برس مو تریزا سری Trend مدل Brushing Trisa Trend Brushing Brush

۰
(۰ رای دهنده)
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

مشخصات فنی

مشخصات فنی برس مو تریزا سری Trend مدل Brushing Trisa Trend Brushing Brush
مشخصات
بارکد وارداتی 7610196014892
برای دیدن مقالات مرتبط کلیک کنید خرید شانه و برس مناسب
تعداد در بسته 1
روش مصرف موهای خود را به آرامی ابتدا از قسمت‌های گره خورده و بعد از بالا به پایین مو برس کنید.
زمان مصرف روزانه
سایز محصول بزرگ (L)
شرکت تولید‎کننده Trisa Dental
شرکت واردکننده پایون توزیع کالا
فرم محصول برس گرد
کارایی شانه كردن
کاربرد ها

ویژگی های برس مو براشینگ تریزا سری Trend

  • دارای دسته آرگونومیک
  • زیبایی و کیفیت بالا
  • بدنه پلاستیکی

برس مو براشینگ تریزا سری Trend

برس هایی که دسته آرگونومیک دارند به شما این امکان را می دهند که آن را بهتر در دست بگیرید و کنترل بهتری نیز هنگام برس زدن موهایتان بر آن داشته باشید. برس مو براشینگ تریزا سری Trend بیضی شکل بوده و از پلاستیک با کیفیت ساخته شده است. سایز سری برس مو براشینگ تریزا سری Trend 120 × 65 میلی متر و طول آن 24 سانتی متر است. دندانه های این برس به راحتی در میان موها به حرکت در می آید و در بین موهای خشک و حتی موهای خیس گره ایجاد نمی کند. اگر موهایی بلند یا کوتاه دارید تفاوتی ندارد زیرا برس تریزا برای هر سایزی از مو قابل استفاده است پس هم آقایان که موهای کوتاه و هم خانم ها که موهای بلندی دارند، می توانند از برس تریزا استفاده کنند.

ویژگی های فیزیکی شانه ها و برس های معمولی چیست؟

مهمترین مساله ای که در این مورد مطرح می شود، حالت نوک دندانه ها در شانه و برس است. نوک دندانه های شانه نباید به شکلی باشد که باعث آسیب رساندن به پوست سر شود. در حال حاضر اگر دقت کرده باشید خواهید دید که انتهای دندانه های شانه های باکیفیت، مدور طراحی می شود تا مصرف کننده را دچار آسیب نکند. برس کشیدن موها یک ماساژ ملایم برای پوست سرتان است. برای اینکه برس تمیزی داشته باشید هر بار پس از شانه کردن موهایتان، موهای اضافی آن را بیرون بیاورید و دست کم ماهی یک بار آن را با آب گرم و صابون بشویید.

 بهتر است ست برس های خودتان را به آرایشگاه ببرید چون در آرایشگاه ها برس ها برای آرایش سر افراد متعدد استفاده شده و امکان انتقال بیماری های پوست و مو مانند قارچ ها، شپش و کچلی وجود دارد. برس شما کاملا شخصی است و آن را حتی به اعضای خانواده تان قرض ندهید. امکان انتقال میکروب های بیماری های پوست و مو بین اعضای یک خانواده هم وجود دارد.

کشور تولید‎کننده سوئیس
مخصوص مو
مدل محصول Brushing
موارد منع مصرف برای اینکه برس تمیزی داشته باشید هر بار پس از شانه‌کردن موهایتان، موهای اضافی آن را بیرون بیاورید و دست کم ماهی یک بار آن را با آب گرم و صابون بشویید. بهتر است ست برس‌های خودتان را به آرایشگاه ببرید چون در آرایشگاه‌ها، برس‌ها برای آرایش سر افراد متعدد استفاده شده و امکان انتقال بیماری‌های پوست و مو مانند قارچ‌ها، شپش و کچلی وجود دارد. برس شما کاملا شخصی است و آن را حتی به اعضای خانواده‌تان قرض ندهید. امکان انتقال میکروب‌های بیماری‌های پوست و مو بین اعضای یک خانواده هم وجود دارد.
نوع مو انواع مو
ویژگی ها • دارای دسته آرگونومیک
• زیبایی و کیفیت بالا
• بدنه پلاستیکی
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران

پیشنهاد ویژه فروشندگان

کالاهای مشابه