ورود به ایمالز
ایمیل
کلمه عبور
انصراف
عضویت لیست قیمت ثبت فروشگاه اخبار درباره ایمالز تماس با ما
گزارش تخلف فروشگاه
* شرح تخلف
انصراف

دلیل اختلاف قیمت چیست؟

بازار اینترنتی ایمالز، یک فروشنده کالا نیست و این بازه قیمتی که شما مشاهده میکنید کمترین قیمت موجود در این بازار و بیشترین قیمت موجود در این بازار است که می‌تواند دلایل متعدد و مختلفی داشته باشد. از جمله:

1. داشتن یا نداشتن گارانتی
2. متفاوت بودن گارانتی‌های ارائه شده از سوی فروشندگان
3. تفاوت در رنگ برخی از محصولات باعث افزایش قیمت می‌شود.
4. برخی از فروشندگان در مکانی دورتر نسبت به محل زندگی شما قرار دارند و برای ارسال هزینه ارسال نیز به قیمت آنها اضافه می‌شود.
5. نوع بسته‌بندی و کیفیت خدمات پس از فروش برخی از فروشندگان باعث افزایش قیمت نهایی آنها می‌شود.
6. و ...

نکته‌ای که برای خرید از فروشگاه‌ها باید مد نظر قرار داشته باشید، دقت به شهرت و اعتبار فروشنده و نماد اعتماد الکترونیک آنها است. ما در ایمالز سعی کردیم با جمع آوری نظرات کاربران و بازخورد آنها در تعامل با فروشگاه‌های مختلف بتوانیم هر چه بیشتر شما را در انتخاب فروشنده مناسب یاری رسانیم.
5
1
1
0
0
0
0

کتاب راهنمای بین‌المللی پژوهش گروه متمرکز برای علوم اجتماعی و علوم بهداشتی اثر مونینک هنینک

قیمت از 19,000 تا 20,000 تومان

مشخصات ( کتاب راهنمای بین‌المللی پژوهش گروه متمرکز برای علوم اجتماعی و علوم بهداشتی اثر مونینک هنینک)

مشخصات کلی
برند نشر تیسا#Teesa
مدل راهنمای بین‌المللی پژوهش گروه متمرکز برای علوم اجتماعی و علوم بهداشتی
وزن ۵۰۰ گرم
اطلاعات کلی
نویسنده مونینک هنینک
مترجم ایرج فیضی، مهسا طاهران
مشخصات تکمیلی
تعداد صفحات 456 صفحه
نوبت چاپ اول
مشخصات بدون دسته بندی
تاريخ چاپ 1392
مناسب برای بزرگسالان
شابک ۴-۸۲-۶۶۶۲-۶۰۰-۹۷۸
ساير توضيحات کتاب حاضر یک کتاب کاملاً کاربردی است که با تاکید بر شرایط کشورهای در حال توسعه تهیه شده است. در این کتاب مراحل مختلف اجرای روش گروه متمرکز بطور دقیق و تفصیلی و گام به گام شرح داده شده است. این کتاب علاوه بر شرایطی که پزوهشگر و جامعه مورد مطالعه هم‌زبان هستن، در شرایط ناهمسانی زبانی و و قومیتی پژوهشگر و جامعه مورد مطالعه، هم در سطح بین‌المللی (اجرای پژوهش در کشو‌ر‌های دیگر) و هم در یک کشور دارای اقوام و زیان‌های مختلف (نظیر کشور ما) قابل استفاده است. فصل‌های کتاب بر اساس مراحل اجرای پژوهش گروه متمرکز تنظیم شده و هر مرحله و هر فصل با جزئیات دقیق و مثال‌ها و نمونه‌های عملی فراوان توضیح داده شده است.
مخاطبین این کتاب در وهله نخست محققان، دانشجویان تحصیلات تکمیلی و استادان راهنمای آنها هستند. کتاب همچنین برای کسانی که پژوهش‌ گروه متمرکز و یا طرحنامه‌های پژوهشی را از حیث رعایت ملاحظات روش‌شناختی بررسی و ارزیابی می‌کنند، مفید و مناسب است؛ و همچنین کسانی که از نتایج پژوهش‌های گروه متمرکز استفاده می‌کنند می‌توانند برای ارزیابی کیفیت پژوهش‌ها از آن بهره ببرند.
تعداد جلد 1
ناشر نشر تیسا