کرم ضد آفتاب هیدرودرم SPF30 حجم 50 میلی لیتر Hydroderm Total Sunblock Cream SPF30 50ml

۳۳ فروشگاه
۱.۵ از ۵
(۲ رای دهنده)

از ۷۷,۰۵۰ تا ۱۳۲,۷۰۰

انتخاب استان
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

مشخصات فنی

مشخصات فنی کرم ضد آفتاب هیدرودرم SPF30 حجم 50 میلی لیتر Hydroderm Total Sunblock Cream SPF30 50ml
مشخصات
بارکد وارداتی 6260147701084
برای دیدن مقالات مرتبط کلیک کنید خرید اینترنتی کرم ضد آفتاب برای صورت
پیشنهادات استفاده از شوینده ها و پاک کننده ها و کرم های مرطوب کننده مناسب با نوع پوست در کنار این محصول پیشنهاد می گردد.
تعداد در بسته 1
جنسیت آقايان، بانوان
چطوری مصرف کنیم نیم ساعت قبل از قرار گرفتن در معرض تابش نور خورشید به مقدار کافی از کرم ضد آفتاب را بر روی نقاطی از پوست که در معرض تابش نور خورشید قرار دارند مالیده و به خوبی ماساژ دهید. مصرف کرم ضد آفتاب را هر دو ساعت یکبار تجدید نمایید.
رده سنی نوجوانان، بزرگسالان
رنگ بژ روشن، بی رنگ
زمان مصرف روزانه
شرکت واردکننده پارس حیان
عصاره ژل آلوئه ورا
فرم محصول كرم
کارایی ضد آفتاب
کاربرد ها ویژگی های کرم ضد آفتاب SPF30 هیدرودرمحاوی عصاره آلوئه ورا جهت بازسازی و ترمیم پوست آسیب دیدهمناسب برای پوست های معمولی و خشکماندگاری بالا و مقاوم در برابر تعریقدارای ویتامین  Eآشنایی با کرم ضد آفتاب SPF30 هیدرودرمکرم ضد آفتاب SPF30 هیدرودرم ترکیبی از جاذب های شیمیایی و بازتابنده های فیزیکی با کیفیت و خلوص بالا در فرمولاسیون آن مورد استفاده قرار گرفته است. بازتابنده های فیزیکی موجود در کرم ضد آفتاب SPF30 هیدرودرم مانند تیتانیوم دی اکساید و زینک اکساید به همراه سایر جاذب های پرتوهای ماوراء بنفش حفاظت کاملی را در برابر کلیه طول موج های اشعه ماورای بنفش نور خورشید را دارد.مواد موثر موجود در کرم ضد آفتاب SPF30 هیدرودرممواد نرم کننده سازگار با پوست های خشک و معمولی به همراه ژل آلوئه ورا موجود در این ضد آفتاب که دارای اثرات شگفت انگیزی در ترمیم پوست های آسیب دیده می باشند، سبب تسکین پوست و بازگشت شادابی، نرمی و لطافت به پوست های خشک و معمولی می شود. ویتامین های A و  E موجود در این کرم با خنثی نمودن آثار مخرب ایجاد شده توسط رادیکال های آزاد مانع از پیری زودرس پوست گردیده و موجب تامین رطوب مورد نیاز پوست نیز می گردند.کارایی ضد آفتاب ها در برابر نور خورشیدضد آفتاب ها از پوست در برابر اشعه‌ی خورشید محافظت می کنند. قرارگیری در زیر نور خورشید بدون حفاظت کننده باعث افزایش سرطان و بیماری های پوستی در سال های اخیر شده است، این‌ ها مواردی است که شاید به چشم دیده نشود اما چین ‌و ‌چروک و کک‌ و مک را بعد از مدتی می ‌توان بر روی پوست مشاهده کرد. با این حال تا حد زیادی می‌ توان با استفاده ی همزمان از محافظت کننده های شیمیایی مانند کرم های ضد آفتاب و محافظت‌ کننده های فیزیکی مانند کلاه و عینک از آسیب های نور خورشید جلوگیری کرد. با استفاده از ضد آفتاب متناسب با جنس پوست، علاوه بر حفاظت پوست می توان نشانه‌ های پیری آن را به تاخیر انداخت.
لطفا دقت کنید در صورت مشاهده هر نوع التهاب یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک خود مشورت کنید. از استعمال به دور چشم ها، سطوح مخاطی و زخم های باز خودداری نمایید.
مخصوص صورت
نوع پوست پوست خشك، پوست معمولي
ویتامین ها A، E
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران

پیشنهاد ویژه فروشندگان

کالاهای مشابه