شامپو سریتا ضد شوره 2 در1 مناسب انواع مو 200 میلی‌لیتر Cerita Anti Dandruff 2×1 Shampoo 200ml

۲۰ فروشگاه
۵ از ۵
(۱ رای دهنده)

از ۱۲۰,۰۰۰ تا ۱۶۵,۳۳۰

انتخاب استان
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

مشخصات فنی

مشخصات فنی شامپو سریتا ضد شوره 2 در1 مناسب انواع مو 200 میلی‌لیتر Cerita Anti Dandruff 2×1 Shampoo 200ml
مشخصات
بارکد وارداتی 6262228955584
ترکیبات آمونیوم لورت سولفات70%, کوکامیدو پروپیل بتائین 30%, دسیل گلوکوزاید 50%, سدیم لاکتات, پی ای جی40- روغن کرچک هیدروژنه, پروپیلن گلایکول, پانتنول (پیش ساز ویتامین B5), عصاره گزنه, عصاره رزماری, عصاره بابونه, عصاره مریم گلی, عصاره نعناع فلفلی, نمک, منتیل لاکتات, کلیمبازول, اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی, پیریدوکسین هیدروکلراید, اسید سالیسیلیک, عصاره دانه انگور, EDTA, پلی کواترنیوم 10, - 5 کلر 2 - متیل 4 - ایزوتیازولین-3- وان و 2 –متیل - 4 -ایزوتیازولین - 3 - وان 1.5%, رنگ کد 60730, رنگ کد 10020, آب دیونیزه, اسید لاکتیک
توصیه استفاده از محصولات کنترل‎کننده چربی پوست و ضد شوره سر و ضد قارچ، جهت دستیابی به نتیجه بهتر توصیه می‎شود.
جنس محفظه پلاستيكي
جنسیت آقايان، بانوان
رده سنی نوجوانان، بزرگسالان
روش مصرف ابتدا موها را خیس نموده مقدار مناسبی از شامپو را بر روی كف سر ریخته و با نوک انگشتان ماساژ دهید. 2 تا 3 دقیقه به خوبی ماساژدهید، سپس اقدام به آبکشی نمایید. در صورت نیاز‌‎ ‎اين عمل را تكرار کنید.
طول مدت مصرف این فرآورده برای 2 ماه اول یک روز در میان و پس از آن هر هفته یکبار می‌باشد.
زمان مصرف 3 بار در هفته
شرکت تولید‎کننده پارس آزمای طب
عصاره عصاره هسته انگور، رزماري، عصاره بابونه، مريم گلي، نعناع فلفلي
فرم محصول شامپو
کارایی ضد شوره
کاربرد ها شامپو ضد شوره 2 در1 سریتا، محصولی است که بر اساس بررسی و تاییدیه‎های علمی تولید شده‎ است، به نحوی که تمام اجزای موثره به کار رفته در فرمولاسیون آن بر اساس مطالعه دقیق تعیین شده و سپس کارآزمایی بالینی بر روی آن انجام شده‎ است.
شوره از مشکلات شایع پوست سر به شمار می‌آید، که معمولا همراه با خارش، قرمزی و یا التهاب پوست سر می‎باشد. افزایش رشد سلول‎های پوست سر و بدنبال آن ریزش سلول‌های مرده و سایر ترشحات پوستی منجر به بروز شوره سر می‎گردد. عوامل متعددی مانند استرس، شرایط محیطی در شکل‌گیری آن موثر می‎باشند. نوعی قارچ به نام پیتروسپوروم یکی از عوامل اصلی بروز شوره سر محسوب می‎گردد که فعالیت این قارچ علاوه بر ایجاد شوره باعث ایجاد التهاب در ناحیه پوست سر نیز می‎گردد. همچنین به دلایل مختلف از جمله خارش و یا التهاب، میزان ریزش مو در فرد مبتلا به شوره افزایش می‎یابد. با در نظر گرفتن همه این مطالب بخش تحقیق و توسعه شرکت پارس آزمای طب پس از بررسی و مطالعه اقدام به طراحی فرمولاسیون منحصر به فرد شامپو ضد شوره و تقویت‎کننده سریتا با خواص ضد قارچی، ضد خارش و آنتی‌باکتریال همراه با ویژگی رایحه درمانی نموده است.
در این فرمولاسیون از ترکیب ویژه‌ای از عصاره‎های گیاهی همچون رزماری برای تقویت مو بهره گرفته شده‌ است که دارای ویژگی‎های ضد شوره بوده و علاوه بر آن به طور موثری خاصیت ضد باکتریایی دارد. رایحه این عصاره‎ها آرام‎کننده اعصاب بوده و از دوران باستان به خاطر این خواص کاربرد داشته‌اند. علاوه بر این فرمولاسیون حاضر حاوی عصاره‎های مریم گلی بعنوان آنتی‌اکسیدان‎های طبیعی می‎باشند.
به منظور تعیین ماده موثره با خاصیت ضد شوره با حداکثر بهره‌وری در یک فرمولاسیون گیاهی بخش تحقیق و توسعه شرکت پارس آزمای طب، مطالعه‌ای را طرح ریزی نموده که نتایج آن در نشریه علمی انجمن متخصصین پوست ایران به چاپ رسیده و بر اساس آن ترکیب ضد شوره کاملا شناخته‌شده و موثر کلیمبازول انتخاب گردید، این ترکیب دارای ویژگی ضد التهابی نیز می‎باشد با این حال در شامپوی حاضر علاوه بر کلیمبازول از ترکیب سالیسیلیک اسید برای کنترل بهتر شوره و التهاب استفاده شده‌ است.
اسید سالیسیلیک (BHA): در فرمولاسیون این محصول، اسید سالیسیلیک به کار رفته‌ است که یک ترکیب کراتولیتیک است و باعث لایه‌برداری از پوست می‎شود. خاصیت کراتولیتیک و لایه‌برداری اسید سالیسیلیک باعث می‎شود که نقش مهمی در پاکسازی پوست و مو افراد مبتلا به شوره از پوسته‎ها و لایه‎های اضافی موجود بر روی موها و پوست سر می‎شود؛ اسید سالیسیلیک همچنین خاصیت ضد میکروبی و قارچی نیز دارد.
عصاره مریم گلی و هسته انگور: این عصاره‎ها خاصیت آنتی‎اکسیدانی داشته و باعث محافظت از موها در برابر استرس‎های اکسیداتیو می‎شود.
کلیمبازول: یک ترکیب موضعی ضد قارچی است و تاثیر بسیار زیادی در درمان شوره دارد.
عصاره رزماری: رزماری در کنار خاصیت ضد میکروبی، موجب تقویت مو نیز می‎شود.
منتول: ایجاد حس خنکی و شادابی و آرام‌بخشی در پوست می‎نماید.
کد مجوز بهداشتی 48/10285
کشور تولید‎کننده ایران
ماده شاخص اسيد ساليسيليك، منتول، كليمبازول 1.5%
مخصوص مو
مقدار 200 ميلي ليتر ( ml)
موارد منع مصرف در محیطی خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.
در صورت تماس شامپو با چشم‌ها، آنها را به كمک آب، شستشو دهيد.
دور از دسترس کودکان نگهداری شود.
نوع کارایی از بين بردن پوسته‎ها، درمان انواع شوره
نوع مو انواع مو
ویتامین ها B6، پيش‎ساز ويتامين B5
ویژگی ها • افزایش رطوبت‌رسانی به ساقه موی آسیب‌دیده و ایجاد حس خنکی و شادابی و آرام‌بخشی
• رفع پوسته‌ریزی (کراتولیتیک) و پاكسازی مو از ورقه‎ها و فلس‎های سفيد رنگ
• تنظيم چربی پوست سر و مهار رشد قارچ عامل شوره
• حاوی اسيد ساليسیليک 1%، BHA (لایه بردار)
• افزایش لطافت و درخشندگی مو
• کنترل التهاب و خارش پوست
• کنترل انواع شوره
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران

پیشنهاد ویژه فروشندگان

کالاهای مشابه