خط چشم مویی اینک اسنس Essence Liquid Ink Eyeliner

۰
(۰ رای دهنده)
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

مشخصات فنی

مشخصات فنی خط چشم مویی اینک اسنس Essence Liquid Ink Eyeliner
مشخصات
بارکد وارداتی 4250587705454
ترکیبات آب، استایرن/ آکریلیت کوپلیمر، پروپیلن گلیکول، الکل دنات، آلانتوئین الانتون بیزابولول، صمغ زانتان، پتاسیم بیرون درز، EDTA، هیدروکسید سدیم، توکوفرول، فنوکسی اتانول، فارنسول، CI77266 ،(BLACK 2) (NANO) ،CI77499 (آهن اکسید)
تعداد در بسته 1
توصیه استفاده از پاک‌کننده‌ها و شوینده‌های چشم قبل و بعد از استفاده از محصول توصیه می‌شود.
جنس محفظه پلاستيكي
جنسیت بانوان
رنگ مشکی
روش مصرف موقع كشيدن خط چشم، پلك بالا بايد كاملا خشك و بدون چربي باشد. پلك چشم را با يك يا دو انگشت نگه مي‌داريم و خط باريكي بالاي چشم، از گوشه داخلي چشم و تا حد امكان نزديك به چشم مي‌كشيم. سپس از دو سوم خط، آن را كمي به طرف بالا مي‌كشيم. براي زير چشم، خط بسيار باريكي از گوشه داخلي چشم شروع كرده و به طرف خارج مي‌رويم. دو خط در گوشه چشم نبايد به هم بچسبند. يك فاصله كوچك بين دو خط در گوشه خارجي چشم آن را درشت‌تر نشان مي‌دهد.
شرکت تولید‎کننده اینترپک
شرکت واردکننده میثم عطر چابهار
کارایی خط چشم
کاربرد ها زیبایی و آرایش مکمل یکدیگرند و عملا با هم تاثیر ویژه‌ای در ظاهر افراد ایجاد می‌کند. این زیبایی گاه می‌تواند در صورت و گاه در نوع پوششمان نقش داشته باشد. از زمان‌های قدیم تاکنون آرایش چشم یکی از اصلی‌ترین نوع آرایش به حساب می‌آمد و مورد تایید خانم‌ها بوده است. سرمه یکی از مرسوم‌ترین مواد آرایشی در زمان قدیم بوده که نه تنها از آن برای سیاه کردن پلک چشم استفاده‌ می‌شد، بلکه خاصیت درمانی هم داشت و در حال حاضر هنوز جایگاه خود را از دست نداده است. پرکاربردترین ملزومات آرایشی چشم، خط چشم‌ است. این محصول علاوه بر زیبایی به جذابیت چشم کمک می‌کند چرا که با استفاده صحیح در کشیدن آن می‌توان در درشت کردن یا ریز جلوه دادن چشم نقش مهمی را ایجاد کرد. با توجه به اینکه استفاده از آن برای بعضی از خانم‌ها به علت لرزش دست کمی مشکل است، تولید آن در دو مدل قلمویی و ماژیکی به بازار عرضه شده است. شرکت اسنس Essence آلمان خط چشم مایع مدل Ink با قلمو مویی تولید کرده است که در کمترین زمان تاثیرگذارترین چهره را به تصویر می‌کشد. این محصول با توجه به برند شرکت و قیمت آن خرید مناسب و مقرون به صرفه‌ای خواهد بود.
کشور تولید‎کننده لوکزامبورک
مخصوص چشم
مدل Liquid Ink
مقدار 3ميلي ليتر ( ml)
موارد منع مصرف در جای خشک و خنک و دور از دسترس اطفال نگهداری شود.
نوع مويي
نوع محفظه استوانه‎اي
ویژگی ها • حجم 3 میلی‌لیتر
• رنگ مشکی
• نوع مویی
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران

پیشنهاد ویژه فروشندگان

کالاهای مشابه