صندلی ماساژ آی رست مدل SL-A33-5 iRest SL-A33-5 Massage Chair

۳.۷ از ۵
(۳ رای دهنده)

کالاهای مشابه

صندلی ماساژ زنیت مد KS 970 از ۱۹۷,۵۰۰,۰۰۰
صندلی ماساژ PD زنیت مد از ۵۰,۰۰۰,۰۰۰
صندلی ماساژ Fuji 889L زنیت مد از ۳,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
انتخاب استان
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

مشخصات فنی

مشخصات فنی صندلی ماساژ آی رست مدل SL-A33-5 iRest SL-A33-5 Massage Chair
مشخصات
بالشت قابل تنظیم پشت سر بر روی مبلهای ماساژور برای راحتی سر شخص تحت ماساژ بالشتی تعبیه شده که با این علامت نشان داده می شود که ارتفاع آن قابل تنظیم است .
پخش موسیقی mp3 این نماد نشانگر قابلیت پخش موسیقی توسط دستگاه است که به وسیله کابل مخصوص یا به وسیله فلش قابل استفاده است . با استفاده از فلش یا اتصال هدفون یا AUX ، تبلت یا …..
تنظیم زمان استفاده این نماد به این معناست که زمان استفاده از مبل قابل تنظیم است .
کشش مفاصل این حرکت با استفاده از کیسه های هوایی که در قسمت ساق پا قرار دارد ، پا را کامل می گیرد و در حرکت بعد جک های جاپایی ، پا را به سمت پایین و بالا می کشد و نتیجتا" عضلات روی پا در حالت کشش قرار می گیرد .
کیسه های هوا در ناحیه ساق پا این نماد نشانگر ایربگ یا همان کیسه هوا در ناحیه ساق پا می باشد که بر روی مبل ماساژور نصب می شود .
کیسه هوا در قسمت نشیمنگاه و بغل نشیمنگاه کیسه های هوا یا همان ایربک در مبل ماساژور با استفاده از پمپ باد مخصوص که توسط شیلنگ کشی به کیسه های هوا متصل شده .
کیسه هوا در ناحیه دست با فرمت L شکل در قسمت دست بر روی مبل ماساژور کیسه های هوایی موجود است که به حالت L می باشد و برای ماساژ دست مورد استفاده قرار می گیرد .
کیسه هوا در ناحیه کمر کیسه های هوا برای ماساژ فشاری در ناحیه کمر در مبلهای ماساژور تعبیه می شود که برای ماساژ کامل تر کمر به کار می رود و این امکان با این علامت نشان داده می شود .
کیسه هوا و رولینگ در کف پا این نماد به این معناست که در قسمت کف پا علاوه برکیسه هوا رولینگ هم برای کف پا وجود دارد که ماساژ انگشتی خاصی را اعمال می کند .
گرمکن پشت کمر مبلهای ماساژوری که در قسمت ناحیه کمر مجهز به گرمکن هستند با این نماد نشان داده می شود و مقدار بالاترین گرمایش هم در این نماد با عدد نمایش داده می شود .حداکثر گرمایش 40 درجه می باشد .
ماساز کششی پشت کمر دستگاه قابلیت ماساژ کششی ستون فقرات را دارد و کمر را به صورت کامل می کشد و این امکان با این نماد نشان داده می شود .
ماساژ چرخشی در ناحیه کمر و پشت رباط سیستم در ناحیه کمر واقع شده است که به صورت چرخشی و مالشی در راستای کمر حرکت می کند و این خصوصیت با این نماد نشان داده می شود .
ماساژ موجی (Swing wip) نشیمنگاه امکان ماساژ به صورت موجی به سمت چپ و راست که در قسمت نشیمنگاه اعمال می شود .با این نماد نشان داده می شود .
ناحیه قابل تنظیم در پشت کمر به وسیله مانیتور بر روی مبلهای ماساژور می توان منطقه ماساژ را در ناحیه کمر انتخاب کرد که با این علامت نشان داده می شود و با دکمه Add just shoulder قابل تنظیم می باشد .
ناحیه ماساژ در قسمت پشت کمر این نماد نشانگر محدوده ماساژ در مبل ماساژور می باشد که در ابعاد افقی و عمودی نشان می دهد که محدوده ماساژ به چه مقدار است .
ویژگی – دارای 84 کیسه هوا – ماساژ 3 بعدی – دارای 8 ماساژ اتوماتیک – قابلیت ذخیره ماساژ برای 3 فرد مختلف – کنترل LCD – کیسه هوا در ناخیه دست با فرمت L شکل – ماساژ کیسه هوا در قسمت بازو – جای گیری صفر: حرکت اتوماتیک صندلی به سمت جلو – دکمه بازگشت – انحنای S شکل از پشت کمر تا نشیمنگاه گوی دارد – ناحیه ماساژ در پشت کمر – گرمکن پشت کمر – ناحیه قابل تنظیم در قسمت پشت کمر – دارای ماساژ کتف و شانه – دارای ماساژ کیسه هوا در قسمت پشت کمر – ماساژ چرخشی در ناحیه کمر و پشت – ماساژ کششی پشت کمر – ماساژ موجی – قابلیت تنظیم عرض شانه – کیسه هوا در قسمت نشیمنگاه و بغل نشیمنگاه – کیسه هوا در ناحیه ساق پا – کیسه هوائی و رولینگ در کف پا – مغناطیس درمانی – کشش مفاصل – قابلیت متناسب شدن با طول پا – بالشتک قابل تنظیم پشت سر – دارای سیستم تصفیه هوا – دارای نور LED در دسته های بغل صندلی – دارای سیستم قفل کودک (سنسوری دارد که در صورت تشخیص شیء صندلی حرکت نمی کند). – بالا و پایین رفتن ناحیه پا و پشت کمر – قابلیت پخش Music (اتصال AUX) – تنظیم زمان استفاده – قابلیت دانلود برنامه از Aps
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران

پیشنهاد ویژه فروشندگان

کالاهای مشابه