شامپو بچه عصاره اسطوخودوس فیروز 200 میلی‌ لیتر Firooz Lavender Baby shampoo 200ml

۱۲ فروشگاه
۰
(۰ رای دهنده)

از ۲۶,۱۵۰ تا ۶۲,۹۵۰

انتخاب استان
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

مشخصات فنی

مشخصات فنی شامپو بچه عصاره اسطوخودوس فیروز 200 میلی‌ لیتر Firooz Lavender Baby shampoo 200ml
مشخصات
بارکد وارداتی 6260212775583
تحت لیسانس جانسون اند جانسون آمریکا
ترکیبات بتائین، دی سدیم لورت، سولفو ساکسینات، سدیم لورت سولفات،کوکامید دی اتانول آمین، عصاره گلایکولی اسطوخودوس (لاوندر)، PEG-200 گلیسریل پالمیتات هیدروژنه و PEG-7 گلیسریل کوکوات، کلرید سدیم، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی، اسید سیتریک، پلی کواترنیوم 10، اتیلن دی آمین تترا استیک، مخلوط متیل کلرو ایزوتینازولینون و متیل ایزوتیازولینون، رنگ های مجاز بهداشتی و آب دیونیزه
تعداد در بسته 1
جنس محفظه پلاستيكي
جنسیت آقايان، بانوان، پسر، دختر
چطوری مصرف کنیم مقدار مناسب شامپو بچه را کف دست ریخته و با ملایمت روی موهای خیس شده کودک اضافه و ماساژ دهید. سپس آبکشی نمایید.
رده سنی كودكان، بزرگسالان
روش مصرف مقدار مناسب شامپو بچه را کف دست ریخته و با ملایمت روی موهای خیس‎شده کودک اضافه و ماساژ دهید. سپس آبکشی نمایید.
زمان مصرف روزانه
شرکت تولید‎کننده فیروز
عصاره عصاره اسطوخودوس
فرم محصول شامپو
کارایی شوينده
کاربرد ها ویژگی های شامپو بچه فیروز حاوی عصاره اسطوخودوسمناسب بزرگسالان با موهای ظریف، زبر و خشکبا pH خنثی، فاقد هرگونه مواد صابونی و الکلیبدون اشک و سوزش چشم در هنگام شستشومناسب موهای لطیف کودکانحاوی عصاره اسطوخودوسبا رایحه ای ملایم و مطبوعمعرفی شامپو بچه فیروز حاوی عصاره اسطوخودوسشامپو بچه فیروز حاوی عصاره اسطوخودوس می تواند علاوه بر پاکیزه کردن موی کودک، خوابی راحت و آرام را بعد از حمام برای او رقم بزند. یکی از ده ها خاصیت مهم اسطوخودوس آرامش بخشی و تسکین دهندگی التهاب است که باعث شادابی و نرم شدن مو می شود. شامپو اسطوخودوس با رایحه ای ملایم و مطبوع از سوزش چشم کودک جلوگیری می کند و به دلیل ترکیبات ملایمی که دارد، می تواند به صورت روزانه هم مورد استفاده قرار گیرد. این شامپو برای بزگسالانی که موهای خشک و ضعیف دارند و یا پوست سرشان حساس و ملتهب است نیز مناسب می باشد. از شامپو بچه فیروز حاوی عصاره اسطوخودوس به خاطر اینکه فاقد الکل و مواد صابونی است می توان برای شستشو و پاک کردن صورت از مواد آرایشی و آلودگی استفاده کرد.موی ظریف کودکان، به دلیل نازک بودن، سریع تر و بیشتر پیچ و گره می خورد به همین دلیل باید از محصولاتی استفاده کرد که علاوه بر اینکه قدرت پاک کنندگی ملایمی دارند، گره موی کودک را به راحتی باز کنند. شامپو بچه فیروز حاوی عصاره اسطوخودوس با خاصیت نرم کنندگی فوق العاده ای که دارد، باعث می شود موهای لطیف کودکان همچون ابریشم نرم و لطیف شوند و به راحتی شانه شوند.اسطوخودوس (لاوندر):عصاره اسطوخودوس علاوه بر اینکه در رشد مو تاثیر دارد، مانع از ریزش مو می شود. بسیاری از افراد روغن اسطوخودوس را احیا کننده مو می دانند. رایحه اسطوخودوس بی خوابی، استرس و اضطراب را نیز کاهش می دهد.
کشور تولید‎کننده ایران
لطفا دقت کنید دور از نور مستقیم خورشید و در دمای معتدل نگهداری شود. دور از دسترس کودکان نگهداری شود.
مقدار 200ميلي ليتر ( ml)
موارد منع مصرف دور از نور مستقیم خورشید و در دمای معتدل نگهداری شود.
دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

نوع کارایی حجم‎دهنده، شاداب‎كننده
نوع مو انواع مو
ویژگی ها • مناسب برای بزرگسالانی با موهای ظریف،‌ زبر و خشک
• با pH خنثی،‌ فاقد هرگونه مواد صابونی و الکلی
• بدون اشک و سوزش چشم در هنگام شستشو
• مناسب برای موهای لطیف کودکان
• حاوی عصاره اسطو خودوس
• با رایحه ای ملایم و مطبوع
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران

پیشنهاد ویژه فروشندگان

کالاهای مشابه