بهترین پنکه های ایستاده بازار

هیچ کدام از وسایل خنک کننده برقی به اندازه کولر و اسپیلیت قدرت ندارند. که اسپیلیت هم هزینه ثابت و برق زیادی را به شما تحمیل می کند که گران هم هست. اما راه آن چیست؟ اینکه بتوانید از یک نوع پنکه خوب استفاده کنید. پنکه ها کارایی اثر گذار دارند، اطمینان بخش و ارزان هستند. و جریان هوای بیشتری را در منزل ایجاد مینمایند. و محیط را خنک تر می‌کنند. اما به اندازه ی کولر کارایی ندارند. ولی چون قیمت آنها نسبت به کولر کم تر است گزینه ی خوبی در روزهای گرم می‌باشد. به همین جهت قصد داریم تا بهترین برندهای پنکه ایستاده را معرفی کنیم.

 

 

۱. پنکه ایستاده Hunter مدل ۱۶ اینچی RETRO

این نوع پنکه فنی  ۱۶ اینچی دارای موتور سه سرعته می‌باشد که  می‌توان بر اساس احتیاجی که به آن دارید از هرکدام از سه سرعت پنکه بهره مند شوید. یک دکمه ریلی در پشت پنکه قابلیت این را ایجاد کرده تا سرعت پنکه را افزایش و کاهش دهید. داخل پنکه ۴ تیغه با کیفیت خوب به کار رفته است که در مجاورت هم با حرکتی ثابت امکان ایجاد جریان باد مناسب را مهیا می‌کند. این نوع پنکه توانایی دارد تا با سرعتی ثابت مسیری ۵۰ درجه‌ای را حرکت کند و جریان باد را در محیط انتقال دهد. همین طور می‌توان به شکل دستی مسیر حرکت پنکه را تعیین نمایید تا به صورت مستقیم جریان باد را انتقال دهد. بدنه آن کاملا از فلز بهره برده است و از روکش نیکل برخوردار است و وزن پنکه هم خیلی کم می‌باشد. پایه پنکه نیز  فلزی بوده و مقاومت آن خوب می‌باشد. در زیر پایه  روکش و پد پلاستیکی برای اینکه مانع لغزش و خراش روی سطح  شود نصب شده است. پایه این نوع پنکه به شکل تلسکوپی است و قابلیت تنظیم ارتفاع پنکه و افزایش یا کاهش ارتفاع آن وجود دارد. ارتفاع این نوع پنکه بین ۳۷ اینچ تا ۵۲.۵ اینچ تنظیم می‌شود.

بهترین پنکه های ایستاده بازار

۲. پنکه ایستاده Designer Aire

این نوع پنکه دیزاین ایر از انواع پنکه‌های لاکچری در این لیست به شمار می‌رود؛ امکانات این پنکه پایه مسی و قابل تنظیم، سرعت‌های متعدد با جریان متمایز و با کیفیت  است. بدنه پنکه شامل ۴ پره می باشد که ظاهر خوب و مهندسی آن ، جریان باد ثابت را فراهم می‌کند. جنس پنکه  استیل ضد زنگ بوده و شکل ظاهری زیبا و سطح براق نیز دارد. اندازه پنکه ۱۸ اینچی است و سرعت آن قابل تنظیم در سه سطح می‌باشد؛ سرعت کم پنکه ۹۰۰ دور دقیقه، سرعت متوسط ۱۱۰۰ دور در دقیقه و سرعت بالای آن ۱۲۸۰ دور در یک دقیقه می‌باشد؛ قبلا هم ذکر شده که پایه پنکه تنظیم می‌شود و در ارتفاع ۴۰ تا ۵۰ اینچ ثابت می‌ماند. سری پنکه چرخش استاندارد داشته و قابلیت این را دارد که یک اتاق بزرگ را تحت پوشش بگیرد؛ طراحی‌ این پنکه شیک و به شکل مسی است و می‌توان از پنکه دیزاین ایر، برای فضای  داخلی و خارجی استفاده کرد.

بهترین پنکه های ایستاده بازار

۳. پنکه ایستاده Voronado

این نوع پنکه کیفیت بالا و دارای امکاناتی همچون، بدنه با کیفیت خوب، تنظیم سه سرعته، چرخش کامل، ارتفاع قابل تنظیم، است و شرایط خوبی را فراهم می آورد. چرخش  این نوع پنکه  کاملاً ماهرانه‌ای صورت می‌گیرد. طراحی پنکه به گونه ای است که سری پنکه چرخشی، به  راست و چپ و بالا و پایین می تواند حرکت کند و جریان باد مناسبی را در کل منزل مهیا نماید. پس فضاهایی که از پنکه دارای فاصله اند هم متاثر از جریان باد تولید شده از این پنکه می‌باشند. و می‌توان بر طبق احتیاج از سه تنظیم سرعتی استفاده کرده و جریان باد را کاهش یا افزایش دهید. ارتفاع این نوع پنکه هم تنظیم می‌شود و ارتفاع ۴۲  تا ۵۵ اینچ را فراهم  می‌کند.

۴. پنکه ایستاده LORELL LLR49251

پنکه ایستاده LORELL LLR49251  انتخابی خوب برای تهیه یک پنکه ساده است؛ و با بر اساس هزینه ای که می‌کنید از قابلیت‌های خوب مثل تنظیم سه سرعت موتور، کنترل از راه دور، تایمر ۴ ساعته و صدای کم ۵۰ دسیبل برخوردار شوید. اندازه استاندارد این پنکه ۱۶ اینچی است؛ و برای آسایش بیشتر استفاده از یک کنترل از راه دور مادون قرمز فراهم شده که به وسیله آن پنکه را خاموش و روشن می نمایید. و یا از سرعت‌های مختلف پنکه را مورد استفاده قرار می‌دهید. تایمر ۴ ساعت قابلیت این را مهیا می‌کند که تنظیم زمان را انجام داده و آرامش در شب خواب خوبی داشته باشید و  پنکه هم پس از ۴ ساعت به شکل خودکار  خاموش می‌گردد؛ ارتفاع این پنکه قابلیت تنظیم دارد و صدای پنکه بسیار کم بوده و می‌توان در زمان خواب هم آن را روشن نمایید و به راحتی استراحت کنید. این پنکه دارای ۴ پره است و جنس بدنه پلاستیک ای ‌بی ‌اس بوده به همین جهن به تدریج با تغییر رنگ رو به رو نمی‌شود.

بهترین پنکه های ایستاده بازار

۵. پنکه ایستاده Lasko

این پنکه ایستاده مارک Lasko  با نوآوری در طراحی خود رضایت تعداد زیادی مشتری را جلب کرده است؛ در عین طراحی زیبای این پنکه فضای کمی را هم برای جاگذاری در اتاق به خود اختصاص می‌دهد که مناسب است. این پنکه ایستاده امکاناتی مثل تنظیم کردن سه سرعت ، تنظیم کردن ارتفاع، خاموشی شدن خودکار، حالت خواب و مشخص کردن جهت حرکت به شکل دستی است. صدای خیلی کمی دارد و می‌توان  در اتاق خواب هم آن را به کار برد. فنی که در این پنکه استفاده شده است ۵۲ اینچ است و می‌توان از پانل قرار گرفته در بالای دستگاه تنظیمات دلخواه را اجرا کنید. مثلا دکمه پاور برای خاموش و روشن کردن پنکه، دکمه ای برای انتخاب سرعت همراه با چراغ‌ های ال ای دی در بغل آن؛ دکمه‌ای برای حالت خواب و تایمر نیز در این پنکه وجود دارد. که کارکردن با این پنکه را راحت می‌کند. در بخش دریچه‌، دکمه ای ریلی برای تغییر جهت باد پنکه در قرار داده شده است. همین طور ریموت این پنکه امکان تغییر چرخش پنکه و جهت و مسیر باد را مهیا می‌کند.  و همین طور می‌توان به وسیله ریموت کنترل، سرعت را تغییر داد؛ از حالت خواب هم می‌توان به این شکل که تایمر را برای نیم ساعت تا  ۷ و نیم ساعت تنظیم کنید و بعد از امکان خاموشی اتوماتیک پنکه استفاده کرد.

۶. پنکه ایستاده Rowenta

این مدل مناسب برای مکان‌هایی مثل اتاق خواب،  نشیمن، آشپزخانه و  دفتر کار است؛ باد خنک این پنکه می تواند تمام فضا را پوشش  دهی کند. اندازه پنکه ۱۶ اینچ است و دارای طرح جدید و زیبا  است و از فناوری کیفیت بالای آلمانی استفاده می‌نماید. این پنکه از ۵ تیغه جهت خنک کردن برخوردار است و سری آن حرکت ۹۰ درجه‌ای را انجام می‌دهد. ( حرکات بالا و پایین و چپ و راست )؛ در این مدل پنکه  ۴ سطح سرعت وجود دارد که متناسب با احتیاج می‌توان از دور دقیقه کمتر یا بیشتر استفاده نمود. می توان  از دکمه‌های بدنه جهت کنترل دستی استفاده کرد و یا کنترل از راه دور را مورد استفاده قرار داد. در این شرایط نیاز به به رفتن کنار دستگاه جهت خاموش و روشن کردن یا کم و زیاد کردن سرعت جهت باد نیست. ارتفاع این ندل پنکه قابل تنظیم است و کوتاه و بلند می‌گردد. ارتفاع آن برابر با ۴۲ تا ۵۴ اینچ را می‌باشد؛ بر روی پنکه دستگیره‌ای وجود دارد که  با استفاده از آن می‌توان دستگاه را حمل کرد. صدایی که از این پنکه شنیده می‌شود د حدود  ۴۰ تا ۵۷ دسی بل بوده و این امکان را فراهم می‌کند که بتوان پنکه را در اتاق خواب قرار داد و به راحتی به خواب رفت ( صدای پنکه معادل با صدای ثبت شده و مورد تأیید در یک کتابخانه است ).

بهترین پنکه های ایستاده بازار

۷. پنکه ایستاده Honeywell

این مدل پنکه دارای بدنه پلاستیکی است و قدرت خنک کنندگی آن زیادی دارد؛ و می‌توان بر طبق احتیاج به اندازه  خنکی از ۵ سطح انرژی و سرعت آن بهره مند شوید. حرکت  و تغییرات این پنکه جهت خنک کنندگی تمام فضا می گردد تا بتوان در هر مکانی از منزل احساس خنک را تجربه کرد. از امکانات این پنکه می‌توان به خاموش شدن اتوماتیک پس از ساعتها مطابق تایمر اشاره کرد. می توان تایمر پنکه را در  مدت‌های یک، دو، چهار و ۸ ساعته تنظیم نمود و بعد از این مدت پنکه به صورت خودکار خاموش می‌گردد.  این پنکه  سه تیغه بزرگ دارد و قدرت خنک کنندگی و ایجاد باد زیاد از ویژگی‌های آن است؛ این پنکه ۱۶ اینچی و ساخت ایالات متحده است و با قیمت مناسبی دارد. ارتفاع این پنکه قابل تنظیم است و چون که صدای آن کم است برای استفاده کردن در اتاق خواب مناسب است.

۸. پنکه ایستاده Lasco 1850

 پنکه ایستاده Lasco 1850  ظریف،  عالی است و قدرت بالایی دارد. اندازه آن ۱۸ اینچ است و خیلی خوب کار می‌کند و ۵ تیغه برای ایجاد جریان زیاد هوا دارد. همین طور می‌توان از سه سرعت دستگاه متناسب با نیاز خود استفاده کنید و سرعت جریان هوا را افزایش یا کاهش دهید. همین طور پنکه مذکور قابلیت تنظیم ارتفاع و شیب را دارا می‌باشد و جهت حرکت دستگاه قابل انتخاب است تا همه فضایی که پنکه در داخل آن وجود دارد خنک شود. زمان سنج استفاده شده این پنکه قابل تنظیم است و بعد از مدت زمان مشخص شده به شکل اتوماتیک خاموش شود. از دیگر امکانات پنکه فوق کنترل از راه دور آن است که در کنار پانل روی دستگاه امکان اعمال تغییرات از راه دور و شخصی سازی کردن پنکه و کم و زیاد کردن سرعت را می‌دهد؛ می‌توان با ریموت جهت را تغییر دهید یا زمان سنج را تنظیم کنید. صدای این پنکه کم است و مناسب محیط‌ های ساکت مثل اتاق خواب است.

بهترین پنکه های ایستاده بازار

در زمان خرید یک پنکه ایستاده توصیه می‌شود که عجله ای تصمیم نگیرید و همه موارد را مد نظر داشته باشید. و بدانید که این پنکه برای چه فضایی مناسب است. آیا نداشتن صدای آن برای شما اهمیت دارد و می‌خواهید پنکه را در اتاق خواب استفاده کنید، یا نه؟ کنترل از راه دور هم برای شما اهمیت دارد یا نه، ؛ پنکه‌ای که لازم دارید باید ارتفاعش و جهت حرکت و سرعت آن قابلیت تنظیم شدت داشته باشد یا نه؟ پنکه‌هایی که امکانات دیگر مانند حالت خواب، زمانسنج و یا هر نوع امکان دیگری دارند نسبت به بقیه مدل‌‌ها ارجح اند.

 


نظرات کاربران