کرم ضد آفتاب رنگی سینره SPF50 شماره 3 Cinere Sunscreen Tinted Cream SPF50 No.3

۰
(۰ رای دهنده)

کالاهای مشابه

در حال حاضر هیچ فروشگاهی این محصول را موجود نکرده است.
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

مشخصات فنی

مشخصات فنی کرم ضد آفتاب رنگی سینره SPF50 شماره 3 Cinere Sunscreen Tinted Cream SPF50 No.3
مشخصات
تاریخ انقضاء حداقل 6 ماه
محتویات بسته 65 میلی‌لیتر
مقدار و نحوه مصرف نیم ساعت قبل از تماس با نور خورشید مقدار مناسبی از ضد آفتاب را روی پوست خود قرار داده و کاملا پخش کنید. استفاده از ضد آفتاب را هر 4-3 ساعت تجدید نمایید.
مکانیسم اثر درتهیه این کرم بیشتر از فیلترهای فیزیکی استفاده شده است. این فرآورده پوست را در مقابل طیف گسترده ای از اشعه های UVA و UVB محافظت کرده و از آفتاب سوختگی و تیرگی پوست جلوگیری می کند. فیلترهای مورد استفاده در این فرآورده مورد تایید FDA می باشند. رنگ مناسب وپخش پذیری مناسب این کرم بر روی پوست باعث میگردد تا پوششی یکنواخت و رنگی طبیعی روی پوست ایجاد شود. کرم ضد آفتاب رنگی سینره در مقابل تعریق و شستشو مقاوم است و کناره های صورت و خطوط چهره جمع نمی شود. این فرآورده فاقد کومدوژن است وروی پوست حس بسیار سبکی دارد بنابراین تمام افراد از جمله افرادی با پوست های چرب و آکنه ای نیز می توانند ازاین محصول استفاده کنند. ویتامین E موجود در این کرم پوست را از اثر رادیکال های آزاد حفظ می کند و مواد گیاهی موجود در آن از ایجاد التهاب در اثر آفتاب سوختگی جلوگیری می نماید. این ضد آفتاب برای افرادی که در برابر نور آفتاب دچار آفتاب سوختگی می گردند توصیه می شود.
مواد تشکیل دهنده دارای ترکیبات گیاهی ضد التهاب
موارد مصرف حداکثر حفاظت در مقابل اشعه های UVB و UVAپیشگیری از پیری زودرس پوست و ایجاد لکه های پوستیدارای ویتامین E جهت حفاظت از پوست در برابر رادیکال های آزادمحافظت از پوست در برابر آفتاب سوختگی
ویژگی‌ها دارای ساختار سبک با جذب سریعمقاوم در برابر تعریق و شستشوشماره 3، دارای رنگ تیره (برنزه)
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران

پیشنهاد ویژه فروشندگان

کالاهای مشابه