ورود به ایمالز
ایمیل
کلمه عبور
انصراف
عضویت لیست قیمت ثبت فروشگاه اخبار درباره ایمالز تماس با ما
گزارش تخلف فروشگاه
* شرح تخلف
انصراف

دلیل اختلاف قیمت چیست؟

بازار اینترنتی ایمالز، یک فروشنده کالا نیست و این بازه قیمتی که شما مشاهده میکنید کمترین قیمت موجود در این بازار و بیشترین قیمت موجود در این بازار است که می‌تواند دلایل متعدد و مختلفی داشته باشد. از جمله:

1. داشتن یا نداشتن گارانتی
2. متفاوت بودن گارانتی‌های ارائه شده از سوی فروشندگان
3. تفاوت در رنگ برخی از محصولات باعث افزایش قیمت می‌شود.
4. برخی از فروشندگان در مکانی دورتر نسبت به محل زندگی شما قرار دارند و برای ارسال هزینه ارسال نیز به قیمت آنها اضافه می‌شود.
5. نوع بسته‌بندی و کیفیت خدمات پس از فروش برخی از فروشندگان باعث افزایش قیمت نهایی آنها می‌شود.
6. و ...

نکته‌ای که برای خرید از فروشگاه‌ها باید مد نظر قرار داشته باشید، دقت به شهرت و اعتبار فروشنده و نماد اعتماد الکترونیک آنها است. ما در ایمالز سعی کردیم با جمع آوری نظرات کاربران و بازخورد آنها در تعامل با فروشگاه‌های مختلف بتوانیم هر چه بیشتر شما را در انتخاب فروشنده مناسب یاری رسانیم.
5
1
1
0
0
0
0

کتاب برنامه‌ریزی استراتژیک مبتنی بر سناریو اثر برکهارد شوئنکر

قیمت از 13,000 تا 13,000 تومان

مشخصات ( کتاب برنامه‌ریزی استراتژیک مبتنی بر سناریو اثر برکهارد شوئنکر)

مشخصات کلی
برند انتشارات دنیای اقتصاد#DonyaeEqtesad
مدل برنامه‌ریزی استراتژیک مبتنی بر سناریو
اطلاعات کلی
نویسنده برکهارد شوئنکر
مترجم محمد حسین بیرامی
توضیحات
موضوع مدیریت و بازرگانی
مشخصات تکمیلی
قطع کتاب رقعی
تعداد صفحات 239 صفحه
مشخصات بدون دسته بندی
ساير توضيحات مدیران استراتژیک در محیط امروزی کسب‏وکار باید پاسخ‏هایی را برای دو پرسش کلیدی بیابند: اول اینکه چگونه می‏توانیم بی‎ثباتی، پیچیدگی و عدم اطمینانی را که امروزه در بسیاری از صنایع مشاهده می‏کنیم درون برنامه‏ریزی استراتژیک تلفیق کنیم؟ و دوم اینکه چگونه می‏توانیم استراتژی‏ها را منعطف‏تر و سازگارتر با محیط‏های متغیر سازیم؟این کتاب تلاشی است برای پاسخ دادن به این پرسش‏ها. در کانون این کتاب، «برنامه‏ریزی استراتژیک مبتنی بر سناریو»، نهفته است: چارچوبی روشمند برای ایجاد استراتژی‏ها در دنیایی نامطمئن.
در دنیایی با عدم اطمینان فزاینده که با ویژگی پیچیدگی و بی‏ثباتی شناخته می‏شود، مدیران باید در فرایندهای استراتژی خود منعطف‏تر باشند. چارچوب‏های سنتی مدیریت استراتژیک در فراهم ساختن پاسخ‏های کافی در این بستر ناموفق بوده‏اند. راه‏حل ما «برنامه‏ریزی استراتژیک مبتنی بر سناریو» است، چارچوبی برای مدیریت استراتژیک در دنیایی نامطمئن. در این فصل، این رویکرد را معرفی می‏کنیم و ساختار کتاب را مطرح می‏کنیم.
دنیایی نامطمئن
بحران مالی 2008 و ورشکستگی تقریبی یونان که منجر به مباحثاتی درباره آینده ناحیه یورو شد، به‌روشنی نشان‌دهنده حدی است که مدیریت امروزی تحت تأثیر وقایع محیط عمومی قرار دارد. دنیای مدرن کسب‏وکار گرفتار عدم اطمینان است، بسیار پیچیده‏تر و بی‏ثبات‏تر نسبت به 30 سال پیش. برنامه‏ریزی دشوارتر شده است. عوامل کلیدی به‌سرعت تغییر می‏کنند و تأثیر عمده‏ای در گوشه و کنار جهان دارند.
بحران مالی 2008 از جنبه شدت آن بی‏سابقه بود، و منجر به افت GDP (تولید ناخالص داخلی) جهانی در 2009 شد. بااین‏همه، وقفه‏های اقتصادی از هر نوعی که باشند اینک متداول‏تر از گذشته‏اند. مطالعه‏ای توسط بوردو و دیگران (2001) نشان می‏دهد که فراوانی بحران‏های بزرگ از زمان بحران نفتی دهه 1970 دو برابر شده است. بی‏ثباتی اقتصادی همچنین در سطح صنعت نیز به چشم می‏خورد. چرخه‏های عمر محصولات کوتاه‏تر شده‏اند و تقاضاهای مشتریان سریع‏تر تغییر می‏کنند. این موجب می‏شود تا مدیران وقت کمتری برای تصمیم‏گیری داشته باشند و مستلزم انعطاف‏پذیری بیشتر در سیستم‏های کسب‏وکار است.
جهانی‏شدن سبب شده تا دنیا به هم متصل‏تر شود. فناوری جدید و تجارت آزاد میان مناطق بزرگ اقتصادی بر رشد و ثروت جهانی افزوده‏اند، اما همچنین مدیریت و عملیات را برای سازمان‏ها پیچیده‏تر کرده‏اند (شوئنکر/بوتزل، 2007). این پیچیدگی، در ترکیب با بی‌ثباتی فزاینده صنایع و محیط عمومی، بر سطوح عدم اطمینان در دنیای کسب‏وکار می‏افزاید. و چالش‏های جدیدی را برای مدیریت و تصمیم‏گیری استراتژیک می‏آفریند، چون تحولات آتی نسبت به گذشته کمتر قابل پیش‏بینی‏اند.
ناشر نشر دنیای اقتصاد