قطره خوراکی زیره باریج اسانس 15 میلی‎لیتر Barij Essence cumin Oral Drop 15ml

۰
(۰ رای دهنده)

کالاهای مشابه

در حال حاضر هیچ فروشگاهی این محصول را موجود نکرده است.
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

مشخصات فنی

مشخصات فنی قطره خوراکی زیره باریج اسانس 15 میلی‎لیتر Barij Essence cumin Oral Drop 15ml
مشخصات
تاریخ انقضاء بیشتر از 6 ماه
تداخل دارویی موردی گزارش نشده است.
شرایط منع مصرف دوران بارداری و شیردهی (مدارک کافی برای مصرف وجود ندارد.)
شرایط نگهداری فرآورده را از دید و دسترس اطفال دور نگه دارید. بلافاصله پس از مصرف فرآورده، در آن را محکم ببندید. فرآورده را دور از نور، در دمای۳۰-۱۵ درجه سانتیگراد نگهداری نمایید.
عوارض جانبی با مصرف مناسب مقادیر توصیه شده درمانی هیچگونه عارضه‌ای مشاهده نشده است.
محتویات بسته محلول خوراکی در شیشه ۱۵ میلی‌لیتری دارای قطره چکان با بروشور در جعبه مقوایی
مقدار و نحوه مصرف 2 بار در روز (هنگام وعده غذایی ناهار و شام)، هر بار ۲۰ قطره همراه با مقداری مایعات بعد از غذا میل شود.استفاده از مقداری سرکه، مقداری عسل و یک گرم کتیرا همراه با قطره زیره مفید است. برای کاهش وزن، مصرف قطره زیره با قطره لیموترش توصیه می‌شود. به منظور افزایش آمادگی فیزیکی در کوتاه مدت و افزایش توده عضلانی و بهبود عملکرد عضلات در دراز مدت می‌توان مصرف قطره زیره را با رژیم پرپروتئین (بیش از ۲۵/۱ گرم پروتئین به ازای هر کیلوگرم وزن ایده آل بدن در روز) توأم نمود. افزایش مصرف میوه‌جات، سبزیجات و غلات، فیبرهای غذایی آماده، کاهش مصرف قند و چربی و افزایش فعالیت فیزیکی (حداقل ۳۰ دقیقه فعالیت متوسط منظم در اکثر روزهای هفته) نقش مهمی در کاهش وزن و تثبیت آن دارد. زیره ضد نفخ و مسکن دردهای دستگاه گوارش است.
مکانیسم اثر برای کاهش وزن و درمان چاقی روش‌های درمانی دارویی و غیردارویی فراوانی مطرح است که هیچکدام تأثیر قطعی ندارند. در مکاتب طب‌سنتی از جمله هند از زیره در ترکیبات کاهش دهنده وزن استفاده شده که به نظر می‌رسد به علت اثرات ترموژنیک آن باشد یعنی با افزایش سرعت سوخت و ساز در بدن موجب شکسته شدن مولکول‌های چربی (lipolysis) می‌شود. بر اساس نتایج تحقیقات اخیر اسانس زیره قادر است رادیکال‌های آزاد را خنثی نموده و از اکسیداسیون اسیدهای چرب غیر اشباع جلوگیری نماید.همچنین در in vitro کومین آلدئید موجود در اسانس زیره آلدوز ردوکتاز و آلفا گلوکوزیداز را مهار می‌کند. در بررسی تأثیر مصرف اسانس زیره و سیبوترامین بر جلوگیری از افزایش وزن و سطوح سرمی لپتین، گلوکز و پروفایل لیپیدی در رت‌های نرمال، مشاهده شد دریافت µg/kg 400 اسانس زیره و mg/kg 3 سیبوترامین برای مدت ۵ هفته باعث کاهش معنی‌دار گلوکز، کلسترول، تری گلیسرید، LDL (P<0.001) و افزایش معنی‌دار HDL (P=0.05)شده است. در پایان مطالعه هر دو درمان باعث جلوگیری از افزایش وزن شدند (P=0.05).
مواد تشکیل دهنده اسانس زیره (Cuminum cyminum)
موارد مصرف کاهش وزن و تثبیت آن کاهش اشتها
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران

پیشنهاد ویژه فروشندگان

کالاهای مشابه