شامپو پاک‌کننده سدر هگور مناسب موهای چرب و معمولی 300 میلی‌لیتر HEGOR Cedar Essence Shampoo (Purifying) 300ml

۵ از ۵
(۱ رای دهنده)

کالاهای مشابه

انتخاب استان
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

مشخصات فنی

مشخصات فنی شامپو پاک‌کننده سدر هگور مناسب موهای چرب و معمولی 300 میلی‌لیتر HEGOR Cedar Essence Shampoo (Purifying) 300ml
مشخصات
بارکد بین المللی 6612715
بارکد وارداتی 3700027620133
ترکیبات آب، سدیم لورت سولفات، لاریل گلوکزاید، سدیم کلراید،پلی سوربات 80، عطر، دی سدیم کوکوآمفودی استات، کوکوآمید DEA، روغن کرچک سولفاته، لورت-2، لاکتیک اسید، لینالول، کارامل، منیزیم نیترات، متیل کلرو ایزوتیازولینون، منیزیم کلراید، متیل ایزوتیازولینون، اسانس سدر8 درصد.
توصیه استفاده از ماسک‌ها و نرم‌کننده‌های داخل حمام و سرم‌های بعد از حمام در کنار این محصول توصیه می‌شود.
جنس محفظه پلاستيكي
جنسیت آقايان، بانوان
رده سنی بزرگسالان
روش مصرف این شامپو را 2 تا 3 بار در هفته برای مدت 4 هفته استفاده نمایید . مقداری از شامپو را روی موی مرطوب ماساژ داده و سپس آبکشی نمایید . مجددا این عمل را تکرار نموده ولی این بار 3 - 2 دقیقه اجازه دهید تا کف شامپو روی پوست سر و موها باقی بماند . سپس آبکشی نمایید.
زمان مصرف روزانه
شرکت تولید‎کننده هگور
شرکت واردکننده بوته سبز مهر آیین
عصاره عصاره سدر
فرم محصول شامپو
کاربرد ها ویژگی های شامپو سدر هگورموها نرم شده و درخشش زیبایی پیدا می کنند.بازکننده گره و حجم دهنده موهامناسب موهای چرب و معمولیحالت دادن آسان به موها تنظیم ترشح چربیمعرفی شامپو سدر هگورچربی پوست کف سر علاوه بر ایجاد مشکلات پوستی، زیبایی مو را نیز تحت تاثیر قرار می دهد، موهای چرب ظاهری بی حالت و کم حجم دارند. افراد با پوست سر و موهای چرب نیاز به استفاده از شامپو مناسب برای مو چرب دارند که چربی پوست سر را کنترل نموده و سنگینی مو را از بین ببرد. در عین حال بدون آسیب رساندن به مو به پاکسازی و تمیز شدن آن کمک نماید. شامپو سدر هگور مناسب برای موهای معمولی و چرب می باشد که حاوی اسانس سدر می باشد. سدر از جمله گیاهانی است که برای سلامت پوست و مو بسیار موثر است. برند هگور برای بازگرداندن درخشش و سرزندگی به مو، شامپو پاک کننده سدر را پیشنهاد می کند. عصاره سدر موجود در این شامپو ضمن پاکسازی پوست کف سر میزان تولید سبوم را تنظیم می سازد. بعلاوه با این محصول سبب تمیزی کامل موها، سبک شدن، نرمی و درخشندگی طبیعی موها می شود.مواد موثر شامپو سدر هگوراسانس سدر 8%: تنظیم کننده تولید سبوم و پاک کننده پوست کف سرمواد ملایم و فعال سطحی: پیشگیری از واکنش های سبوریک و رفع خارش سرخواص گیاه سدرگیاه سدر حاوی مواد موثره ای است که توانایی تحریک فولیکول های مو و افزایش گردش خون پوست کف سر را دارد. این روند به افرایش رشد مو و جلوگیری از ریزش آن کمک می نماید.سدر غنی از آنتی اکسیدان های قوی از جمله: گلوکوزیدها، پلی فنول ها، ساپونین ها و تانیین ها است و با تثبیت رادیکال ها از پوست سر محافظت می کند. سدر خاصیت ضد التهابی داشته و موجب حفظ رطوبت پوست سر می شود. سدر حالت قابض دارد، بنابراین برای افرادی که پوست سر خشک با منافذ تنگ، مناسب نمی باشد.
کد مجوز بهداشتی 368/10
کشور تولید‎کننده فرانسه
مقدار 300 ميلي ليتر ( ml)
موارد منع مصرف در جای خشک و دور از دسترس اطفال و نور مستقیم خورشید نگهداری شود.
نوع کارایی حجم‎دهنده، تنظيم‎كننده چربي مو و پوست سر
نوع مو موي چرب، موي معمولي
ویژگی ها • موها نرم‌شده و درخشش زیبایی پیدا می‌کنند.
• بازکننده گره و حجم‌دهنده موها
• مناسب موهای چرب و معمولی
• حالت دادن آسان به موها
• تنظیم ترشح چربی
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران

پیشنهاد ویژه فروشندگان

کالاهای مشابه