اسپری موبر بدن هرمودر حاوی رایحه بلودیزی مناسب پوست‎های حساس 200 میلی ‎لیتر Hermooder Hair Removal Spray 200ml

۱۹ فروشگاه
۵ از ۵
(۶ رای دهنده)

از ۱۶۲,۹۰۰ تا ۲۰۴,۱۰۰

انتخاب استان
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

مشخصات فنی

مشخصات فنی اسپری موبر بدن هرمودر حاوی رایحه بلودیزی مناسب پوست‎های حساس 200 میلی ‎لیتر Hermooder Hair Removal Spray 200ml
مشخصات
بارکد وارداتی 6262088000202
ترکیبات کربامید،دکسپانتنول (پیش ساز ویتامین B5)، اسید تیوگلیکولیک 98%، کلسیم هیدروکسید،هیدروکسید پتاسیم،ستئاریل الکل، عصاره آلوئه باربادنسیس، ستئارت 20، دی اکسید تیتانیوم، عصاره بلودیزی، DMDMH و سدیم گلوکونات، پارافین مایع، گاز بوتان و پروپان، آب مقطر.
تعداد در بسته 1
جنس محفظه فلزی
جنسیت آقايان، بانوان
رده سنی بزرگسالان
روش مصرف اسپری را قبل از مصرف تکان دهید، سپس از فاصله 10 سانتی‎متری از سطح پوست اسپری کنید. پس از 5 دقیقه قسمت کوچکی را بررسی نمایید. به دلیل اینکه سرعت از بین رفتن مو بستگی به ضخامت مو دارد، اگر پاکسازی بطور کامل انجام نشده بود، محصول را چند دقیقه بیشتر روی پوست نگه دارید و سپس با آب ولرم آبکشی نمایید.
زمان مصرف روزانه
شرکت تولید‎کننده پاک شمیم اسپانه
کارایی اصلاح و موزدایی
کاربرد ها اسپری بلودیزی هرمودر یکی از انواع محصولاتی است که موجب موزدایی بدن می‎شود. ماده موثر موجود در این فرآورده تیوگلیکولات کلسیم بوده که قادر است موهای ناخواسته بدن را به روش موثر، سریع و مطمئن و بدون ایجاد عوارض التهابی و یا آلرژیک رفع نماید.
این محصول حاوی عصاره بلودیزی، عصاره آلوئه‎ورا و دکسپانتنول می‎باشد :
بلودیزی گیاهی است با منشا مدیترانه‎ای که خصوصا در مراکش معروف می‎باشد و از قدیم برای درمان بیماری‎های التهابی مصرف می‎شده است. عصاره این گیاه اثر التیام‎بخش، ضد التهاب، ضد قرمزی و ضد باکتری دارد و آسیب‎های ناشی از محرک‎های خارجی را بر روی پوست کاهش می‎دهد. نتایج آزمایشات مطالعاتی بر روی اثرات این عصاره، قدرت کاهش تحریک و التهاب این ماده رابه اثبات رسانیده است و مشخص نموده است که اثر ضد التهابی این ماده با ضد التهابی دارویی مانند دگزامتازون قابل مقایسه است.
ژل آلوئه‎ورا از گیاهی به نام صبر زرد به دست می‎آید و دارای خواص شگفت‎انگیزی است، این ماده علاوه بر خواص ضد التهابی به علت دارا بودن خواص ترمیم‌کنندگی و التیام‎بخش مانع از ایجاد عوارض ناخواسته ناشی از عمل اپیلاسیون نظیر التهاب پوست می‎گردد. همچنین با افزایش تکثیر سلول‎های اپیدرم در ترمیم جراحات پوستی نیز موثر است.
دکسپانتنول آنالوگ اسید پانتوتنیک است و پرو ویتامین B5 محسوب می‎شود و اثر نرم‎کننده و مرطوب‎کننده دارد. دکسپانتنول با افزایش آبرسانی بر روی پوست، التهابات جلدی و خارش را کاهش می‎دهد و سرعت التیام زخم‎های پوستی را افزایش می‎دهد.
کشور تولید‎کننده ایران
ماده شاخص کلسیم تیوگلیکولات
مقدار 200 میلی لیتر
موارد منع مصرف قبل از مصرف، مقداری از اسپری را مطابق دستورالعمل بر روی سطح کوچکی (حدود 5 سانتی متر مربع) از پوست ناحیه داخلی بازوی خود بمالید و پس از 10 دقیقه موضع را با آب بشویید. در صورت عدم بروز ایجاد حساسیت و تحریک در طی 24 ساعت، اسپری را مطابق نحوه مصرف استفاده نمایید.
از تماس اسپری با بافت‎های داخل دهان، خال، جوش‎ ،زخم‎های اطراف چشم پوست آسیب‎دیده و آفتاب‎سوخته جدا خودداری نمایید.
از تماس اسپری با چشم‎ها اکیدا خودداری گردد، در صورت تماس، سریعا چشم‎هارا با آب فراوان شستشو داده و به پزشک مراجعه نمایید.
لطفا دقت کنید که این اسپری جهت از بین بردن موهای زاید بدن می‎باشد لذا از استفاده آن روی پوست صورت بپرهیزید.
در صورت مشاهده هرگونه التهاب یا آلرژی، مصرف را متوقف و با پزشک خود مشورت نمایید.
در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم آفتاب نگهداری شود.
حداقل مدت بین دو استفاده متوالی از 48 ساعت کمتر نباشد.
پس از باز شدن درب اسپری حداکثر تا 3 ماه مصرف شود.
دور از دسترس اطفال نگهداری شود.
نوع پوست انواع پوست
نوع محفظه بطري اسپري‎دار، اسپري
ویتامین ها پیش ساز ویتامین B۵
ویژگی ها • از بین‎برنده موهای زاید بدن با اثر التیام‎بخش، ضد التهاب و ضد باکتری
• مرطوب‎کننده و نرم‎کننده پوست
• ضد خارش و سوزش پوست
• مناسب پوست‎های حساس
• کارایی آسان و سریع

مشاهده بیشتر
نظرات کاربران

پیشنهاد ویژه فروشندگان

کالاهای مشابه