۰ از ۵
از میانگین ۰ نظر دهنده

محلول استئوکر ویتابیوتیکس -- Osteocare Calcium magnesium Vitamin D Zinc

کالاهای مشابه

هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

پیشنهاد ویژه فروشندگان

مشخصات فنی

مشخصات فنی محلول استئوکر ویتابیوتیکس -- Osteocare Calcium magnesium Vitamin D Zinc
مشخصات
بازه سنی مصرف - همه سنین
جنسیت مصرف انگلستان - ایران
روش مصرف - بهترین زمان مصرف مکمل های کلسیم 1 ساعت بعد از غذا همراه با یک لیوان آب است. کودکان 2-1 سال: روزی 2 بار هر بار 1 قاشق مرباخوری کودکان 12-3 سال: روزی 3 بار هر بار 1 قاشق مرباخوری بزرگسالان: روزی 2 بار هر بار 2 قاشق مرباخوری - قبل از مصرف به خوبی تکان دهید.
شرایط نگهداری - پس از مصرف درب بطری را کاملا بسته، داخل جعبه و در جای خشک و خنک و دور از دسترس اطفال نگهداری کنید. - فرآورده را حداکثر تا 3 ماه پس از باز شدن در بطری مصرف کنید. - بهتر است محصول در یخچال نگهداری نشود یا یک ساعت قبل از استفاده به دمای محیط برسد.
شرکت سازنده ویتابیوتیکس
کد بهداشتی 1228065583
گروه مفاصل و استخوان
موارد مصرف - تقویت استحکام استخوان ها و دندان ها و جلوگیری از پوکی استخوان - کمک به تامین کلسیم، منیزیم، روی، ویتامین D3 - کمک به بهبود روند ترمیم استخوان پس از شکستگی ها
نوع محصول 200 میلی لیتر
نوع محفظه قوطی پلاستیکی
هشدار مصرف - جذب خوراکی کلسیم با غذاهای فیبردار، غذاهای حاوی اگزالیک اسید (اسفناج) و غذاهای حاوی سبوس و فسفر (شیر و لبنیات) کم می شود. همچنین جذب خوراکی کلسیم همراه با آهن و آنتی بیوتیک ها (تتراساکلین ها و سیپروفلوکساسین) دچار اشکال می شود. - در دوران بارداری و شیردهی یا چنانچه هر داروی دیگری مصرف می کنید، با پزشک یا داروساز مشورت کنید.
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
هیچ نظری ثبت نشده است.

کالاهای مشابه