کرم ترمیم کننده میموزا 10 درصد سی گل Mimosa 10% Healing Cream

۶۸ فروشگاه
۵ از ۵
(۸ رای دهنده)

از ۱۰۲,۰۰۰ تا ۲۴۹,۰۰۰

انتخاب استان
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

مشخصات فنی

مشخصات فنی کرم ترمیم کننده میموزا 10 درصد سی گل Mimosa 10% Healing Cream
مشخصات
بارکد وارداتی 6260156000536
ترکیبات آب مقطر, عصاره میموزا, عصاره پنبه دانه, سوکرالفیت, آلانتوئین, ویتامین E, کوکوگلیسرید هیدروژنه, گلیسریل استئارات, پروپیلن گلیکول استئارات, اتیل هگزیل پالمیتات, کاپریلیک کاپریک تری گلیسرید, پلی ایزو بوتن هیدروژنه, ستئاریل الکل, پلی اتیلن گلیکول, تری اتانول آمین,کاربومر, متیل و پروپیل پارابن, زینک اکساید
توصیه استفاده از شوینده‌ها و پاک‎کننده‎ها در کنار این محصول توصیه می‌شود.
جنس محفظه پلاستيكي
رده سنی بزرگسالان
زمان مصرف روزانه
شرکت تولید‎کننده لابراتوار دکتر اخوی
فرم محصول کرم
کارایی ترمیم‎کننده
کاربرد ها از آنجا که کرم بازسازی‎کننده میموزا 10% سی‌گل روند فیزیولوژیک ترمیم زخم را تسریع می‌کند در صورت استفاده صحیح، منجر به کاهش ایجاد بافت اسکارو کلوئید می‌گردد. گزارشات فراوانی مبنی بر موثر بودن این کرم روی ضایعات آبله مرغان، ضایعات سینه در خانم‌های شیرده، جای بخیه و موارد مشابه دریافت شده است. این محصول به ترمیم پوست پس از الکترولیز و اپیلاسیون، بریدگی‌ها و زخم‌های سطحی کمک می‌کند و باعث رفع سوزش و قرمزی ناشی از سوختگی‌های سطحی و آفتاب‎سوختگی می‌شود. این محصول از تکثیر باکتری‌ها و قارچ‌ها در پوست جلوگیری می‌کند که این خود باعث تسریع در روند تولید سلول‎های جدید و در نتیجه سبب تسریع در فرآیند ترمیم زخم‎های سطحی و بریدگی‎ها می‌شود. از مزایای کرم ترمیم‎کننده میموزا بهره‌گیری از اثر همزمان و مکمل نمک دو عنصر مس و روی می‌باشد که آن را به محصولی منحصر به فرد جهت رفع التهابات پس از لیزرتراپی تبدیل کرده است.
این کرم شامل موارد زیر می‎شود:
_ سولفات مس: این ماده بر سطوح مخاطی خاصیت قابض دارد. علاوه بر این سولفات مس دارای خاصیت ضد میکروبی و ضد قارچی نیز می‎باشد.
_ اکسید روی: این ماده از دیرباز به علت قابض بودن در درمان اگزما، خراشیدگی‎های سطحی، زخم‎ها و به علت خاصیت ضد میکروبی در درمان بیماری‎های عفونی پوست مورد استفاده قرار می‎گرفته است. علاوه بر این اکسید روی خاصیت آنتی‎اکسیدان و التیام‎بخشی فوق‎العاده‎ای دارد.
_ آلانتوئین: این ماده سبب ترمیم پوست آسیب‎دیده در اثر عوامل خارجی، تقویت نوسازی سلولی پوست، کاهش تبخیر نامحسوس آب میان سلولی پوست و در نتیجه افزایش رطوبت پوست می‎شود.
_ ویتامین E: آنتی اکسیدان و ضد رادیکال آزاد
_ عصاره پوست ریشه میموزا: از پوست ریشه این درختچه برای ترمیم پوست پس از آسیب‎دیدگی‎هایی مانند سوختگی به کار می‎رود. این عصاره حاوی تانین و ساپونین، فیتوسترول و ترکیبات آلکالوئیدی مانند دی متیل تریپتامین می‎باشد. خاصیت جوان‎کنندگی پوست و اثر ضد میکروبی دارد.
_ عصاره پنبه دانه: این ماده دارای اثرات ترمیمی، نرم و مرطوب‎کنندگی و ضد التهابی می‎باشد.
_ سولفات روی: این ماده به علت ویژگی‎های قابضش در بعضی از اختلالات پوستی (مانند درماتیت تماسی) به صورت سطحی استفاده می‎شود.
کد مجوز بهداشتی 16/12859
کشور تولید‎کننده ایران
ماده شاخص آلانتوئین, سوکرالفیت
مخصوص صورت، بدن
موارد منع مصرف پیش از اولین مصرف، مقداری از کرم را بر روی بخش کوچکی از پوست ناحیه بازو یا پشت لاله گوش استفاده کرده و در صورت عدم بروز حساسیت پس از 24 ساعت، محصول را طبق دستور العمل مصرف کنید.
از ورود آن به چشم و غشای مخاطی و سطوح باز پوست اجتناب گردد.
در جای خشک و خنک و دور از دسترس اطفال نگهداری شود.
نوع کارایی ضد التهاب
ویتامین ها پیش‎ساز ویتامین B۵
ویژگی ها • قابل استفاده پس از سوختگی‎های سطحی، لیزر درمانی، الکترولیز، اپیلاسیون، میکرودرم ابرژن و PUVA تراپی
• بهره‌گیری از اثر همزمان و مکمل دو عنصر مس و روی در رفع التهابات و التیام‌بخشی پوست
• حاوی 10 درصد میموزا با اثر جوان‎کنندگی و ضد باکتری
• مهار تکثیر باکتری‌ها و قارچ‌ها در پوست آسیب‌دیده
• کمک به ترمیم بریدگی‌ها و زخم‌های سطحی
• ترمیم‎کننده پوست آسیب‌دیده
• رفع سوزش، التهاب و قرمزی
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران

پیشنهاد ویژه فروشندگان

کالاهای مشابه