۹۰۰,۰۰۰ تومان

۰ از ۵
از میانگین ۰ نظر دهنده

ماشین بازی کنترلی مدل تبدیل شونده طرح لامبورگینی

پیشنهاد ویژه فروشندگان

مشخصات فنی

مشخصات فنی ماشین بازی کنترلی مدل تبدیل شونده طرح لامبورگینی
مشخصات
ابعاد 200x130x180 میلی‌متر
اقلام همراه شارژر \r\nباتری شارژی
تعداد چرخ چهار
توضیحات باتری ماشین دارای 3 باتری شارژی 1.2 ولت می باشد که در خود بسته بندی به همراه شارژر موجود است.\r\nنیاز به دو باتری 1.5 ولت دارد که در بسته بندی کالا موجود نمی باشد.
توضیحات بسته‌بندی بسته بندی از 3 طرف کارتن رنگی می باشد و از جلو دارای یک پلاستیک فشرده است که نمای درونی بسته بندی قابل مشاهده است. \r\nکالا به صورت ربات در بسته بندی است. \r\nدر بالای بسته بندی یک دسته وجود دارد که درون کارتن هم می رود.\r\nبسته بندی برای کادو دادن بسیار زیباست.
توضیحات ریموت دارای یک دکمه است که باعث تغییر شکل از حالت لامبورگینی به ربات می شود.\r\nدارای یک شاسی برای حرکت به سمت عقب و جلو و یک شاسی برای چپ و راست کردن است.
جنس بدنه پلاستیک
ریموت کنترل بی‌سیم
سایر توضیحات این کالا موزیکال نمی باشد که اتفاقا باعث می شود باتری ها دوام بیشتری داشته باشند. \r\nاسباب بازی با دکمه از لامبورگینی به ربات و برعکس تغییر شکل می دهد و در حالت ربات هم با ریموت کنترل کرده و با حالت ماشین در حرکت تفاوتی نمی کند.\r\nشارژی بودن باتری های ماشین یک مزیت است که برای خرید باتری نیاز خرج اضافه نیست ولی دو عدد باتری برای کنترل آن نیاز است که در بسته بندی هم موجود نیست.
شبیه‌سازی براساس نمونه واقعی
کاربرد ماشین کنترلی
مدل ماشین اسپرت
مقیاس ساخت 1:18
منبع انرژی باتری
وزن 450 گرم
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
هیچ نظری ثبت نشده است.

کالاهای مشابه