ورود به ایمالز
ایمیل
کلمه عبور
انصراف
عضویت لیست قیمت ثبت فروشگاه اخبار درباره ایمالز تماس با ما
گزارش تخلف فروشگاه
* شرح تخلف
انصراف

دلیل اختلاف قیمت چیست؟

بازار اینترنتی ایمالز، یک فروشنده کالا نیست و این بازه قیمتی که شما مشاهده میکنید کمترین قیمت موجود در این بازار و بیشترین قیمت موجود در این بازار است که می‌تواند دلایل متعدد و مختلفی داشته باشد. از جمله:

1. داشتن یا نداشتن گارانتی
2. متفاوت بودن گارانتی‌های ارائه شده از سوی فروشندگان
3. تفاوت در رنگ برخی از محصولات باعث افزایش قیمت می‌شود.
4. برخی از فروشندگان در مکانی دورتر نسبت به محل زندگی شما قرار دارند و برای ارسال هزینه ارسال نیز به قیمت آنها اضافه می‌شود.
5. نوع بسته‌بندی و کیفیت خدمات پس از فروش برخی از فروشندگان باعث افزایش قیمت نهایی آنها می‌شود.
6. و ...

نکته‌ای که برای خرید از فروشگاه‌ها باید مد نظر قرار داشته باشید، دقت به شهرت و اعتبار فروشنده و نماد اعتماد الکترونیک آنها است. ما در ایمالز سعی کردیم با جمع آوری نظرات کاربران و بازخورد آنها در تعامل با فروشگاه‌های مختلف بتوانیم هر چه بیشتر شما را در انتخاب فروشنده مناسب یاری رسانیم.
5
1
1
0
0
0
0

کتاب بزرگان مکتب اتریش(اقتصاد از نگاه 15 نظریه پرداز )اثر رندال جی. هولکام

قیمت از 17,000 تا 17,000 تومان

مشخصات کتاب بزرگان مکتب اتریش(اقتصاد از نگاه 15 نظریه پرداز )اثر رندال جی. هولکام

مشخصات کلی
برند انتشارات دنیای اقتصاد#DonyaeEqtesad
مدل بزرگان مکتب اتریش
اطلاعات کلی
نویسنده رندال جی. هولکام
مترجم محسن رنجبر
توضیحات
موضوع اقتصاد و بازرگانی
مشخصات تکمیلی
قطع کتاب رقعی
تعداد صفحات 328 صفحه
مشخصات بدون دسته بندی
ساير توضيحات برای آشنا شدن با دیدگاههای مکتب اتریشی کتاب حاضر نقطه آغاز خوبی است. این کتاب از پانزده مقاله تشکیل یافته که نویسندگان آن ها همگی خود از برجستگان مکتب اتریشی هستند و در مقالات خود به معرفی پیشگامان و نیز نمایندگان قدیم و جدید مهم این مکتب پرداخته اند. اگر آغاز شکل گیری تاریخ مکتب اتریشی را دهه های 1870 و 1880 میلادی یعنی سال انتشار نوشته ها، مقالات و مجادلات قلمی کارل منگر بدانیم، این کتاب را می توان به نوعی بررسی اندیشه اقتصادی مکتب اتریشی از ماقبل تاریخ آن تا زمان حاضر دانست زیرا این کتاب نه از زمان منگر بلکه سه سده پیش از آن آغاز می شود، و نشان می دهد که نطفه های فکری این مکتب، به ویژه نظریه ذهنی ارزش، در مباحثات کلامی متالهین مسیحی، در سده های شانزده و هفده میلادی بسته شده است.
در اغلب کتاب های تاریخ اندیشه اقتصادی رسم بر این است که آدام اسمیت را پدر یا بنیانگذار علم اقتصاد معرفی می کنند، اما خواننده با شگفتی در خواهد یافت که در این کتاب، هیچ مقاله ای به این متفکر اسکاتلندی اختصاص نیافته است. این امر تصادفی نیست؛ در میان اقتصاددانان کلاسیک، ترجیح متفکر فرانسوی ژان باتیست سه به آدام اسمیت، حاکی از ناخوشنودی بسیاری از اتریشی ها از برخی نظریات اسمیت، به ویژه در حوزه تئوری ارزش است. موری روتبارد، یکی از برجسته ترین نمایندگان معاصر این مکتب، در انتقاد از اسمیت تا آن جا پیش می رود که کتاب ثروت ملل او را حاوی هیچ نکته بدیعی که پیش از او گفته نشده باشد نمی داند و در عوض او را مسئول بسیاری از کج فهمی ها در اقتصاد به شمار می آورد، کسی که تئوری بی پایه ارزش- کار او پیشرفت علم اقتصاد را دچار مشکل و انحراف جدی کرد.(روتبارد، 435) اتریشی ها نظریه ذهنی ارزش را هسته اصلی اندیشه اقتصادی مدرن می دانند و معتقدند تئوری ارزش-کار و به طور کلی تئوری های ارزش مبتنی بر هزینه تولید که در آثار آدام اسمیت، ریکاردو و سنت انگلیسی تدوین یافته و با سنتز نئو کلاسیک آلفرد مارشال وارد اقتصاد آکادمیک شده و تا به امروز تداوم پیدا کرده، منشا بسیاری از اشتباهات در اندیشه اقتصادی رایج بوده است.
این کتاب با بررسی اندیشه های اقتصادی مَدرَسیان متاخر اسپانیایی مکتب سالامانکا، و به طور مشخص خوان دو ماریانا آغاز می شود. در این بخش نشان داده می شود که بسیاری از مباحث مهم اقتصاد اتریشی برای بار نخست، در نوشته های این مدرسیان آمده و در واقع الهام بخش کارل مِنگر در ارائه نظریات خود بوده است. نویسنده این بخش که خود اسپانیایی است و با مراجعه به متون اصلی آن را نوشته، تذکر می دهد که این سنت فکری کاتولیکی-یسوئی برای انگلیسی ها عمدتا ناشناخته بود و اغلب، متفکران اروپای قاره ای بودند که به اهمیت این نوشته ها پی بردند و سنت فکری آنها را تعمیق بخشیده و ادامه دادند. ریشار کانتیون، تورگو، ژان باتیست سه و فردریک باستیا از آن جمله اند که در بخش های بعدی کتاب به آنها پرداخته شده است. در چهار فصل اختصاص یافته به این نویسندگان فرانسوی، چگونگی شکل گیری مفاهیم اساسی اندیشه اقتصادی مدرن، از نظریه ارزش گرفته تا تئوری های مربوط به پول، بانکداری، نقش آنترپرنر ها در نظام بازار و جایگاه دولت در اقتصاد امده است.
ناشر نشر دنیای اقتصاد