کرم روز روشن کننده حاوی ویتامین CوEدایت استاتیک Cinere Anti Wrinkle Cream

۰
(۰ رای دهنده)

کالاهای مشابه

در حال حاضر هیچ فروشگاهی این محصول را موجود نکرده است.
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

مشخصات فنی

مشخصات فنی  کرم روز روشن کننده حاوی ویتامین CوEدایت استاتیک Cinere Anti Wrinkle Cream
مشخصات
بارکد وارداتی 6260374025274
ترکیبات آب، ‎‎روغن جوجوبا، ‎‎روغن هسته انگور، ‎‎روغن گل مغربی، ‎‎ایزو پروپیل ایزواستئارات، ‎‎روغن آرگان، ‎‎کاپریلیک/کاپریک تری گلیسرید30/70، ‎آنونا اسکوموسا، ‎‎پالمیتوئیل الیگو پپتید، ‎‎ پالمیتوئیل تترا پپتید-7، ‎‎عصاره آسکوفیلوم نودوسوم، عصاره آسپاراجوسیس آروماتا، EDTA، مخلوط نمک‎ها‎ی سدیم/ منگنز/ منیزیم و روی، ‎‎پیرولیدون کربوکسیلیک اسید، امولسی فایر، ‎‎نگهدارنده، ‎‎عطر
تعداد در بسته 1
توصیه استفاده از فرآورده‎های ضد آفتاب، مرطوب‎کننده و کرم‎های مغذی پوست جهت به تعویق انداختن پیری پوست توصیه می‎شود.
جنس محفظه پلاستيكي
جنسیت آقايان
رده سنی بزرگسالان
روش مصرف هر شب پس از تمیز‎کردن پوست صورت، مقدار مناسبی از کرم را روی پوست صورت و گردن بمالید.
زمان مصرف روزانه
شرکت تولید‎کننده لابراتوارهای داروهای گیاهی طبیعت زنده (سینره)
عصاره روغن آرگان، كمپلكس عصاره جلبك‎هاي دريايي، عصاره دانه گياه آنونا اسكوموسا
فرم محصول كرم
کارایی ضد چروك
کاربرد ها یکی از نشانه‎های بارز پیری ایجاد چین و چروک بر روی پوست است. پوست آقایان به نسبت پوست خانم‎ها دارای کلاژن بیشتری است و به طور طبیعی در مقابل ایجاد چین و چروک مقاوم‎تر است. اما عواملی نظیر قرارگرفتن در معرض تابش نور خورشید، کشیدن سیگار، آلودگی‎های شیمیایی محیط کار، آلودگی‎هوا، استرس، بی‎خوابی و کار در شیفت‎های شبانه باعث تخریب پروتئین‎های ساختمانی پوست و افزایش چین و چروک در پوست آقایان می‎گردد.
محصولات سینره با بهره‎گیری از عصاره گیاهان دریایی و عناصر حیات موجود در آب اقیانوس‎ها در پاسخگویی به نیازهای روزمره پوست آقایان طراحی شده‎اند.
مواد موثر و خصوصیات کرم ضد چروک سینره مخصوص آقایان به شرح زیر می‎باشد:
پالمیتوئیل الیگو پپتید و پالمیتوئیل تترا پپتید-7: این پپتیدها مکانیزم‎های مختلف ساخت کلاژن، الاستین و سایر پروتئین حیاتی پوست را فعال می‎سازند و تمامی مکانیزم‎ها‎ی طبیعی ترمیم پوست را به سرعت راه اندازی می‎نمایند. همچنین سبب می‎شود رشته‎ها‎ی کلاژن ساخته‎ شده به طور منظم در کنار یکدیگر قرار گیرند و پیوندهای بین این رشته‎ها‎ استحکام یابد. از دیگر مزایای استفاده از این پپتیدها، استحکام شبکه عروقی پوست، کاهش واکنش‎ها‎ی مخرب در برابر استرس و کاهش آثار مخرب رادیکال‎های آزاد و اشعه UV را به دنبال دارد. در واقع این پپتیدها نقش بازسازی و محافظ از پوست را همواره ایفا می‎کند.
نمک‎ها‎ی سدیم/ منگنز/ منیزیم و روی: مخلوطی از ریز مغذی‎های روی، منیزیم و منگنز است که مواد غذایی مورد نیاز پوست و انرژی مورد نیاز سلول‎ها‎ را تامین می‎کند. پیرولیدون کربوکسیلیک اسید: یک مرطوب‎کننده قوی است و باعث حفظ رطوبت و لطافت پوست می‎گردد.
روغن آرگان: به راحتی جذب پوست می‎شود و سرشار از ویتامین E طبیعی و اسیدهای چرب ضروری می‎باشد. این روغن علاوه بر مرطوب ‎نمودن پوست سبب تغذیه ‎پوست نیز می‎شود. امروزه خاصیت ضد چروک این روغن مورد توجه واقع شده است.
کمپلکس عصاره‎ها‎ی جلبک دریایی: مخلوطی از عصاره‎های جلبک قرمز و جلبک قهوه‎ای می‎باشد. این کمپلکس اثر تابش پرتو UV، استرس‎ها‎ی محیطی و آلودگی‎ها‎ که سبب افزایش نفوذپذیری رگ‎ها‎ و بروز التهاب می‎گردد را خنثی می‎سازد. همچنین با بهبود جریان خون مویرگی و اکسیژن‎رسانی بهتر به سلول‎ها‎ی پوست، باعث حذف مواد زاید می‎گردد.
عصاره دانه آنونا اسکوموسا: عصاره این دانه غنی از الیگو پپتیدهایی است که باعث سنتز کلاژن و تقویت ساختار پوست می‎شوند و خواص بیومکانیکی پوست را بهبود می‎بخشند. این عصاره عمق و تعداد چروک‎های پوست را کاهش می‎دهد.
کد مجوز بهداشتی 10082/204
ماده شاخص امگا 6، امگا 3، منيزيم، منگنز، روي
مخصوص صورت
مقدار 40 ميلي ليتر ( ml)
موارد منع مصرف دور از دسترس کودکان و در جای خشک و خنک نگهداری شود.
نوع پوست انواع پوست
نوع کارایی جوان‎سازي پوست
نوع محفظه تيوب
ویتامین ها E
ویژگی ها • محرک تولید پروتئین‎های پوست و تجدیدکننده حیات سلولی با استفاده از پپتیدهای طبیعی
• دارای عصاره گیاهان دریایی جهت محافظت از پوست در برابر تاثیر سوء اشعه ماورای‎بنفش
• محافظت از پوست در برابر آلودگی، خشکی هوا و عوامل مخرب محیطی
• بهبود سریع چین و چروک‎های عمیق و خطوط تحت فشار صورت
• حاوی روغن‎های گیاهی، غنی از اسیدهای چرب امگا 3 و امگا 6
• حاوی روغن آرگان، سرشار از ویتامین E طبیعی
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران

پیشنهاد ویژه فروشندگان

کالاهای مشابه