پالس اکسیمتر انگشتی Fingertip Pulse Oximeter

۱ فروشگاه
۵ از ۵
(۴ رای دهنده)

۳۲۵,۰۰۰

هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

مشخصات فنی

مشخصات فنی پالس اکسیمتر انگشتی Fingertip Pulse Oximeter
مشخصات
توضیحات این محصول دارای بند آویز گردنی بوده و با دو باطری نیم قلمی کار می کند. پالس اکسیمتر انگشتی مدل LK88 میزان ضربان قلب و میزان اکسیژن محلول در خون (که حالت نرمال آن بین 95 تا 97 درصد هست) و البته میزان فسفات خون (PI) را با دو رنگ آبی و زرد نمایش می دهد. محدوده محاسبه و نمایش اکسیژن محلول در خون یا SpO2 در این دستگاه از %70 تا %100 و البته محدوده محاسبه ضربان قلب از 25 تا 250 ضربان در دقیقه می باشد. این محصول در صورت عدم استفاده (Finger Out)، پس از 8 ثانیه به صورت خودکار خاموش می شود. پالس اکسی متر LK88 از صفحه نمایشگر چرخشی رنگی OLED با رزولوشن 0.96 اینچ و با ابعاد 128*64 پیکسل ساخته شده و از وضوح بالایی برخوردار است. به جهت خوانایی بهتر صفحه نمایش، با فشرده شدن دکمه سفید روی این محصول، صفحه نمایش در 4 حالت و به صورت چرخشی تغییر می یابد.
روش مصرف 1. مطابق تصویر بروشور انگشت خود را در دستگاه قرار دهید. 2. سپس دکمه switch را فشار دهید. 3. در طول زمان اندازه گیری انگشت خود را تکان ندهید.
کشور سازنده چین
موارد مصرف اندازه‌گیری سریع و دقیق میزان اکسیژن اشباع خوندارای آلارم هشدار وضعیت غیر نرمالدارای بالاترین نشان استاندارد کیفیت FDA آمریکا دارای صفحه نمایش رنگی بزرگ و خوانا نشانگر میزان ضربان قلب
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران

پیشنهاد ویژه فروشندگان

کالاهای مشابه