ورود به ایمالز
ایمیل
کلمه عبور
انصراف
عضویت لیست قیمت ثبت فروشگاه اخبار درباره ایمالز تماس با ما
گزارش تخلف فروشگاه
* شرح تخلف
انصراف

دلیل اختلاف قیمت چیست؟

بازار اینترنتی ایمالز، یک فروشنده کالا نیست و این بازه قیمتی که شما مشاهده میکنید کمترین قیمت موجود در این بازار و بیشترین قیمت موجود در این بازار است که می‌تواند دلایل متعدد و مختلفی داشته باشد. از جمله:

1. داشتن یا نداشتن گارانتی
2. متفاوت بودن گارانتی‌های ارائه شده از سوی فروشندگان
3. تفاوت در رنگ برخی از محصولات باعث افزایش قیمت می‌شود.
4. برخی از فروشندگان در مکانی دورتر نسبت به محل زندگی شما قرار دارند و برای ارسال هزینه ارسال نیز به قیمت آنها اضافه می‌شود.
5. نوع بسته‌بندی و کیفیت خدمات پس از فروش برخی از فروشندگان باعث افزایش قیمت نهایی آنها می‌شود.
6. و ...

نکته‌ای که برای خرید از فروشگاه‌ها باید مد نظر قرار داشته باشید، دقت به شهرت و اعتبار فروشنده و نماد اعتماد الکترونیک آنها است. ما در ایمالز سعی کردیم با جمع آوری نظرات کاربران و بازخورد آنها در تعامل با فروشگاه‌های مختلف بتوانیم هر چه بیشتر شما را در انتخاب فروشنده مناسب یاری رسانیم.
5
1
1
0
0
0
0

کتاب اعتماد کارساز است! اثر کن بلانچارد

قیمت از 7,000 تا 7,000 تومان

مشخصات ( کتاب اعتماد کارساز است! اثر کن بلانچارد)

مشخصات کلی
برند انتشارات دنیای اقتصاد#DonyaeEqtesad
مدل اعتماد کارساز است!
اطلاعات کلی
نویسنده کن بلانچارد
مترجم صالح سپهری‌فر
توضیحات
موضوع مدیریت و بازرگانی
مشخصات تکمیلی
قطع کتاب پالتويي
تعداد صفحات 128 صفحه
مشخصات بدون دسته بندی
ساير توضيحات اعتماد کارساز است!
چهار اصل کلیدی برای ایجاد روابط پایدار

چرا برخی شرکت ها در اجرای تغییرات موفق تر هستند و برخی دیگر این گونه نیستند؟ آیا این مساله به نوع رهبری مربوط می شود؟ اگر این گونه است، کدام عامل است که برخی رهبران را قادر می سازد تا با کمک سایرین تغییرات مطلوب را اجرایی کنند، در حالی که برخی دیگر از رهبران قادر به انجام این کار نیستند؟» پاسخی که مولف کتاب می دهد این است که این عامل چیزی نیست مگر «اعتماد». اما اعتماد چیست؟ چگونه می توان آن را توصیف کرد؟ آیا برداشت همگان از اعتماد یکسان است؟ اگر این گونه نیست، اصلاً چه طور می توانیم درباره آن صحبت کنیم؟
سینتیا اُلمستید، در مقدمه کتاب می‌نویسد: یک روز در یکی از سفرهای کاری در هواپیما بودم که ناگهان پاسخ این سؤال را یافتم. این عامل چیزی نیست جز «اعتماد». اما اعتماد چیست؟ چگونه می‌توان آن را توصیف کرد؟ آیا برداشتی که من از اعتماد دارم با برداشت شما برابر است؟ اگر این گونه نیست، اصلا چه طور می‌توانیم درباره آن صحبت کنیم؟
برای پاسخ دادن به این پرسش‌ها، در جلساتی که با افراد مختلف داشتم از آنها می‌خواستم نمادی که نشانگر اعتماد در ذهن آنها است را توصیف کنند. افراد پاسخ‌های مختلفی به این پرسش می‌دادند: قلب، نوزاد، دست دادن، حلقه ازدواج، صلیب، پرچم آمریکا از جمله این نمادها بودند. اما واکنش به این نمادها بسیار متغیر بود. برخی می‌گفتند: «من از همسرم جدا شده‌ام و حلقه ازدواج برایم مفهوم اعتماد ندارد» و یا «پرچم آمریکا برای برخی مردم در کشورهای مختلف دنیای مفهوم اعتماد را تداعی نمی‌کند».
به این ترتیب برایم مشخص شد که دیدگاه افراد مختلف نسبت به قضیه اعتماد با هم تفاوت دارد و این امر به تجربه آنها در زندگی وابسته است. این مساله، این پرسش جدی را در ذهنم ایجاد کرد که «اگر هر یک از ما از دیدگاه متفاوت خود به قضیه اعتماد نگاه می‌کنیم، پس چگونه باید با پدیده اعتماد روبرو شد و مسائل مرتبط به آن را حل‌وفصل کرد؟». بی شک نیاز به چهارچوبی مشترک و مدلی واحد داشتیم تا بتوانیم با زبانی مشترک در مورد اعتماد صحبت کنیم.
اُلمستید هدف از نگارش این کتاب را افزایش آگاهی درباره موارد مربوط به اعتماد در زندگی می داند. همچنین وی ارائه زبانی مشترک و نیز ابزاری برای حل‌وفصل این مسائل را بخشی از اهداف نگارش کتابش بیان می کند.
ناشر نشر دنیای اقتصاد