بتادین سبز ۲۵۰ سی سی

۱ فروشگاه
۰
(۰ رای دهنده)

۱۲۰,۰۰۰

هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

مشخصات فنی

مشخصات فنی بتادین سبز ۲۵۰ سی سی
مشخصات
تداخل دارویی مصرف همزمان پوویدون آیوداین و تنتور بنژوئن ممکن است به بروز واکنشهای پوستی، مانند سوختگی های درجه دوم و ‏سوم، منجر شود. این تداخل موجب کاهش ‏pH‏ می‌ شود. ‏
توصیه های مهم از مصرف پوویدون آیودین در مناطق وسیعی از پوست آسیب دیده خودداری شود ، زیرا ممکن است به جذب مقادیر ‏زیاد ید منجر شود.   پوویدون آیوداین در بیمارانی که حساسیت مفرط به ید دارند، باید با احتیاط فراوان تجویز شود.  -از انباشته‌شدن دارو در چين‌خوردگی‌ها و زير بدن‌بيمار بستری اجتناب گردد.  -در بيماران مبتلا به اختلال غده تيروئيد نبايد مصرف شود -در صورت بروز التهاب، سرخی يا تورم با پزشک خود مشورت نمائيد. -بيمارانی كه سابقه حساسيت به يد دارند قبل از مصرف پوويدون آيوداين با پزشك خود مشورت نمايند. -مصرف اين دارو در نوزادان زير 5/1 كيلوگرم ممنوع بوده و در مورد ساير نوزادان نيز مصرف مداوم آن توصيه نمی‌شود. -در دوران بـارداری و شيردهــی با مشورت پــزشك مصرف شود. -مصــرف دارو فقـط در موارد موضعی مـی‌باشـد. -در زخم‌های عميق و يا سوختگی‌های شديد با پزشك مشورت نمائيد.
جنسیت خانمها و آقایان
حجم 250 میل
دسته بندی محصول تجهیزات پزشکی
روش مصرف به عنوان ضد عفونی کننده در جراحی : مقدار کافی از محلول موضعی یا از محلول شستشو در جراحی برای ضد ‏عفونی کردن محل عمل و دست جراح مصرف می‌ شود.
شرکت تولید کننده / واردکننده زرین طب کالا
شناسه کالا: شناسه کالا: 1035
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو
نگهداری -دارو را دور از دسترس اطفال نگهداری كنيد. -دارو در دمــای پائين تـر از 30 درجــه سانتی‌گــراد نگهـــداری و از يـــخ زدگـــی آن جلوگيـــری شـــود.
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران

پیشنهاد ویژه فروشندگان

کالاهای مشابه