ورود به ایمالز
ایمیل
کلمه عبور
انصراف
عضویت لیست قیمت ثبت فروشگاه اخبار درباره ایمالز تماس با ما
گزارش تخلف فروشگاه
* شرح تخلف
انصراف

دلیل اختلاف قیمت چیست؟

بازار اینترنتی ایمالز، یک فروشنده کالا نیست و این بازه قیمتی که شما مشاهده میکنید کمترین قیمت موجود در این بازار و بیشترین قیمت موجود در این بازار است که می‌تواند دلایل متعدد و مختلفی داشته باشد. از جمله:

1. داشتن یا نداشتن گارانتی
2. متفاوت بودن گارانتی‌های ارائه شده از سوی فروشندگان
3. تفاوت در رنگ برخی از محصولات باعث افزایش قیمت می‌شود.
4. برخی از فروشندگان در مکانی دورتر نسبت به محل زندگی شما قرار دارند و برای ارسال هزینه ارسال نیز به قیمت آنها اضافه می‌شود.
5. نوع بسته‌بندی و کیفیت خدمات پس از فروش برخی از فروشندگان باعث افزایش قیمت نهایی آنها می‌شود.
6. و ...

نکته‌ای که برای خرید از فروشگاه‌ها باید مد نظر قرار داشته باشید، دقت به شهرت و اعتبار فروشنده و نماد اعتماد الکترونیک آنها است. ما در ایمالز سعی کردیم با جمع آوری نظرات کاربران و بازخورد آنها در تعامل با فروشگاه‌های مختلف بتوانیم هر چه بیشتر شما را در انتخاب فروشنده مناسب یاری رسانیم.
5
1
1
0
0
0
0

کتاب استراتژی بازاریابی: درس و موردکاوی ‏ها اثر او.سی. فرل و مایکل دی. هارتلاین

قیمت از 33,000 تا 33,000 تومان

مشخصات کتاب استراتژی بازاریابی: درس و موردکاوی ‏ها اثر او.سی. فرل و مایکل دی. هارتلاین

مشخصات کلی
برند انتشارات دنیای اقتصاد#DonyaeEqtesad
مدل استراتژی بازاریابی: درس و موردکاوی ‏ها
اطلاعات کلی
نویسنده او.سی. فرل و مایکل دی. هارتلاین
مترجم محمد حسین بیرامی
توضیحات
موضوع مدیریت و بازرگانی
مشخصات تکمیلی
قطع کتاب وزیری
تعداد صفحات 662 صفحه
مشخصات بدون دسته بندی
ساير توضيحات استراتژی بازاریابی جالب است چون ذاتاً مردم‎محور است و هرگز ایستا نیست. آمیخته‎ای متمایز از هنر و علم، استراتژی بازاریابی در مورد افرادی است (درون یک سازمان) که در پی یافتن راه‎هایی برای ایجاد ارزش استثنایی از طریق برآورده ساختن نیازها و خواسته‎های دیگر افراد (مشتریان، سهامداران، شرکای کسب‎وکار، و جامعه در کل)، و همچنین نیازهای خود سازمان هستند. استراتژی بازاریابی از روان‎شناسی، جامعه‎شناسی، و اقتصاد برای شناخت بهتر نیازها و انگیزه‎های اصلی این افراد- چه مشتریان سازمان باشند (که معمولاً حیاتی‎ترین آن‎ها تلقی می‎شوند)، کارکنان آن، یا ذینفعان آن - بهره می‎گیرد. به طور خلاصه، استراتژی بازاریابی در مورد افرادی است که به دیگر افراد خدمت می‎کنند.
به این دلیل، استراتژی بازاریابی جالب است چون هرگز ایستا نیست. حقیقت ساده آن است که افراد تغییر می‎کنند. یک استراتژی که امروز کار می‎کند ممکن است فردا کاری نباشد. محصولاتی که امروز پر طرفدار هستند هفته بعد به فراموشی سپرده شده‎اند. این بدیهیات مهم‎اند چون درک حقیقی استراتژی بازاریابی به معنی پذیرش این حقیقت است که قواعد مشخص اندکی برای توسعه و پیاده‎سازی فعالیت‎های بازاریابی وجود دارند. با توجه به تغییر دائمی وضعیت در محیط بازاریابی، تقریباً غیرممکن است بگوییم که بنا به «این نیاز مشتری» و «این رقبا» و «این سطح از مقررات دولتی» محصول الف، قیمت ب، ترویج ج، و توزیع د، منجر به بهترین نتایج خواهند شد. بازاریابی صرفاً با این شیوه کار نمی‎کند. فقدان قواعد مشخص و دورنمای اقتصادی، اجتماعی فرهنگی، رقابتی، فناورانه، و سیاسی/قانونی دائماً در حال تغییر استراتژی بازاریابی را موضوعی بی‎اندازه جذاب می‎سازد.
مولفان کتاب استراتژی بازاریابی معتقدند: «در سرتاسر کتاب، چارچوب برنامه‎ریزی جامعی را بر اساس انجام تحقیق زمینه‎یابی متقن، توسعه قابلیت‎های بازاریابی و مزیت رقابتی، طراحی برنامه‎های بازاریابی یکپارچه، و مدیریت روابط بلندمدت با مشتریان فراهم می‎سازیم. همچنین بر نیاز به یکپارچگی در فرایند برنامه‎ریزی استراتژیک، و نیز طراحی برنامه‎های بازاریابی که مبتنی بر اخلاق و مسئول از جنبه اجتماعی باشند، تاکید می‎کنیم. همچنین بر یکپارچه‎سازی و هماهنگی تصمیمات بازاریابی با دیگر تصمیمات وظایف گوناگون کسب‎وکار به عنوان کلید دستیابی به مأموریت کلان و چشم‎انداز یک سازمان تاکید می‎کنیم. در سرتاسر کتاب، مثال‎هایی از برنامه‎ریزی و پیاده‎سازی موفق را ارائه می‎کنیم تا نشان دهیم چگونه شرکت‎ها با چالش‎های استراتژی بازاریابی در اقتصاد امروز رودررو می‎شوند.»
ناشر نشر دنیای اقتصاد