بهترین پادری های موجود در بازار 2023

بهترین پادری های موجود در بازار 2023

استفاده از پادری یکی از روش های جلوگیری ورود انواع آلودگی های بیرونی به داخل خانه و همچنین محل کار شما می باشد که البته روش های زیاد و مختلفی دیگری هم برای جلوگیری از نفوذ آلودگی های محیطی وجود دارد. در حال حاضر تولیدکنندگان کف پوش و پادری علاوه بر اینکه به کیفیت محصولات خود اهمیت می دهند بلکه از انواع رنگ ها و مدل ها نیز در تولید محصولات خود استفاده می کنند بنابراین خریداران فقط کافی است پادری متناسب با کاربرد و نیاز خود را مشخص کنند. اگر شما به فکر خرید یک پادری متناسب با نیازتان هستید، مطالبی که در ادامه خواهد آمد نکته های مهمی را برای خرید پادری، در اختیار شما می گذارد که پیشنهاد می کنیم حتما آن ها را مطالعه کنید.

انواع مختلف پادری و کف پوش

برای دسته بندی و تفکیک پادری ها از هم فاکتور های مختلفی وجود دارد از جمله محیط و مکان های مختلفی که می تواند مورد استفاده قرار بگیرد و این تفاوت در محل مورد استفاده از مهم ترین فاکتورها است. که ما به بررسی آن ها می پردازیم.

کف پوش مناسب برای درب اصلی و ورودی ساختمان: اگر کف پوشی به جهت استفاده در جلوی در و یا در داخل خانه و محل کارتان می خواهید تا با خیال راحت رفت و آمد کنید و از نفوذ آلودگی هایی که همراه کفش ها وجود دارند به داخل جلوگیری کنید، پادری های کلفت و با رنگ های تیره مناسب ترین گزینه برای خرید هستند.

کف پوش مناسب آشپزخانه: همان طور که می دانید آشپزخانه محیطی است که معمولا چرب و گرم است و بنابراین پادری انتخابی شما بهتر است جنس مقاومی در مقابل حرارت و گرما داشته باشد و همچنین قابل شست وشو باشد.

کف پوش مناسب اتاق خواب: معمولا اتاق خواب هایی که در آن ها درب بالکن وجود دارد برای جلوگیری از ورود گرد و غبار و دیگر آلودگی ها به داخل اتاق نیاز به پادری دارند. در این صورت برای خرید پادری مناسب بهتر است سراغ پادری هایی بروید که با رنگ بندی وسایل اتاق و دیوار همخوانی داشته باشد و همچنین طرح بندی شیکی هم داشته باشند.

کف پوش مناسب سرویس های بهداشتی: دو نکته به هنگام خرید پادری هایی که در قسمت های مرطوب مانند جلوی درب سرویس بهداشتی قرار است استفاده شوند باید در نظر گرفته شود. ١_ اگر سرویس بهداشتی بزرگی دارید و می خواهید کف پوش را داخل آن استفاده کنید، پادری که انتخاب می کنید باید در مقابل رطوبت بسیار مقاوم باشد. 2_ اما اگر برای پشت درب سرویس بهداشتی می خواهید پادری استفاده کنید، پادری انتخابی شما باید توانایی بالایی در جذب آب و مایعات داشته باشد.

چند نکته مهم و کاربردی هنگام خرید کف پوش

جنس پادری: از مهم ترین فاکتورهایی که موقع خرید کف پوش ها باید به آن دقت شود، جنس محصول می باشد. خوشبختانه این محصولات در حال حاضر در انواع مختلف جنس ها تولید می شوند و شما به راحتی می توانید با توجه به اینکه پادری را در چه محلی می خواهید استفاده کنید، پادری مناسبی را انتخاب و خریداری کنید.


بهترین پادری های موجود در بازار 2023

طرح دار و ساده بودن پادری: در انتخاب کف پوشی با طرح بندی های مختلف، مدل های فانتزی، جدید و یا مدل های کاملا ساده، تنها سلیقه فردی شما دخیل است ولی بهتر است هنگام خرید به هماهنگی طرح و رنگ کف پوش موردنظرتان با وسایل جایی که قرار است استفاده کنید توجه کنید.

میزان لطافت پادری: نکته مهم دیگری که هنگام خرید کف پوش باید به آن دقت کنید میزان نرمی و لطافت پادری است. ما به شما توصیه می کنیم برای پادری هایی که قرار است در محیط بیرون خانه استفاده شود کف پوش های کلفت تر و زبر را انتخاب کنید و اگر قرار است داخل خانه استفاده شوند پادری هایی لطیف و نرم، مناسب تر و شکیل تر هستند.

میزان جذب رطوبت: قابلیت جذب مایعات و رطوبت از نکات مهم دیگری است که در هنگام خرید کف پوش متناسب با نوع نیازتان باید آن را در نظر بگیرید. همچنین هرچه کف پوش ها جاذب های بهتری باشند بهتر می توانند از ورود آلودگی ها به داخل محیط موردنظرتان جلوگیری کنند و قابل اطمینان تر هستند.

رنگ مناسب کف پوش: پادری ها در انواع رنگ ها در بازار موجود هستند و شما متناسب با رنگ بندی محیط و وسایل خانه تان و یا محل کارتان می توانید مدل و رنگ پادری خود را انتخاب کنید. پیشنهاد ما به شما انتخاب کف پوش هایی است که با طرح و رنگ فرش های منزل شما هماهنگی کافی داشته باشد.

عدم لغزش پادری: یک پادری مناسب، پادری است که ضد لغزش باشد و روی سنگ، کاشی، سرامیک، پارکت و ... لیز نخورد و با راه رفتن روی آن جابجا نشود و ثابت بماند. انتخاب چنین پادری نشانه خرید هوشمندانه شما است. البته امروزه اکثر پادری ها نواری دارند که بر روی انواع سطح می چسبد تا مانع لغزش پادری شود.

قیمت کف پوش: پادری ها با انواع قیمت در بازار موجود هستند و شما متناسب با نوع محیطی که می خواهید از آن استفاده کنید، باید پادری با کیفیتی انتخاب کنید و همچنین قیمت پادری انتخابی شما با مقدار پولی که می توانید هزینه کنید باید متناسب باشد.


بهترین پادری های موجود در بازار 2023


بیشتر بخوانید: راهنمای خرید فرش ماشینی


انواع پادری های موجود در بازار

    1.پادری فرش مریم (Maryam Group) مدل پرز بلند در ابعاد بزرگ

پادری فرش مریم مدل پرز بلند، نخ هایی به بلندی ٣٠ میلی متر دارد که باعث می شود آلودگی، گرد و غبار و رطوبت به داخل محیط خانه و اتاق ها وارد نشود. این پادری برای جلوی درب ورودی خانه و درب سرویس های بهداشتی مناسب است. نخ های استفاده شده در این مدل از نخ صد در صد پلی پروپیلن هستند که استحکام و دوام خیلی زیادی نسبت به سایر نخ ها دارند. این مدل پادری ها جاذب های خوبی برای گرد و غبار و خاک هستند و به راحتی هم تمیز می شوند. سایز این پادری ١٠٠×60 سانتی متر می باشد و رنگ آن هم ثابت است و با شست وشو تغییر نمی کند. به همین دلیل می توان از ماشین لباسشویی با دمای آب ٣٠ درجه سانتی گراد برای شست وشو آن استفاده کرد همچنین این پادری در پشت خود دارای نواری است تا به سطوح بچسبد و مانع لغزش آن شود.

    2.پادری طرح خز مدل PK58 با ابعاد 90×60 سانتی متر

مدل های جدیدی که به عنوان پادری می توان از آن ها استفاده کرد، خزهای با پرز بلند و پشت چرم هستند که به خاطر چرم پشت آن روی سرامیک و کاشی ثابت باقی می مانند و نمی لغزند. این مدل ها علاوه بر اینکه به عنوان پادری استفاده می شوند، به عنوان شالی بر روی دسته های مبل یک نفره و سه نفره هم کاربرد دارند که سبک شکیل و مدرنی است و این گونه سبک ها در خانه های غربی بسیار دیده می شود. از کاربرد دیگر این نوع خزها استفاده در اتاق خواب روی تخت خواب و یا کنار آن است که مکانی گرم و نرم را برای خواب ایجاد می کند. امروزه زوج های جوان از این خزها در ترکیب بندی اتاق خواب شان بسیار به کار می برند. همچنین از آن ها برای دکور منزل مانند استفاده در زیر فانوس های بلند و جا شمعی ها نیز استفاده می شود که طرفداران بسیاری هم دارد.برای آگاهی از قیمت پادری مریم طرح خز به سایت ایمالز مراجعه فرمایید.

     3.پادری فرش مریم مدل long lint با ابعاد متوسط

بهترین پادری های موجود در بازار 2023

اگر به دنبال پادری مرغوب و زیبا برای استفاده در جلوی درب حمام و دستشویی و یا جلوی درب ورودی منزل تان هستید، پادری فرش مریم مدل پرز بلند گزینه مناسبی برای کاربرد در این محل هاست. این مدل از پادری ها، پرزهای ٣٠ میلی متری دارند و به راحتی گرد و غبار و آلودگی های کفش و رطوبت پاهارا به خود جذب می کند و مانع ورود آن ها به داخل خانه و دیگر اتاق ها می شود. پادری از جنس پلی پروپیلن است و این جنس نخ بسیار مقاوم می باشد و ضد حساسیت نیز هستند. در قسمت زیرین آن هم لایه ای وجود دارد که مانع لغزییدن آن روی انواع سطوح می شود.برای آگاهی ازآخرین قیمت پادری مریم پرز بلند به سایت ایمالز مراجعه فرمایید.

    4.پادری فرش مریم پرز بلند مدل نیم دایره

Farsh Maryam پادری فرش مریم، دارای پرزهای بلندی است که برای استفاده در جلوی درب حمام و دستشویی مناسب است. این پادری به دلیل پرزهای بلندی که دارد به سرعت آب و رطوبت را جذب می کند و نمی گذارد رطوبت به سطح زیر پادری برسد، بنابراین کاشی و سرامیک یا پارکت کف خانه و اتاق ها معمولا بدون لک و همواره تمیز خواهند بود. پرزهای پادری علاوه بر اینکه باعث می شوند جاذب های خوبی باشند، باعث لطیف و نرم بودن پادری می شوند و احساس ناخوشایند و زبری در پوست کف پا ایجاد نمی کنند. نواری که در پشت پادری وجود دارد باعث می شود پادری کف خانه نلغزد و به سرامیک، کاشی، موزاییک و پارکت بچسبد و به هنگام راه رفتن روی آن لیز نخورد و ثابت بماند. برای ثابت ماندن رنگ پادری و حفظ نرمی و کیفیت آن به جهت ماندگاری بالاتر، برای شست وشو باید طبق دستور نوشته شده روی بسته بندی آن عمل کرد..برای آگاهی از قیمت پادری مریم پرز بلند نیم دایره به سایت ایمالز مراجعه فرمایید.


بهترین پادری های موجود در بازار 2023

    5.پادری ماشینی FMK06  با زمینه رنگ کرم

اولین چیزی که در بدو ورود به خانه به چشم میهمان می آید پادری خانه شماست که نشان دهنده سلیقه شما می باشد و با اینکه جزو اصلی دکوراسیون داخل خانه شما به حساب نمی آید ولی یک پادری زیبا با طرح بندی شکیل هنگام ورود به خانه احساس خوشایندی به شما و میهمانتان می دهد. پادری هایی از جنس فرش معمولا برای پشت درب در محیط داخل خانه استفاده می شوند، بنابراین همیشه در دید شما هستند و به همین علت در انتخاب این پادری ها حتما توجه لازم را داشت باشید و سلیقه کافی به خرج دهید. پادری های ماشینی به رنگ کرم با کد FMK06 می توانند انتخاب خوبی برای به کار رفتن در محیط داخل خانه باشند.برای آگاهی از قیمت پادری FMK06 لطفا به سایت ایمالز مراجعه فرمایید.

    6.پادری بابل مدل Spear با ابعاد 73×43 سانتی متر

پادری هایی که برای درب های ورودی استفاده می شوند نباید به هیچ عنوان بلغزند و جابجا شوندـ پادری های بی کیفیت معمولا باعث لغزییدن آن روی کف خانه می شود و ممکن است اتفاق ناخوشایندی را رقم بزنند. پادری هایی با بافت نمدی مانند پادری بابل مدل Spear، انتخاب های مناسبی برای استفاده در جلوی درهای ورودی است. این پادری هم مانند پادری های قبلی دارای نواری در پشت خود هستند تا روی انواع سطوح لیز نخورند و ثابت باقی بمانند. یکی از دلایل دیگری که سبب می شود این پادری ها نلغزند به دلیل وزن سنگینی است که دارند.برای آگاهی از قیمت پادری Spear لطفا به سایت ایمالز مراجعه فرمایید.

     7.پادری فرش مریم طرح چشم نظر مدل دایره ای بزرگ

 

بهترین پادری های موجود در بازار 2023

این مدل پادری را با نماد چشم و نظر طراحی کرده اند که چشم بد را دور می کند و دارای رنگ بندی دوست داشتنی و جالبی است، به دلیل طرح جالب و فانتزی و دل نشینی که دارد می تواند انتخاب مناسبی برای استفاده شدن در جلوی در ورودی و یا در اتاق خواب ها باشد. چنین انتخابی دکوراسیون خانه شما را جذاب تر می کند. جنس پادری فرش مریم مدل دایره بزرگ از نخ صد در صد آکریلیک است که بسیار مقاوم می باشد و مانع ورود گرد و غبار و آلودگی به داخل محیط خانه می شود. همچنین می توانید از این پادری جلوی در حمام استفاده کنید با این کار علاوه بر اینکه به زیبایی منزل شما افزوده می شود از رسیدن رطوبت به کف خانه و دیگر اتاق ها جلوگیری می شود. این مدل پادری دایره ای قطر ۶٧ سانتی متری دارد و با شست وشو رنگ آن تغییر نمی کند و ثابت می ماند.برای آگاهی از قیمت پادری مریم مدل دایره بزرگ چشم نظر لطفا به سایت ایمالز مراجعه فرمایید.


نظرات کاربران