خمیر دندان پرواکسپرت کلین مینت اورال -بی Pharmed Sensitive Gel Toothpaste

۳ از ۵
(۲ رای دهنده)

کالاهای مشابه

در حال حاضر هیچ فروشگاهی این محصول را موجود نکرده است.
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

مشخصات فنی

مشخصات فنی  خمیر دندان پرواکسپرت کلین مینت اورال -بی Pharmed Sensitive Gel Toothpaste
مشخصات
بارکد وارداتی 7317400010137
ترکیبات آب، عطر، زایلیتول، گلیسیرین، الکل دنات، پروپیلن گلیکول، هیدروکسیاتیل سلولز، peg-40، روغن کرچک هیدروژنه، سدیم فلوراید، سوربات پتاسیم، اسید سیتریک، cl42090، 1500ppmفلوراید
تعداد در بسته 1
توصیه استفاده از مسواک‎های بین دندانی در کنار این محصول توصیه می‌شود.
جنس محفظه پلاستيكي
جنسیت آقايان، بانوان
رده سنی بزرگسالان
روش مصرف مقداری ژل را بر روی برس چکانده شود. یا از قسمت سرپوش بسته بندی ژل به عنوان ظرفی برای آغشته کردن برس به ژل استفاده شود. ژل به همراه برس وارد فضای بین دندان‌ها شده و پس از خروج برس در فضای بین دندان‌ها باقی می‌ماند.
زمان مصرف روزانه
شرکت تولید‎کننده Tepe
شرکت واردکننده شرکت تجهیزات دانیال روژ
فرم محصول ژل
کارایی ضد عفوني‎كننده، پاك‌كننده
کاربرد ها Tepe دارای سابقه‌ای طولانی در توسعه و تولید محصولات مراقبت از دهان و دندان، با هدف پیشگیری می‌باشد. این شرکت همواره تمرکزی ویژه بروی محصولات بهداشتی فضای مابین دندان‎ها داشته است. طیف گسترده محصولات این شرکت با قابلیت استفاده آسان و مطابق با نیازهای فردی با همکاری نزدیک و بهره‌گیری از تجارب متخصصین دندانپزشکی سوئدی و بین‎المللی تهیه شده است. همچنین شرکت TePe با همکاری سازمان استاندارد بین المللیISO ، استانداردی جدید با نام 2006 : 16409 ISO را در زمینه تولید مسواک‎های بین دندانی، طراحی کرده است. مسواک‎های بین دندانی Tepe با توجه به تنوع منحصر به فرد در سایز، نوع الیاف Original و Soft Extra و نوع طراحی Angle و Interdental انتخاب گسترده‎ای را پیش روی دندانپزشکان و مصرف‌کنندگان قرار می‎دهد، و باعث می‌شود محصولات آن در سراسر دنیا منحصر به فرد باشد. فضاهای بین دو دندان دارای ریسک بالایی برای پوسیدگی می‌باشند. افزوده شدن فلوراید در این فضاها از پوسیدگی دندان در این سطوح جلوگیری کرده و باعث سلامت دندان می‌گردد. مطالعات نشان می‌دهد استفاده از برس آغشته به ژل فلوراید روش مناسبی برای فضاهای تنگ میان دندان‎ها می‌باشد. ژل حاوی فلوراید Tepe با یک مسواک بین دندانی به راحتی قابل استفاده است. این ژل برای افرادی که به محافظت بیشتری با فلوراید احتیاج دارند و همچنین برای افرادی که پوسیدگی‌های دندانی زیادی دارند توصیه می‌گردد. فلوراید باعث کاهش حساسیت دندان‎ها می‌شود. تحقیقات کلینیکی ثابت کرده استفاده از ژل فلوراید به همراه مسواک‎های بین دندانی، موثرترین متد شناخته شده برای بهداشت فضاهای بین دندانی می‌باشد. ژل فلوراید Tepe با همکاری دپارتمان Cariology تحت نظر آکادمی Sahlgrenska متعلق به دانشگاه گوتنبرگ سوئد طراحی شده است.
نکاتی خوب در مورد بهداشت دهان و دندان:
بعد از هر وعده غذایی دندان‎های خود را مسواک بزنید.
حداقل 2 بار در سال به دکتر دندانپزشک مراجه نمایید.
هر 2 الی 3 ماه مسواک خود را تعویض نمایید.
کشور تولید‎کننده سوئد
مخصوص دهان و دندان، لثه
موارد منع مصرف در جای خشک و دور از دسترس اطفال نگهداری شود.
برای کودکان زیر 5 سال مناسب نیست.
نوع محفظه بطري
ویژگی ها • افرادی که دارای ریسک بالای پوسیدگی دندان هستند.
• فضاهای ایجاد شده بین لثه و ریشه
• 0.32% سدیم فلوراید
• فضاهای بین دندانی
• دهان‎های خشک
• بدون مواد ساینده
• با طعم نعناع تازه
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران

پیشنهاد ویژه فروشندگان

کالاهای مشابه