روغن آفتاب هویج مای SPF6 حجم 200 میلی لیتر MY Carrot Tanning Oil SPF6 200ml

۰
(۰ رای دهنده)

کالاهای مشابه

هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

مشخصات فنی

مشخصات فنی روغن آفتاب هویج مای SPF6 حجم 200 میلی لیتر MY Carrot Tanning Oil SPF6 200ml
مشخصات
بارکد وارداتی 4260230851773
برای دیدن مقالات مرتبط کلیک کنید روش استفاده از روغن برنزه کننده بدن
برند مای (My)
پیشنهادات جهت کاهش رطوبت پوست در حین گرفتن آفتاب، با یک اسپری آب پاش، رطوبت از دست رفته پوست در مدت زمان گرفتن آفتاب را به سطح پوست بازگردانید. قبل از حمام آفتاب، بدن خود را با شوینده و پاک کننده های مناسب بشویید؛ سپس روغن آفتاب را کاملا یکنواخت روی بدن اسپری نمایید. استفاده از کرم های ضد آفتاب متناسب با نوع پوست صورت، هنگام گرفتن آفتاب توصیه می شود. بعد از حمام آفتاب از کرم های مرطوب کننده جهت رطوبت رسانی به پوست استفاده شود.
تحت لیسانس کال اند کو
ترکیبات پارافین مایع، روغن دانه سیموندسیا کیننسیس(جوجوبا)، کوکوگلیسرید، روغن دانه آفتابگردان، پنتا اریتریتیل تترا ایزو استریت، گلیسریل استریت،C 12-15 آلکیل بنزوآت، اتیل هگزیل متوکسی سینامات، ال اویل تیروساین، روغن کدو، اولیک اسید، عصاره روغن هویج، توکوفری استات، گاپریلیل گلیکول، فنوکسی اتانول، گلورفنسیم، آروما، هگزیل سینامال، لینالول، باتیل فنیل متیل پروپینال، کومارین، سینامیل الکل
تعداد در بسته 1
توصیه • جهت کاهش رطوبت پوست در حین گرفتن آفتاب، با یک اسپری آب پاش، رطوبت ازدست رفته پوست در مدت زمان گرفتن آفتاب را به سطح پوست بازگردانید.
• قبل از حمام آفتاب، بدن خود را با شوینده و پاک‎کننده‎ها‎ی مناسب بشویید؛ سپس روغن آفتاب را کاملا یکنواخت روی بدن اسپری نمایید.
• استفاده از کرم‌های ضدآفتاب متناسب با نوع پوست صورت، هنگام گرفتن آفتاب توصیه می‌شود.
• بعد از حمام آفتاب از کرم‌های مرطوب‌کننده جهت رطوبت‌رسانی به پوست استفاده شود.
جنس محفظه پلاستيكي
چطوری مصرف کنیم روغن آفتاب را بر روی قسمت هایی از پوست که در معرض آفتاب هستند به طور یکنواخت اسپری کرده و در طول گرفتن آفتاب در صورت جذب روغن توسط پوست، مجددا روغن را بر روی پوست اسپری کنید. رنگ برنزه حاصل بر روی پوست، بستگی زیادی به رنگ پوست، نوع پوست و شدت تابش آفتاب دارد؛ لذا افرادی که دارای پوست روشن هستند، ممکن است برای دستیابی به رنگ دلخواه خود، به تعداد دفعات بیشتر حمام آفتاب نیاز داشته باشند. به مدت طولانی یک قسمت از پوست را در معرض تابش آفتاب قرار ندهید و هر چند دقیقه یک بار با غلتیدن، مانع از آفتاب سوختگی بدن شوید و در صورت جذب کامل روغن آفتاب به پوست، مجددا به مقدار مورد نیاز از روغن بر روی بدنتان بمالید. حمام آفتاب باید از مدت زمان کم شروع شود و به تدریج افزایش یابد.
رده سنی بزرگسالان
روش مصرف روغن آفتاب را بر روی قسمت‌هایی از پوست که در معرض آفتاب هستند به طور یکنواخت اسپری کرده و در طول گرفتن آفتاب در صورت جذب روغن توسط پوست، مجددا روغن را بر روی پوست اسپری کنید.
رنگ برنزه حاصل بر روی پوست، بستگی زیادی به رنگ پوست، نوع پوست و شدت تابش آفتاب دارد؛ لذا افرادی که دارای پوست روشن هستند، ممکن است برای دست‌یابی به رنگ دلخواه خود، به تعداد دفعات بیشتر حمام آفتاب نیاز داشته باشند.
به مدت طولانی یک قسمت از پوست را در معرض تابش آفتاب قرار ندهید و هرچند دقیقه یک بار با غلتیدن، مانع از آفتاب سوختگی بدن شده و درصورت جذب کامل روغن آفتاب به پوست، مجددا به مقدار مورد نیاز از روغن بر روی بدنتان بمالید.
حمام آفتاب باید از مدت زمان کم شروع شود و به تدریج افزایش یابد.
زمان مصرف روزانه
شرکت تولید‎کننده آرین کیمیا تک
عصاره روغن دانه آفتابگردان، روغن هويج، عصاره جوجوبا، روغن دانه كدو
فرم محصول روغن
کارایی برنزه‎كننده
کاربرد ها ویژگی های روغن آفتاب هویج مایکاهش مدت زمان لازم برای برنزه شدن پوست در مقابل آفتابخنثی کردن رادیکال های آزاد ناشی از اشعه UV خورشیدمحافظت از پوست در مقابل اشعه های مضر آفتابحاوی عصاره روغن هویج و ویتامین Eبرنزه کننده قوی در حضور آفتابخاصیت آنتی اکسیدانی همراه با SPF 6معرفی روغن آفتاب هویج مایمقابله و مقاومت پوست در برابر نور خورشید و ضرر و زیان اشعه ماورا بنفش برای تیره شدن و تغییر رنگ پوست را برنزه شدن می نامند. سلول های ملانوسیتس در لایه اپیدرم پوست قرار دارند و کار آن ها ایجاد رنگ طبیعی بدن است. نور خوشید یا اشعه ماورا بنفش ملانین را تحریک و باعث تولید بیشتر آن برای محافظت از پوست می شود. این فرایند رنگ بدن را تغییر می دهد و منجر به ایجاد کک و مک های دائمی در پوست می شود. روغن آفتاب هویج مای ضمن داشتن SPF ملایم که از بدن در مقابل اثرات منفی اشعه ماورا بنفش محافظت می کند؛ به علت داشتن ویتامین E یک آنتی اکسیدان قوی هم است که باعث خنثی شدن رادیکال های آزاد ناشی از اشعه UV خورشید می گردد. بهترین راه برای سریع تر برنزه شدن پوست، استفاده از روغن های گیاهی است که علاوه بر کاهش زمان لازم برای برنزه شدن، رطوبت و نرمی پوست را حفظ و از پوست در برابر اشعه های مضر آفتاب محافظت کند.عصاره روغن هویج موجود در روغن آفتاب هویج مای باعث کاهش مدت زمان حمام آفتاب و تثبیت و ماندگاری بیشتر رنگ برنزه بر روی بدن می شود.حمام آفتاب یکی دیگر از راه های برنزه کردن پوست به شمار می رود. نور خورشید احساس شادی و نشاط را برای ما فراهم و به تولید و جذب ویتامین D کمک می کند. بالا بردن گردش خون، ایجاد خلسه در بدن و استراحت دادن آن، کمک به بهبود برخی بیماری های پوستی و درمان بیماری افسردگی ناشی از کمبود آفتاب در فصل پاییز و زمستان از جمله فواید دیگر حمام آفتاب است. با این همه حمام آفتاب و برنزه شدن با اشعه خورشید قوانین خاص خود را دارد.
کد مجوز بهداشتی 6968063768915862
لطفا دقت کنید روغن را به صورت کاملا یکنواخت بر روی پوست بدن بمالید زیرا اگر مقدار روغن روی قسمت های مختلف بدن متفاوت باشد، رنگ پوست هم غیر یکنواخت خواهد شد؛ به طوری که ممکن است قسمتی از بدن تیره تر و قسمتی روشن تر شود و یا این که جایی سوختگی ایجاد شود و قسمتی هم به رنگ اصلی پوست باقی بماند.
مخصوص بدن
موارد منع مصرف روغن برنزه‌کننده مای را به صورت کاملا یکنواخت بر روی پوست بدن بمالید، زیرا اگر مقدار روغن روی قسمت‌های مختلف بدن متفاوت باشد، رنگ پوست هم غیریکنواخت خواهد شد؛ به طوری که ممکن است قسمتی از بدن تیره‌تر وقسمتی روشن‌تر شود و یا این‌که جایی سوختگی ایجاد شود و قسمتی هم به رنگ اصلی پوست باقی بماند.
نوع پوست انواع پوست
نوع محفظه بطري پمپ‎دار
ویتامین ها E
ویژگی ها • کاهش مدت زمان لازم برای برنزه شدن پوست در مقابل آفتاب
• خنثی کردن‌ رادیکال‌های آزاد ناشی از اشعه UV خورشید
• محافظت از پوست در مقابل اشعه‌های مضرر آفتاب
• حاوی عصاره روغن هویج و ویتامین E
• برنزه‌کننده قوی در حضور آفتاب
• خاصیت آنتی اکسیدانی
• همراه با SPF6
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران

پیشنهاد ویژه فروشندگان

کالاهای مشابه