صندلی ماساژ آی رست مدل SL-A386 iRest SL-A386 Massage Chair

۵ از ۵
(۱ رای دهنده)

کالاهای مشابه

صندلی ماساژ زنیت مد KS 970 از ۱۹۷,۵۰۰,۰۰۰
صندلی ماساژ PD زنیت مد از ۵۰,۰۰۰,۰۰۰
صندلی ماساژ Fuji 889L زنیت مد از ۳,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
انتخاب استان
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

مشخصات فنی

مشخصات فنی صندلی ماساژ آی رست مدل SL-A386 iRest SL-A386 Massage Chair
مشخصات
2D ماساژ دو بعدی ، در جهت عمودی و افقی ماساژگوناگون را اعمال می کند ولی نمی تواند در هنگام اجراء ماساژ اتوماتیک وقتی فرامین دستی اعمال می شود نمی توان فرامین را میکس کند .
A A6 نوع ماساژ اتوماتیک ، یعنی دستگاهی که این قابلیت را دارد 6 نوع ماساژ را به صورت اتوماتیک اعمال می کند و نیازی به برنامه ریزی نیست.
بالا و پایین رفتن ناحیه پشت و کمر مبل ماساژور قابلیت نشسته و خوابیده شدن را دارد . زاویه کمر تا 180 درجه مثل تخت و زاویه پا از سطح زمین تا 90 درجه قابل تنظیم است .
بالشت قابل تنظیم پشت سر بر روی مبلهای ماساژور برای راحتی سر شخص تحت ماساژ بالشتی تعبیه شده که با این علامت نشان داده می شود که ارتفاع آن قابل تنظیم است .
تعداد کیسه هوا 28
تعداد کیسه هوا (None) 28
توان مصرفی (None) 150وات
توضیحات *** ارسال و نصب رایگان در شهر تهران ***
جاگیری صفر حرکت این علامت به این معناست که وقتی پشتی صندلی را به سمت عقب متمایل می کنید به صورت گهواره ای مبل به سمت جلو می رود و پشتی مبل به اشیاء عقبی که در پشت مبل قرار گرفته است برخورد نمی کند و نیازی هم به این نیست که مبل از دیوار زیاد فاصله داشته باشد .
حافظه قابلیت نگهداری 2 نوع ماساژ اجرا شده و اجرای مجدد آنها
دکمه بازگشت این دکمه بعد از استفاده از دستگاه مورد استفاده قرار می گیرد و این نماد به این معناست که فاصله تا دیوار 5 سانتیمتر باشد کافی است و دستگاه با دیوار برخورد نمی کند .
شرکت سازنده: IREST
قابلیت تنظیم قسمت پا این نماد نشان دهنده قابلیت کشویی در قسمت مچ و ساق پا به طول 23 سانتیمتر می باشد و برای افراد با قدهای مختلف قابل تنظیم است .
کشش مفاصل (None) این حرکت با استفاده از کیسه های هوایی که در قسمت ساق پا قرار دارد ، پا را کامل می گیرد و در حرکت بعد جک های جاپایی ، پا را به سمت پایین و بالا می کشد و نتیجتا” عضلات روی پا در حالت کشش قرار می گیرد .
کنترل LCD این نوع کنترل به صورت کشیده است و LCD در قسمت بالا قرار می گیرد و دکمه در قسمت زیر قرار می گیرد این نوع کنترل را LCD می نامند .
کیسه های هوا در ناحیه ساق پا این نماد نشانگر ایربگ یا همان کیسه هوا در ناحیه ساق پا می باشد که بر روی مبل ماساژور نصب می شود .
کیسه هوا در ناحیه دست با فرمت L شکل در قسمت دست بر روی مبل ماساژور کیسه های هوایی موجود است که به حالت L می باشد و برای ماساژ دست مورد استفاده قرار می گیرد .
کیسه هوا و رولینگ در کف پا این نماد به این معناست که در قسمت کف پا علاوه برکیسه هوا رولینگ هم برای کف پا وجود دارد که ماساژ انگشتی خاصی را اعمال می کند .
گرمکن پشت کمر مبل های ماساژوری که در قسمت ناحیه کمر مجهز به گرمکن هستند با این نماد نشان داده می شود و مقدار بالاترین گرمایش هم در این نماد با عدد نمایش داده می شود .حداکثر گرمایش 40 درجه می باشد.
ماساژکششی پشت کمر دستگاه قابلیت ماساژ کششی ستون فقرات را دارد و کمر را به صورت کامل می کشد و این امکان با این نماد نشان داده می شود .
مرکز ثقل صفر در ماساژور امکانی وجود دارد که بدن در حالت مرکز ثقل صفر قرار می گیرد و در این حالت ماساژ موثرتر و لذت بخش تر است و این امکان با این نماد نشان داده می شود .
مغناطیس درمانی این نماد نشانگر استفاده از مگنت در قسمت های ماساژ دهنده است که مگنت برای تسریع جریان خون موثر است و کمک زیادی به ماساژ درمانی می کند .
ناحیه قابل تنظیم در پشت کمر به وسیله مانیتور بر روی مبلهای ماساژور می توان منطقه ماساژ را در ناحیه کمر انتخاب کرد که با این علامت نشان داده می شود .
ناحیه ماساژ در قسمت پشت کمر این نماد نشانگر محدوده ماساژ در مبل ماساژور می باشد که در ابعاد افقی و عمودی نشان می دهد که محدوده ماساژ به چه مقدار است .
نوع دستی
نوع ماساژ (None) ضربه ایحرکتیلرزشی
وزن 97,000 گرم
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران

پیشنهاد ویژه فروشندگان

کالاهای مشابه