سرم ضد وز مو حجم 80ml مای

۱.۵ از ۵
(۲ رای دهنده)

کالاهای مشابه

هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

مشخصات فنی

مشخصات فنی سرم ضد وز مو حجم 80ml مای
مشخصات
جنسیت خانم
حجم 80ml
درمان (کارکرد) ضد موخوره, موهای وز و مجعد
سایر توضیحات - دارای ترکیبات سیلیکونی و سبک برای از بین بردن وز مو- نرم کننده فوق العاده قوی موها- ایده آل برای براشینگ و درخشان سازی موها- فاقد چربی( بدون گذاشتن هیچ گونه اثر چربی روی مو)- مناسب برای انواع مو- ایده آل برای موهای آسیب دیده، رنگ و دکلره شده و خشک
شرکت‌ها آریان لیان پخش
شماره مجوز 9507826475663030
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو
کارایی ضد وز مو
کد محصول 6260482518811
کشور سازنده ایران
کشور مبداء برند ايران
منع مصرف دور از دسترس کودکان نگهداری شود. این ماده قابل اشتعال می باشد، لطفاً از قرار گرفتن در مجاورت حرارت جلوگیری گردد. از تماس این محصول با چشم ها باید خودداری نمود.
نحوه استفاده این محصول به دو صورت قابل استفاده می باشد : 1- پس از شستشوی مو، سرم را روی قسمت پایین به خصوص نوک موهای نمناک ماساژ داده و منتظر شوید تا موها به صورت طبیعی خشک شود. در این حالت وز موها کاملاً برطرف شده و موها براق و درخشان می گردند. 2- پس از شستشوی مو، سرم را روی قسمت پایین به خصوص نوک موهای نمناک ماساژ داده و براشینگ کنید. در این حالت مو وز خود را از دست داده و نرم و لطیف می گردد. در عین حال درخشندگی بی نظیری را در موهای خود احساس خواهید کرد.  جهت درخشندگی بیشتر و از بین بردن الکتریسیته ساکن مو، می توانید پس از براشینگ مقدار کمی از سرم را روی مو بمالید. پس از مصرف نیازی به شستشوی مجدد موها نیست.
نوع سرم
نوع کارایی درخشان کننده, نرم کننده
نوع مو موی آسیب دیده, موی خشک
ویتامین
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران

پیشنهاد ویژه فروشندگان

کالاهای مشابه