۱۲۱,۰۰۰۲۹۳,۹۰۰

۰ از ۵
از میانگین ۰ نظر دهنده

سرم کراتین مو سریتا مناسب انواع Cerita Ceratin Hair Serum For All

انتخاب استان
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

پیشنهاد ویژه فروشندگان

مشخصات فنی

مشخصات فنی سرم کراتین مو سریتا مناسب انواع Cerita Ceratin Hair Serum For All
مشخصات
بارکد وارداتی 6262863400135
ترکیبات سیکلو پنتا سیلوکسان, دایمتیکونول, سیکلومتیکون, فنیل تریمتیکون, توکوفریل استات (ویتامین E), کراتین هیدرولیز شده, اسانس مجاز آرایشی بهداشتی
جنس محفظه شیشه ای
جنسیت خانم ها
رده سنی بزرگسالان
زمان مصرف روزانه
سایر مشخصات 120 میلی لیتر60 میلی لیتر
سایز 120، 60
شرکت تولید‎کننده پارس آزمای طب
فرم محصول سرم
کارایی ترمیم‎کننده
کاربرد ها

•محافظت از تارهای مو در مقابل اشعه UV، عوامل فیزیکی و شیمیایی و آلودگی‌های محيطی

•پیشگیری از وز شدن موها و خنثی کردن الکتریسیته ساکن

•افزایش درخشندگی و تثبیت رنگ موها و انعطاف‌پذیری

•حاوی کراتین هیدرولیز شده به منظور تغذیه مو

•جهت تغذیه و ترمیم ساقه موهای آسیب‌دیده

•افزایش استحکام و حالت‌پذیری بهتر موها

•در 2 سایز 60 میلی‌لیتر و 120 میلی‎لیتر

•مناسب برای انواع مو

•پیشگیری از موخوره

سرم کراتین مو سریتا، دارای کراتین هیدرولیزشده، سیلیکون ها و ویتامین E است؛ این ترکیبات علاوه بر ترمیم موهای آسیب دیده ناشی از رنگ، فر و صاف کردن مو، جهت تغذیه مو و استحکام آن نیز مناسب می باشد. این محصول حاوی کراتین هیدرولیز شده به منظور تغذیه و ترمیم ساقه موهای آسیب دیده مو با پیشگیری از وز شدن موها و خنثی کردن الکتریسیته ساکن و موخوره سبب استحکام، حالت پذیری بهتر و درخشندگی موها شده و از تارهای مو در مقابل اشعه UV، عوامل فیزیکی و شیمیایی و آلودگی های محيطي محافظت می کند.

کراتین هیدرولیز شده: کراتین هیدرولیز شده در این ماسک باعث ترمیم و احیا رشته و تار شاخی شده، ساقه موها بخصوص ناحیه هایی از مو که در اثر عواملی همچون شامپو، رنگ، دکلره و دیگر مواد شیمیایی مثل مواد فر دچار آسیب، سوختگی و خشکی شدید شده اند، می شود.

ویتامین E: ویتامین E سبب بهبود رشد و توسعه مویرگ ها و عروق خونی می گردد و به رشد موها کمک می نماید و در بسیاری از افراد سبب افزایش جریان خون به ریشه موهای سر می گردد و رشد موها را در بسیاری از افراد تسریع می نماید.

موخوره یکی از مشکلات شایعی می باشد که در این بیماری، قسمت انتهایی ساقه مو شکافته شده و به دو قسمت یا بیشتر تقسیم می شود، سپس شکافتگی به طرف ریشه پیشرفت می کند و باعث شکستن و خرد شدن ساقه مو می شود. موخوره در واقع به علت آسیب لایه پوشاننده برونی مو رخ می دهد که کوتیکول نام دارد؛ سلول ها کوتیکول در موهای سالم با نظم مشخصی قرار گرفته اند که آن را به سفال های سفت تشبیه می کنند زیرا این سلول ها با مختصر هم پوشانی روی هم قرار گرفته اند. هر عاملی که به سلول های کوتیکول آسیب برساند باعث موخوره می شود از جمله شامپوهای خشن و غیر استاندارد، مواد اکسیدان، رنگ مو، مواد فر، گرمای شدید ناشی از سشوار یا اتوی مو، باد و تابش آفتاب و یا هنگامی که موها بسیار بلند می شوند به علت تماس طولانی مدت با مواد شوینده آسیب می بیند و دچار موخوره می شود.

کشور تولید‎کننده ایران
ماده شاخص كراتين هيدروليز شده، سيليكون
مخصوص مو
نوع کارایی نرم کننده
نوع محفظه بطری پمپ دار
نوع مو انواع مو
واحد اندازه‎گیری ميلي‎ليتر (ml)
ویتامین ها E
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
هیچ نظری ثبت نشده است.

کالاهای مشابه