کتاب تحلیل فضای کسب و کار اثر مرتضی عماد‌زاده

۱۱ فروشگاه
۰
(۰ رای دهنده)

از ۱۵,۰۰۰ تا ۱۵۰,۰۰۰

انتخاب استان
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

مشخصات فنی

مشخصات فنی کتاب تحلیل فضای کسب و کار اثر مرتضی عماد‌زاده
مشخصات
برند انتشارات دنیای اقتصاد#DonyaeEqtesad
تعداد صفحات 324 صفحه
سایر توضیحات کتاب «تحلیل فضای کسب و کار» نوشته استاد دانشگاه، دکتر مرتضی عمادزاده است. مولف در مقدمه کتاب هدف انتشار آن را «کمک به مدیران اجرایی و گروه تصمیم‌سازان برای پایش و کمک به بهبود شرایط کسب و کار و توفیق در برقراری روابط مطلوب‌تر و معقول‌تر در تعاملات روزمره اجتماعی از طریق توسعه بینش‌‌های فردی و ارتقاء ادراکات اجتماعی ایشان» برشمرده است
مدیران اجرایی امروزه در فضای پیچیده و متلاطمی کار می‌‌کنند و برای بقا و موفقیت در عرصه‌‌های مختلف کسب و کار، نیازمند شناخت فضا و محیط پیرامون خویش هستند. در این کتاب بر آنیم تا به شرح و تحلیل محیط کسب و کار بپردازیم و راهکار‌های ممکن برای موفقیت هر چه بیشتر بنگاه‌های اقتصادی را به صورت مفهومی و کاربردی جستجو کنیم.
برای شناخت بهتر و بیشترفضای کسب و کار داخلی و جهانی، ضرورت انکارناپذیر فراگیری شاخه‌‌های گوناگون علوم اجتماعی همچون تئوری‌های اقتصاد، تکنیک‌‌های مدیریت مالی، مسایل مربوط به بازاریابی، مباحث منابع انسانی، رفتار سازمانی، بازرگانی بین‌المللی، مدیریت استراتژیک، فناوری اطلاعات و امثالهم، زیربنای موفقیت است.
دکتر عمادزاده در این کتاب ابتدا به بیان مسائل نظری پرداخته که حول تحلیل‌های فضای کسب و کار جریان دارند. در مرحله‌ی بعدی به تحلیل شاخص‌های توان اقتصادی و فضای کسب و کار در ایران و در پایان نیز با تمرکز بر فضای کسب و کار بین المللی تلاش کرده است تا جایگاه و نقش و نیز آینده ایران در این محیط را بررسی و نتیجه گیری کند. به عنوان مثال نویسنده شاخص های آزادی اقتصادی بنیاد هریتیج را که مشتمل بر 10 شاخص اصلی می باشند را در کنار شاخص های سهولت کسب و کار بانک جهانی، تحلیل نموده و جایگاه ایران در درون این شاخص ها و در میان سایر کشورهای جهان را بررسی و مقایسه کرده است.
عمادزاده با این پژوهش توانسته به صورتی عینی و ملموس وضعیت و جایگاه ایران در درون فضای کسب و کار بین المللی را بارز و مشخص کند. در واقع با خواندن این کتاب می توانیم در پایان آن، امیدوار باشیم که تصویر روشن و مبرهنی از وضعیت اقتصادی و تجاری ایران در زمان و فضای کسب و کار جهانی به دست آوریم.
قطع کتاب رقعی
مدل تحلیل فضای کسب و کار
موضوع اقتصاد و بازرگانی
ناشر نشر دنیای اقتصاد
نویسنده مرتضی عماد‌زاده
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران

پیشنهاد ویژه فروشندگان

کالاهای مشابه