کتاب صوتی 21 روش عالی میلیونرهای خودساخته

۰
(۰ رای دهنده)

کالاهای مشابه

در حال حاضر هیچ فروشگاهی این محصول را موجود نکرده است.
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

مشخصات فنی

مشخصات فنی کتاب صوتی 21 روش عالی میلیونرهای خودساخته
مشخصات
چکیده ایده ها، بینش‌ها و راهبردها، جایگاه پرش به سوی موفقیت های مالی برای میلیون ها مرد وزن در هر دوره ای از زندگی بوده است. به کار گیری این اصول، ساده، مؤثر و تقریباً آسان است. هر یک از آن ها حاصل پژوهش های جامع و مصاحبه با میلیونر های خودساخته است.
خلاصه برنامه ای که قرار است بشنوید توسط برایان تریسی ارائه می شود. اومیلیونر خود ساخته و یکی از باهوش ترین و باتجربه ترین سخنوران و مربیان در دنیای امروز است. برایان بیش از 25 سال و طی فرآیند یاد گرفتن اینکه چرا بعضی افراد موفق تر از دیگران هستند از فقر به ثروت رسیده است. در این برنامه او بهترین قوانین و اصولی که تا به حال در تاریخ بشری برای رسیدن به ثروت شخصی کشف شده است را با شما در میان می گذارد. برایان می داند که درباره چی صحبت می کند. او از دبیرستان فارغ التحصیل نشد. او کارگری می کرد، ظرف میشست، چاه میکند، الوارمی چیند، و سال ها در مزرعه و دامداری کار می کرد. او در ساختمان و کارخانه ها کار می کرده. در اقیانوس اطلس شمالی روی یک کشتی کار کرده است. در آخر به فروش و سپس مدیریت تجارت رو آورد که از همانجا شروع به مطالعه افراد موفق کرد. حالا 20 سال به جلو برویم، برایان حالا 22 تجارت مختلف در رشته های متفاوت را شروع کرده، سازماندهی، مدیریت کرده یا متحول ساخته است.
سایر توضیحات - این کتاب‌ صوتی بر روی دستگاه‌های پخش خودرو، رایانه‌های شخصی و دستگاه‌های صوتی خانگی قابل پخش است.
عنوان 21 روش عالی میلیونرهای خودساخته
گروه سنی بزرگسال
ناشر شادن پژواک شرکت شادن پژواک در سال 1390 با اخذ مجوز رسمی از وزات فرهنگ و ارشاد اسلامی (مرکز توسعه فن آوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال) در زمینه ی نشر برنامه های شنیداری و تصویری با تکیه بر تجارب فنی و مدیریتی مدیران و مؤسسان در راستای اهداف ذیل فعالیت خود را آغاز نمود: - ترجمه و ارائه برنامه های آموزشی مربیان بزرگ انگیزشی و روانشناسی دنیا در جهت ارتقا سطح زندگی افراد - تحقیق و تفحص در مباحث روانشناسی اسلام، قرآن، ائمه و مفاخر ایران و نشر آن - تهیه و ترجمه و نشر نرم افزارهای آموزشی این شرکت پس از 3 سال تحقیق و مطالعه و با داشتـن بیش از 150 عنـوان از برنامه های مربیـان و بزرگان روانشناسـی موفقیت و انگیزشی در دنیــا همچون برایان تریسی، وین دایر، آنتونی رابینز و... با سر لوحه قرار دادن اهداف بالا اقدام به ارائه برنامه های شنیداری و تصویری کرده است. امید است با یاری شما دوستان خوب زمینه ای برای ایجاد زندگی هایی سرشار از آرامش و شادی و موفقیت را فراهم کنیم.
نمونه قابل دانلود
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران

پیشنهاد ویژه فروشندگان

کالاهای مشابه