاره رزماری، عصاره دم اسب، عصاره رازیانه، دکسپانتنول (پیش ساز ویتامین B5)، عصاره سلول‎های بنیادی آرگانیا اسپینوزا، ایزو مالت، لسیتین، سدیم بنزوات، عصاره سالویا، عصاره نعناع فلفلی، اسید لاکتیک، متیل کلرو ایزوتیازولینون، متیل ایزو تیازولینون
تعداد در بسته 1
توصیه استفاده از شامپوهای ضد ریزش در کنار این محصول توصیه می‎گردد.
جنس محفظه پلاستیکی
جنسیت آقايان، بانوان
رده سنی بزرگسالاننوجوانان
روش مصرف مصرف این محلول یکبار در شبانه روز (ترجیحا شب‎‏ها) بوده و 1 سی سی معادل 7 پاف از آن را بر روی پوست سر خشک و تمیز اسپری نموده و به خوبی ماساژ دهید. پس از مصرف، از شستن موی و پوست سر حداقل به مدت 6 ساعت خودداری نمایید.
مصرف این محلول به مدت 6 ماه توصیه می‎شود و در صورت نیاز هفته‎ای 2 تا 3 بار استفاده شود.
زمان مصرف روزانه
شرکت تولید‎کننده کیمیا فراز زیبایی
عصاره کراستیم
فرم محصول محلول
کارایی تقویت کننده مو
کاربرد ها فرآورده‎های ضد ریزش اویدرم بر مبنای علل کلی ریزش موی سر طبقه بندی شده‎اند، آندروژنیک (ارثی- هورمونی) و غیر آندروژنیک (اکتسابی ناشی از عوامل بیرونی و درونی) می‎باشد.
75% آقایان و 50% خانم‎ها دچار ریزش موی ارثی هستند. در آلوپسی آندروژنیک فولیکول‎های مو تحت تاثیر DHT (دی هیدرو تستوسترون) قرار می‎گیرند، تضعیف و در نهایت نابود می‎شوند.
سیکل رویش مو:
آناژن: از زمان شروع به رشد آغاز می‎شود، در این زمان پیاز مو توان رشد فعالانه‎ای دارد که معمولا سال‎ها ادامه می‎یابد. 3 الی 7 سال بدون انقطاع به طول می‎انجامد.
کاتاژن: فاز کوتاه یا استراحت به دنبال فاز رشد ایجاد می‎گردد. این فاز حدودا 2-4 هفته به طول می‎انجامد. ساخت فولیکول‎ها متوقف می‎شود. در این زمان پایه فولیکول به سمت بالا و به سطح پوست حرکت می‎نماید.
تلوژن: این فاز به طور متوسط 3-4 ماه به طول می‎انجامد. در طی این فاز همزمان با رویش جدید مو از محل فولیکول به سمت بالا، موی قدیمی به طور طبیعی و به سادگی شروع به ریختن می‎کند. مشکل زمانی آغاز می‎شود که موهای ریزش یافته بیشتر و سریع‎تر از موهای در حال رویش جدید باشند.
محلول تقویت موی کراستم مناسب درمان ریزش موی سر با علل غیر آندروژنیک می‎باشد (خصوصا ریزش مو در اثر حاملگی، شیردهی، سو تغذیه، کاهش وزن ناگهانی یا شدید)، مکانیسم عملکرد این محصول بر پایه افزایش و تقویت سلول‎های پیش‎ساز فولیکول مو می‎باشد و با تقویت فولیکول‎های مو نقش پیشگیری‎کننده در ریزش مو را ایفا می‎کند.
مواد موثر به کار رفته در این محصول عبارتند از:
کراستیم: یک پپتید غیر گیاهی است با تحریک متابولیسم کراتینوسیت‎ها باعث افزایش تولید کراتین و تقویت ساقه مو می‎شود. در این ماده اسید آمینه سیستئن به کار رفته که تحقیقات نشان می‎دهد که 4 ساعت پس از مصرف قادر است 35% میزان ATP را در سلول‎های کراتینوسیت در فولیکول‎های مو افزایش دهد. مصرف این محلول طی یک دوره 3 ماهه باعث کاهش ریزش مو تا 81% می‎شود.
برای اولین بار در ایران در این محصول ترکیبی از سلول‎های بنیادی گیاه آرگان (Argania Spinosa) جهت تقویت فولیکول‎ها استفاده شده است. فیتوسل تک آرگان حاصل کشت سلول‎های بنیادی این گیاه می‎باشد، که با نفوذ به درون پوست سر و تاثیر مستقیم بر روی درمال پاپیلا (محل قرار گیری سلول‎های بنیادی) باعث تکثیر و تولید سلول‎های بنیادی فولیکول مو گردیده و سرعت رشد مو را افزایش می‎دهد.
عصاره‎های گیاهی: ترکیبی غنی از عصاره‎های گیاهی در این محصول باعث افزایش جریان خون اطراف فولیکول‎ها و نفوذ موثر سایر مواد موجود در این تونیک می‎شود. (عصاره رزماری، عصاره دم اسب، عصاره رازیانه، عصاره نعناع فلفلی، عصاره سالویا)
کد مجوز بهداشتی 14810/34
کشور تولید‎کننده ایران
مخصوص مو
مقدار 60 میلی لیتر
موارد منع مصرف از تماس محلول با چشم‎ها جدا خودداري نمایید و در صورت تماس، چشم‎ها را با آب فروان شستشو دهيد.
در صورت ایجاد حساسیت و یا قرمزی، مصرف محلول را قطع و به پزشک معالج خود مراجعه نمایید.
از مصرف این محلول بر روی پوست زخمی و آسیب‎دیده خودداری نمایید.
در جاي خنک و معتدل و دور از دسترس اطفال نگهداری شود.
مصرف این محلول در افراد زیر 12 سال توصیه نمی‎گردد.
این محصول جهت مصرف خارجی می‎باشد.
نوع پوست انواع پوست
نوع کارایی ضد ريزش، تحريك رشد مو، پر پشت كننده
نوع محفظه بطري اسپري‎دار
نوع مو الگوی ریزش مو زنانهالگوی ریزش مو مردانه
ویتامین ها پیش ساز ویتامین B۵
ویژگی ها • پر پشت‎کننده و ضخیم‎کننده موهای نازک و ضعیف شده
• افزایش‎دهــنده جریان خون مویرگی اطراف فولیکول‎ها
• جلوگیری از ریزش موی سر با الگوهای مختلف
• قابلیت استفاده در بانوان و آقایان
• تقویت و تغذیه فولیکول‌های مو
• محرک رویش مجدد مو
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران

پیشنهاد ویژه فروشندگان

کالاهای مشابه