راهنمای خرید بهترین آسیاب های برقی 2023

راهنمای خرید بهترین آسیاب های برقی 2023

آسیاب برقی یا همان دستگاه خردکن الکتریکی یا برقی، دستگاهی است که به منظور خرد کردن و ریز کردن مواد جامد مثل قهوه، دارچین، زنجبیل، آرد برنج و... به کار می رود. از قسمت های مهم این دستگاه خردکن های آن است که وظیفه دارند تا با چرخش تیغه های خود مواد را به صورت قطعات ریز دربیاورند. عمده شرکت هایی که آسیاب برقی تولید می کنند، در کنار این محصول دستگاه خردکن نیز قرار می  دهند تا باعث شوند محصول نهایی به صورت دوکاره دربیاید. امروزه کاربردهایی که این دستگاه دارد بسیار زیاد است و به همین دلیل مورد توجه عامه مردم قرار گرفته اند و در آشپزخانه های خود از آن استفاده می کنند و پای ثابت لوازم آشپزخانه شده است. شرکت های تولیدی این محصول، انواع و اقسام مختلفی را برای این محصول درنظر گرفته اند و به بازار عرضه می کنند.

 

برای خرید آسیاب برقی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

قدرت موتور دستگاه: دستگاه های آسیاب برقی که به صورت خانگی مورد استفاده قرار می گیرند دارای موتور با توانی بین 200-150 وات هستند که برای کارهای روزمره مناسب است. برای مصارف بیشتر مثل استفاده هایی که آشپزخانه های بزرگ یا رستوران ها دارند آسیاب هایی استفاده می کنند که موتوری با توان بیش از 500وات داشته باشند.

سرعت دستگاه: سرعت موتور این دستگاه ها باید در حد استاندارد باشد. چون سرعتی که تولید می کنند فقط به منظور انجام سریع تر کارها نیست؛ چرا که موتور با گردش خود و تولید سرعت زیاد، گرمای زیادی نیز تولید می کند و این گرمای اضافه روی عطر و مزه موادی که درحال خرد شدن هستند تاثیر می گذارد. پس سرعت آن ها باید در حد استانداردی باشد که گرمای تولیدی تاثیر سوئی برروی مواد نداشته باشد.

ظرفیت دستگاه: بسته به این که به چه منظور از آسیاب برقی می  خواهید استفاده کنید، دستگاه با ظرفیت متفاوت برای شما مناسب است و مثلا لازم نیست برای مصارف کوچک و جزئی خانگی از یک آسیاب برقی با ظرفیت زیاد استفاده کنید. این گونه آسیاب ها مناسب آشپزخانه ها و رستوران های بزرگ است.


راهنمای خرید بهترین آسیاب های برقی 2023

جنس تیغه های مورد استفاده در دستگاه: تیغه های آسیاب برقی جزء مهمی از قطعات دستگاه است که برندگی آن تاثیر مستقیمی بر سرعت دستگاه دارد. علاوه بر برندگی این تیغه ها باید قابلیت شستشو داشته باشند و با چندبار تماس با آب دچار زنگ زدگی نشوند؛ پس بهتر است جنس آن ها از استیل ضدزنگ یا تیتانیوم باشد. در کنار سرعت عمل موتور و تیغه های باکیفیت دستگاه شما قابلیت این را دارد که مواد جامد سخت را نیز به راحتی خرد و آسیاب کند.

ایمنی دستگاه: تمام دستگاه هایی که در آشپزخانه وجود دارند باید دارای ایمنی بالایی باشند که آسیبی برای اعضای خانواده به وجود نیاورد؛ مخصوصا اگر فرزند خردسالی در خانه وجود دارد. دستگاه آسیاب برقی که شرکت های مختلف تولید می کنند دارای ویژگی ای است که مانع از آسیب افراد می شود. به این روش، قفل گفته می شود؛ بدین صورت که تا زمانی که تمام قطعات دستگاه به طور کامل در جایگاه خود قرار نگرفته باشند، دستگاه شروع به فعالیت نمی کند و روشن نمی شود. این باعث می شود که احتمال بریدگی و آسیب به افراد به حداقل ممکن برسد.


راهنمای خرید بهترین آسیاب های برقی 2023

توانایی جدا شدن قطعات دستگاه: برای هرچه بهتر شستن قطعات دستگاه پس از استفاده و سهولت این امر، لازم است که دستگاهی که از آن استفاده می کنید این قابلیت را داشته باشد که بتوان قطعات مختلف موجود در آن را از هم جدا کرد و کاملا شستشو داد. حتی برخی از آسیاب های برقی این امکان را دارد که بتوان با ماشین ظرفشویی نیز شستشو داده شوند. پس بهتر است به هنگام خرید به این دقت کنید که دستگاهی که انتخاب کرده اید این توانایی جدا شدن قطعات را دارد یا خیر.

چند مدل از بهترین مدلهای آسیاب برقی:

-  آسیاب برقی مولینکس مدل AR110O10

این آسیاب برقی خانگی از پرفروش ترین مدل های آسیاب برقی است که در بازار وجود دارد و حتی برخی افراد به آن لقب بهترین آسیاب برقی را داده اند. این اتفاق البته زیاد دور از انتظار هم نیست چرا که رضایت خریداران از محصولی که خریداری کرده اند با نمره دهی آن ها به محصول کاملا مشخص است. نمره ای که خریداران به این محصول داده اند نمره بسیار خوب 4 از 5 بوده است و شرکت مولینکس به واسطه تولید این محصول توانسته رضایت 88درصدی خریداران را برای خود به همراه داشته باشد. ایمنی این دستگاه نیز بسیار بالاست که شاید یکی از علت رضایت مردم بوده باشد. همانطور که گفته شد، از روش قفل برای افزایش ایمنی این محصول استفاده شده است که تا زمانی که اجزای آن در جای خود کاملا فیکس نشده باشند، دستگاه به هیچ عنوان روشن نخواهد شد. بدنه ی این دستگاه از جنس پلاستیک سبک ساخته شده است و اندازه ی آن به گونه ای کوچک و متناسب است که به راحتی بتواند در هرکجای آشپزخانه جای بگیرد.قیمت آسیاب برقی مولینکس مدل AR110O10 را از سایت ایمالز استعلام کنید.

- آسیاب برقی نیما مدل M8300


راهنمای خرید بهترین آسیاب های برقی 2023

برند نیما یک برند کمتر شناخته شده و فرعی به حساب می آید و محصول تولیدی آن نیز در بین سایر محصولات متفرقه محسوب می  شود و به همین دلیل قیمت آن نسبت به محصولات مشابه بسیار پایین تر است که همین قیمت مناسب باعث پرفروش شدن آن شده است. این محصول با قیمت پایینی که دارد انتظار زیادی نباید از آن داشت که بتواند کارهای سنگین را انجام دهد اما اگر به دنبال وسیله ای هستید که صرفا چند کار کوچک انجام دهد و به نوعی کارتان راه بیفتد، انتخاب بدی نیست؛ هرچند که برخی افراد از پایین بودن کیفیت بدنه آن شاکی بوده اند و برخی دیگر از موتور پرقدرت آن راضی. انتخاب با خودتان است.

- آسیاب برقی کیپ مدل KG-250

این محصول شرکت کیپ نیز از پرفروش ترین های بازار است. این محصول در بین 80نفر از خریداران رضایت صددرصدی کسب کرده است و این افراد در نهایت رضایت این محصول را به شما پیشنهاد کرده  اند. البته این دستگاه نیز جزو برندهای متفرقه موجود در بازار محسوب می شود که مثل سایر برندهای معروف همانند بوش یا مولینکس قدمت دیرینه ای ندارد و برندی نوپا محسوب می شود. هرچند این نوپا بودن دلیل بر این نمی شود که محصولی که عرضه می کنند از کیفیت پایینی برخوردار باشد. رضایت خریداران و توصیه هایی که کرده  اند نشان می  دهد که این محصول اصلا یک محصول بی کیفیت نیست.قیمت آسیاب برقی کیپ مدل KG-250 را از سایت ایمالز استعلام کنید. 

- آسیاب برقی فوما مدل FU-1009


راهنمای خرید بهترین آسیاب های برقی 2023

این آسیاب برقی با موتوری که توان 350وات دارد، برای خرد کردن انواع دانه های قهوه مناسب است و می  توانید آن ها را به قطعات کاملا ریز و پودر مانند تبدیل کنند. طرفداران قهوه می دانند که هرچه قهوه خردتر و ریزتر، عطر و طعم بهتری دارد. این دستگاه بدین منظور برای چنین افرادی کاملا مناسب است. خریدارانی که این محصول را خریداری کرده اند نسبت به آن رضایت داشتند و به شما نیز برای خرید آن توصیه کرده  اند. این دستگاه ظرفیتی معادل 600میلی لیتر دارد که می-توانید مقدار قهوه زیادی را با آن پودر کنید.

- آسیاب برقی همیلتون مدل GH-107B

برند همیلتون که یک برند نسبتا محبوب است و افراد زیادی آن را می شناسند پس یک برند متفرقه محسوب نمی شود هرچند که به پای برندهای بزرگی همچون بوش و مولینکس نمی رسد. آسیاب برقی تولیدی این برند توسط تعداد زیادی از خریداران توصیه شده است که نشان می دهد از کیفیت بالایی برخوردار است و می تواند رضایت مصرف کننده خود را جلب کند. یک امتیازی که توجه خریداران را به خود جلب کرده است وجود درپوشی شیشه ای است که روی این دستگاه قرار می-گیرد تا محتویات آن را درون دستگاه محفوظ نگه دارد. این یک قابلیت متمایزکننده نیز محسوب می شود. قیمت آسیاب برقی همیلتون مدل را  GH-107B  از ایمالز استعلام کنید.

- آسیاب برقی میگل مدل GEG 200


راهنمای خرید بهترین آسیاب های برقی 2023

برند محبوب میگل نیز آسیاب برقی تولید کرده است که موتوری با توان 200وات دارد و با وجود این که توان این موتور از سایر محصولات مشابه ممکن است کمتر باشد، با این حال برای آسیاب کردن دانه های خشک و روغنی و زعفران نیز مناسب است. این دستگاه با وجود موتور کم توان، قابلیت جدا شدن قطعات را دارد که می تواند شستشو را آسان تر کند. کلید ایمنی برای روشن و خاموش کردن دستگاه نیز در کنار آن وجود دارد.

- آسیاب برقی بوش مدل MKM6000

حال یک آسیاب برقی از برند معروف و محبوب بوش را با هم بررسی می کنیم. این آسیاب برقی توسط تعداد زیادی از افراد خریداری شده و همگی از آن راضی بوده اند به  گونه ای که امتیاز 5 از 5 به آن داده اند و برای خرید به دیگران نیز توصیه کرده اند. این دستگاه موتوری با توان 180وات دارد که برای آسیاب کردن دانه های قهوه بسیار بسیار کارآمد است و در هرسری فعالیت می تواند به شما 75گرم پودر کاملا ریز از دانه های قهوه تحویل دهد. بدنه این دستگاه به رنگ سفید است و در قسمت بالایی دستگاه از شیشه استفاده شده است که شما به هنگام کار با آن بتوانید محتویات داخلی را ببینید که به چه میزان خرد شده اند. این محصول به عنوان آسیاب مخصوص قهوه عرضه شده است؛ با این حال می  توانید دانه های دیگر مثل انواع مغزها را با آن نیز آسیاب کنید. 

-  آسیاب برقی هاردستون مدل GRP2010

این محصول که توسط افراد زیادی خریداری شده، توانسته به خوبی رضایت ها را جلب کند و این افراد به دیگران نیز توصیه کرده اند که این محصول را با خیال راحت انتخاب کنند. چنین رضایتی از محصولات شرکت هاردستون دور از انتظار و عجیب نیست. محصولاتی که این برند تولید می کنند همگی با کیفیت مناسب هستند و همین محصول نیز توانسته امتیاز 4 از 5 را از مردم دریافت کند و رضایت بیش از 80درصد افراد را نیز دارد. خرد کردن انواع دانه های قهوه، مغزهای مختلف، سبزیجات، دانه ها و سایر خوراکی ها از توانایی های این دستگاه محسوب می شود و می تواند تمامی این مواد را به خوبی خرد و ریز کند. موتور این دستگاه با توان 200 وات این همه کارایی دارد. ساختار آن دارای بدنه ی سفید رنگ و تیغه های ضدزنگ از جنس استیل ساخته شده است. قیمت آسیاب برقی هاردستون مدل GRP2010  را از فروشندگان معتبر در ایمالز استعلام کنید.


راهنمای خرید بهترین آسیاب های برقی 2023

-  آسیاب برقی شرکت متئو مدل EG111

شرکت متئو از جمله شرکت های معروف و مطرح در تولید انواع لوازم خانگی است که علاوه بر آسیاب برقی، خردکن، آبمیوه گیری، آون توستر، میوه خشک کن و بسیاری محصولات دیگر را نیز تولید می کند. آسیاب برقی تولیدی این شرکت توانسته نمره قابل قبولی بگیرد که نشان از اعتماد و رضایت مردم نسبت به این برند و محصولات آن دارد. این آسیاب برقی با موتور 150وات، مخزن 40گرمی و تیغه هایی از استیل ضدزنگ ساخته شده است که می تواند به راحتی دانه های قهوه و سبزیجات مختلف و انواع مواد دیگر را نیز خرد و آسیاب کند.

 


نظرات کاربران