کرم آلفا هیدروکسی اسید %10 AHA سینره 40 میلی‎لیتر Cinere AHA 10% Facial Lightening Cream 40ml

۴۱ فروشگاه
۳.۷ از ۵
(۷ رای دهنده)

از ۱۳۰,۰۰۰ تا ۲۲۰,۰۰۰

انتخاب استان
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

مشخصات فنی

مشخصات فنی کرم آلفا هیدروکسی اسید %10 AHA سینره 40 میلی‎لیتر Cinere AHA 10% Facial Lightening Cream 40ml
مشخصات
بارکد وارداتی 6260374025649
ترکیبات آب، اسید میوه‎های آناناس/ لیمو/ انگور و گل ساعتی، اسید گلیکولیک، گلیسریل استئارات، ستیل الکل، مواد نگهدارنده
تعداد در بسته 1
توصیه استفاده از فرآورده‎های ضد آفتاب و فرآورده‎های روشن‎کننده پوست و فرآورده‎های حاوی ویتامین C جهت دستیابی به نتیجه بهتر و داشتن پوستی شفاف و شاداب توصیه می‎شود.
جنس محفظه پلاستيكي
جنسیت آقايان، بانوان
رده سنی بزرگسالان
زمان مصرف شب
شرکت تولید‎کننده لابراتوارهای داروهای گیاهی طبیعت زنده (سینره)
فرم محصول كرم
کارایی لايه بردار
کاربرد ها عوامل گوناگونی مانند تابش مستقیم نور آفتاب، افزایش سن، بیماری‎های پوستی و... ممکن است، مکانیسم تجدید سلولی را دچار اختلال کند و روند لایه‎برداری طبیعی را تحت تاثیر قرار دهد. در نتیجه سطح پوست کدر، زبر و تیره به‎ نظر می‎آید. به منظور پیشگیری و رفع این مشکلات محصولاتی حاوی آلفا هیدروکسی اسیدها به بازار عرضه شده‎اند. این اسید‎ها ماده بین سلولی را که سبب چسبیدن سلول‎های کهنه به لایه اپیدرم می‎شود را از بین ‎‎می‎برد و باعث تحریک چرخه نوسازی پوست ‎‎می‎گردند. در نتیجه پوست روشن‎تر و جوان‎تر به ‎نظر ‎‎می‎آید. از دیگر ویژگی‎های این اسید‎ها افزایش توانایی حفظ رطوبت پوست، ایجاد نرمی ‎و لطافت در پوست است. آلفا هیدروکسی اسید‎ها با کوچک نمودن منافذ پوست و رفع جاهای جوش‎ها و لک‎ها سطح پوست را صاف و یکدست می‎نمایند.
کرم آلفا هیدروکسی اسید سینره با بهره‎گیری از اسید‎های استخراج شده از میوه‎ها جهت لایه‎برداری ملایم پوست، سبب روشن‎تر‎شدن پوست می‎شود و بدلیل بهبود روند نوسازی اثر سایر روشن‎کننده‎ها را افزایش می‎دهد. این کرم از تجمع سلول‎های فرسوده در منافذ پوست جلوگیری می‎کند و مانع از ایجاد جوش‎های سرسیاه و سرسفید می‎شود.
ترکیبات موثر کرم آلفا هیدروکسی اسید سینره با خصوصیات بشرح زیر می‎باشد:
اسید گلیکولیک (مشتق شده از میوه گل ساعتی و آناناس): اسید گلیکولیک در صنایع آرایشی بهداشتی شهرت فراوان دارد، زیرا با ایجاد تعادل در لایه‎برداری پوست سبب بهبود ظاهر پوست می‎گردد. اسید گلیکولیک سبب پاکسازی سلول‎های کهنه پوست و همچنین تحریک پوست برای تولید سلول‎های جدید می‎گردد. از دیگر مزایای این اسید تنظیم رطوبت پوست، بهبود تغییر رنگ پوست،کاهش علایم آشکار پیری و درمان آکنه می‎باشد.
اسید سیتریک (مشتق شده از لیمو): اسید سیتریک در اکثر مرکبات بخصوص لیموترش یافت می‎شود، وجود این اسید در مرکبات به ‎خوبی بیانگر سمی ‎نبودن آن است. اسید سیتریک با حذف سلول‎های مرده و همچنین افزایش سرعت بازسازی پوست، باعث از بین رفتن لک‎ها، تیرگی، جای جوش و کوچک‎شدن منافذ پوست می‎شود.
اسید تارتاریک (مشتق شده از انگور): از جمله اسید‎هایی است که در بدن انسان تولید نمی‎شود و در بسیاری از میوه‎ها مانند انگور و موز وجود دارد. اسید تارتاریک به عنوان یک اسید ضعیف دارای خواص لایه‎برداری مناسب است و استفاده از آن سبب روشن‎شدن پوست، نرمی ‎و لطافت آن می‎شود.
کد مجوز بهداشتی 11821/16
کشور تولید‎کننده ایران
ماده شاخص اسيد گلايكوليك، اسيد سيتريك، اسيد تارتاريك
مخصوص صورت
مقدار 40 ميلي ليتر ( ml)
موارد منع مصرف از مصرف کرم در نواحی اطراف چشم خودداری نمایید. مقداری از محصول را روی پوست تست نمایید و در صورت عدم ایجاد حساسیت استفاده نمایید. کرم‎های AHA موجب حساس‎شدن پوست می‎گردد لذا استفاده کرم ضد آفتاب به ‎همراه این محصول ضروری است.
نوع پوست انواع پوست
نوع کارایی جوان‎سازي پوست، روشن‎كننده پوست
ویژگی ها • حاوی اسید میوه‎های لیمو، آناناس، انگور و گل ساعتی جهت حفظ جوانی و شادابی پوست
• دارای فرمولاسیون ویژه جهت لایه‎برداری پوست بدون ایجاد التهاب
• محو و بی‎رنگ نمودن تدریجی جای جوش و لک‎های پوستی
• لایه‎برداری ملایم پوست و کمک به رفع چروک‎های سطحی
• جوان‎سازی پوست از طریق تحریک چرخه نوسازی پوست
• افزایش رطوبت و ایجاد نرمی ‎و لطافت در پوست
• فاقد عطر و رنگ
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران

پیشنهاد ویژه فروشندگان

کالاهای مشابه