باریج اسانس ضد لک لاواند

۲ از ۵
(۱ رای دهنده)

کالاهای مشابه

پماد ضد درد گامنو از ۱۰۹,۰۰۰
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

مشخصات فنی

مشخصات فنی باریج اسانس ضد لک لاواند
مشخصات
احتیاط در مصرف مصرف این فراورده در دوران بارداری و شیردهی مجاز است. با این حال بهتر است از مصرف هر نوع دارویی در ۳ ماهه اول بارداری اجتناب شود.استفاده مناسب از فرآورده های ضد آفتاب به پیشگیری از بروز کک مک جدید و تیره تر شدن کک مک های موجود کمک می­کند.این محلول خوراکی نیست.
تداخل دارویی موردی گزارش نشده است.
ساخت ایران
شرایط منع مصرف حساسیت شناخته شده نسبت به هریک از اجزاء فراورده.
شرایط نگهداری همانند سایر داروها، لوسیون ضد لک لاواند را از دید و دسترس اطفال دور نگهدارید.بلافاصله پس از مصرف لوسیون، در آن را محکم ببندید و دور از نور، در دمای 15 تا 30 درجه سانتیگراد نگهداری نمایید.
عوارض جانبی با مقدار توصیه شده و نحوه مصرف مناسب، عارضه ای مشاهده نشده است. با این حال احتمال بروز واکنش های حساسیت پوستی مانند سوزش و قرمز شدن پوست، در افراد مستعد وجود دارد. در این صورت بهتر است مصرف دارو متوقف و با پزشک مشورت شود.
ماده موثره ژرانیول، استرهای لینالیل و ژرانیل، ترپینئول، لینالول
محتویات بسته قطره ۱۵ میلی لیتری دارای قطره چکان در جعبه مقوایی با بروشور
مقدار و نحوه مصرف با توجه به وسعت ناحیه؛ روزی ۲ بار، هر بار 2 الی 5 قطره از لوسیون روی ناحیه مالیده شود.
مکانیسم اثر بر اساس نتایج یک بررسی، عصاره آبی اسطوخدوس بویژه L. angustifolia و L. stoechas فعالیت آنزیم تیروزیناز قارچی را مهار می­کنند و به عنوان سفید کننده در سیستم­ های غذایی مطرح هستند. به همین دلیل در لوسیون موضعی ضد لک لاواند از اسطوخدوس برای پیشگیری از بروز لک صورت و بدن استفاده شده است. خواص تسکین دهنده، ضدعفونی کننده و ضد التهاب اسطوخدوس آنرا برای بسیاری از بیماری­های پوستی ارزشمند می­سازد. این اسانس روند ترمیم پوست را تسریع نموده، به برقراری تعادل در تولید بیش از حد سبوم (چربی پوست) و جلوگیری از ایجاد جوشگاه (scar) کمک می­کند. اسطوخدوس یکی از با ارزش ترین اسانس ­ها برای درمان آکنه است و موجب مهار باکتری­های عامل عفونت­ های پوستی می­شود. همچنین به طور بسیار قوی رشد سلول­های سالم جدید و بازسازی سلولی را تحریک می­کند. اسانس شمعدانی عطری ضدالتهاب، ضدعفونی کننده، یک قابض ارزشمند و یک هموستاتیک (متوقف کننده خونریزی) است و موجب پیشبرد سریع التیام می­شود. لذا برای درمان جراحات بسیار مفید است. بخاطر رایحه دلپذیر، اثرات قابض، ضد التهاب و ضدعفونی کننده و متعادل کننده تولید سبوم؛ از شمعدانی عطری در فرآورده­ های مراقبت از پوست از جمله داروهای ضد آکنه استفاده می­ شود. شمعدانی عطری برای پوست­ هایی که بیش از حد خشک یا چرب هستند یا پوست­های خشک دارای نقاط چرب (مرکب)، ارزشمند است.
مواد تشکیل دهنده اسانس اسطوخدوس (Lavandula stoechas)، اسانس شمعدانی عطری (Pelargonium roseum)
موارد مصرف کک و مکلک های حاملگیلک های آفتاب زدگیلک های پوستی دوران پیری
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران

پیشنهاد ویژه فروشندگان

کالاهای مشابه