ژل ضد جوش و آنتی‎ آکنه مناسب پوست‎های چرب و آکنه‎ دار 50 گرم هیدرودرم ژل ضد جوش مدل Tea Tree Oil حجم 50 میلی لیتر هیدرودرم

۳۳ فروشگاه
۴.۲ از ۵
(۵ رای دهنده)

از ۵۰,۰۰۰ تا ۱۲۹,۱۰۰

انتخاب استان
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

مشخصات فنی

مشخصات فنی ژل ضد جوش و آنتی‎ آکنه مناسب پوست‎های چرب و آکنه‎ دار 50 گرم هیدرودرم ژل ضد جوش مدل Tea Tree Oil حجم 50 میلی لیتر هیدرودرم
مشخصات
بارکد وارداتی 6260147701060
ترکیبات تی تری اویل, ستو استئاریل الکل, پلی سوربات20, پلی آکریلامید ایزو پارافین لورت7, استئاره, مخلوط گلیسرین, پتاسیم تیو سیانات, لاکتوفرین, لاکتوپروکسیداز, گلوکز اکسیداز و گلوکز پنتا استات, مخلوط پارابن‎ها در فنوکسی اتانول, گلیسریل منو استئارات, سالیسیلیک اسید, پیروکتون اولامین, توکوفریل استات (ویتامین E), آب دیونیزه
توصیه از آنجایی که اغلب افراد مبتلا به آکنه، دارای پوستی چرب می‎باشند، استفاده از فرآورده‎های آرایشی و بهداشتی فاقد چربی و استاندارد، ضروری است.
اشعه ماورای‎بنفش نور خورشید یکی از علل اصلی تشدیدکننده آکنه‌ها می‌باشد، لذا در طی روز حتما از کرم ضد آفتاب فاقد چربی با فاکتور حفاظتی بالا استفاده نمایید.
جنسیت آقايان، بانوان
رده سنی بزرگسالاننوجوانان
روش مصرف شب‎ها پوست خود را به کمک پاک‌کننده‎های غیر صابونی آنتی آکنه پاک نموده و به دقت خشک نمایید. سپس از ژل آنتی‎آکنه و ضد جوش هیدرودرم بر روی صورت استفاده نمایید.
زمان مصرف روزانه
شرکت تولید‎کننده لابراتوار پارس حیان
عصاره روغن درخت چای
فرم محصول ژل
کارایی ضد جوش
کاربرد ها • با خواص چهارگانه آنتی‎باکتریال، ضد قارچ، ضد فعالیت اضافه غدد مترشحه چربی و ضد التهاب
• بر پایه کمپلکس ضد جوش: روغن درخت چای، پیروکتون اولامین و زینک سالیسیلات
• جلوگیری از باقی‎ماندن اسکار و جای جوش
• فاقد چربی (Oil Free) و غیر کومدون‎زا
• ضد براقیت و مات‎کننده سطح پوست
• بافت سبک جهت استفاده آسان
ترکیبات موجود در فرمولاسیون این فرآورده از طریق کنترل هم‎زمان کلیه عوامل ایجادکننده و تشدیدکننده جوش‎های صورت، در درمان و کنترل آکنه بسیار موثر و کارآمد است. این ترکیبات به شرح زیر می‎باشد:
روغن درخت چای: روغن طبیعی گیاهی به نام ملالوکا بوده که از دیر باز جهت ترمیم بافت‎های آسیب‌دیده مورد استفاده قرار می‌گرفته‌است. ماده موثر موجود در این روغن دارای اثرات قوی ضد باکتری و ضد قارچ بوده و در درمان بسیاری از عفونت‎های پوستی و هم‎چنین آکنه موثر می‎باشد. این روغن از ترشح چربی اضافی و رشد باکتری‎ها ممانعت به عمل می‎آورد.
پیروکتون اولامین: یک ماده آنتی‎سبورئیک بسیار قوی بوده که مانع از ترشحات اضافی غدد چربی پوست می‎گردد؛ به علاوه پیروکتون اولامین به عنوان یک ترکیب آنتی‎باکتریال و ضد قارچ در درمان آکنه‎های خفیف تا متوسط بسیار اثربخش بوده ضمن آنکه در رفع قرمزی و التهابات پوستی نیز موثر است.
سبومین: از چهار ماده که در ساختار طبیعی پوست نیز موجود می‎باشند تشکیل شده‌‏است و با خواص آنتی‎باکتریال و ضد قارچی خود و همچنین کاهش تولید سبوم از ایجاد آکنه و جوش‎های صورت ممانعت به عمل می‎آورد. همچنین این ترکیب برطرف‌کننده اثرات مخرب اشعه ماورای‎بنفش نور خورشید بر اثر افزایش ضخامت لایه شاخی پوست را خنثی می‎نماید.
اسید سالیسیلیک: اسید سالیسیلیک موجود در این فرآورده با دارا بودن اثرات کراتولیتیکی منحصر‎به‎فرد و جلوگیری از بسته شدن منافذ پوستی از ایجاد کومدون‎های سربسته ممانعت کرده و با تسهیل خروج سبوم از ایجاد آکنه نیز جلوگیری می‎نماید.
زینک سالیسیلات: از طریق جلوگیری از افزایش ضخامت لایه‌های غدد سباسه مانع از انسداد مجاری این غدد می‎گردد و در نتیجه چربی مترشحه به ‌راحتی از طریق این مجاری خارج شده و در زیر پوست تجمع پیدا نمی‎کند.
کد مجوز بهداشتی 10619/38
کشور تولید‎کننده ایران
ماده شاخص زینک سالیسیلات
مخصوص صورت
مقدار 50 میلی لیتر
موارد منع مصرف از تماس ژل به نواحی اطراف چشم خودداری شود.
نوع کارایی ضد قارچ، ضد باكتري
ویتامین ها E
ویژگی ها • با خواص چهارگانه آنتی‎باکتریال، ضد قارچ، ضد فعالیت اضافه غدد مترشحه چربی و ضد التهاب
• بر پایه کمپلکس ضد جوش: روغن درخت چای، پیروکتون اولامین و زینک سالیسیلات
• جلوگیری از باقی‎ماندن اسکار و جای جوش
• فاقد چربی (Oil Free) و غیر کومدون‎زا
• ضد براقیت و مات‎کننده سطح پوست
• بافت سبک جهت استفاده آسان
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران

پیشنهاد ویژه فروشندگان

کالاهای مشابه