رنگ اکلیل نقره ای مقاوم به حرارت الوان مدل ALCO-4020 حجم 250 سی سی

۱ فروشگاه
۰
(۰ رای دهنده)

۱۰۰,۰۰۰

هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

مشخصات فنی

مشخصات فنی رنگ اکلیل نقره ای مقاوم به حرارت الوان مدل ALCO-4020 حجم 250 سی سی
مشخصات
آماده سازی سطح سطح موردنظر بايد خشك و عاري از هرگونه زنگ‌زدگي، براده ، چربی، گرد و خاك و آلودگی باشد. پوسته‌های رنگ‌های قدیمی بایستی از سطح زدوده و سطحی صاف بدست آید. بنابر ضرورت، جهت از بین بردن رنگ‌های قبلی، زنگ‌زدگي و شوره می‌توان از سنباده يا برس استفاده نمود.
حجم تقریبی 250 سی سی
روش مصرف 1. اكليل نقره‌اي مقاوم حرارت الوان را میتوان با قلم مو و پيستوله اعمال نمود. بهترین وسیله جهت ایجاد سطحی زیبا با انعکاس نوری بالا، روش اسپری کردن می‌باشد. 2. اين محصول آماده به مصرف مي‌باشد و نياز به تينر جهت رقيق‌سازي ندارد. با اين وجود چنانچه جهت اعمال نياز به رقيق‌سازي باشد مي توان تا 5% تينر به آن اضافه نمود. تينر وايت اسپريت مورد نياز جهت رقيق كردن رنگ را كم كم و در حين هم زدن رنگ اضافه نماييد. 3. ضخامت فیلم بکار رفته در شرايط حرارتي، بسیار حائز اهمیت است. بخصوص در هنگام اعمال رنگ به روش اسپری بر روی لبه‌های سطح، اعمال با ضخامت بالاتر منجر به تبله کردن و یا پوسته شدن رنگ می‌گردد. ضخامت خشك پيشنهادي براي اعمال اين محصول30-20 ميكرون مي‌باشد. 4. اعمال رنگ در دمای محيط بالاي 10 درجه سانتیگراد، دماي سطح 3درجه بالاتر از نقطه شبنم و رطوبت كمتر از 80 درصد توصيه مي‌شود.
زمان اعمال لایه بعدی حداکثر 18 ساعت (زمان خشک شدن بستگي به جريان هوا، دمای محيط، ميزان رطوبت ، ضخامت و تعداد لايه‌ها دارد)
زمان خشک شدن سطحی حداكثر 3 ساعت
شستشوی وسایل پس از اتمام كار، دست‌‌ها، ابزارآلات رنگ‌آميزي يا مواد ريخته شده بر روي زمين را با حلال وايت اسپريت شسته و خشك نماييد. در هنگام استفاده از حلال وایت اسپریت از دستورالعمل‌های ایمنی کارخانه سازنده پیروی نمائید.
میزان پوشش تقریبی 19 - 15 متر مربع در ليتر
نقطه اشتعال 38 درجه سانتی گراد
نکات ایمنی و شرایط نگهداری محتویات ظرف را در محیط خشک، خنک و دور از نور مستقیم خورشید و با تهويه مناسب نگهداری نمائید. بعد از مصرف، درب ظرف را محکم ببندید. بهترين زمان مصرف در صورت رعايت شرايط انبارداري مناسب تا 36 ماه پس از تاريخ توليد مي‌باشد. در هنگام اعمال رنگ، از تهویه و ماسك مناسب استفاده نموده و در صورت امکان درب‌ها و پنجره‌ها را باز بگذارید. دستها را پس از استفاده بشوئید. در صورت بلعيده شدن يا تماس با چشم ( پس از شستشو با مقدار زياد آب ) به مراكز پزشكي مراجعه كنيد.
نوع کالا رنگ اکلیل نقره ای مقاوم به حرارت 250 درجه سانتی گراد
وزن تقریبی حدودا 300 گرم
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران

پیشنهاد ویژه فروشندگان

کالاهای مشابه