تلویزیون ال ای دی هوشمند سامسونگ مدل 50NU7900 سایز 50 اینچ Samsung 50NU7900 4K 50 Inch Flat Smart LED TV

۴.۷ از ۵
(۳۲۸ رای دهنده)

کالاهای مشابه

تلویزیون ال ای دی سام الکترونیک مدل 32T4500 HD سایز ۳۲ اینچ
Sam Electronic 32T4500 TV از ۵,۹۵۰,۰۰۰
انتخاب استان
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

مشخصات فنی

مشخصات فنی تلویزیون ال ای دی هوشمند سامسونگ مدل 50NU7900 سایز 50 اینچ Samsung 50NU7900 4K 50 Inch Flat Smart LED TV
مشخصات
3D
HDR
اپلیکیشن قابل نصب
اقلام همراه - ریموت‌کنترل
پردازنده چهار هسته‌ای
تعداد بلندگوها دو عدد
تعداد درگاه های HDMI سه عدد
تعداد رابط کامپوزیت (Composite) یک عدد
تعداد ساب ووفر صفر
توان خروجی کلی صدا 20 وات
توان هر بلندگو 10 وات
توضیحات درگاه‌های USB USB 2.0
سایر توضیحات - ابعاد تلویزیون بدون پایه: 6.3 × 65.4 × 112.8 سانتی‌متر
شناسه کالا 2220095980238
محل قرارگیری بلندگوها پایین قاب
نسبت تصویر 16:9
نوع خروجی صدای دیجیتال اپتیکال
نوع رابط هوشمند Smart Hub
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
احمد پاکرو دهم بهمن ۱۴۰۰
پاسخ
در پاسخ به: A 123 وقتی یه شرکتی مثل سام سرویس میاد و تلویزیون های برند سامسونگ رو مونتاژ میکنه و وارد بازار میکنه،نتیجش میشه یک تلویزیون پر از عیب و ایراد… تلویزیونی که گوشه هاش اونم به اندازه 20 سانت هاله داره،مشکل بک لایت داره،اونوقت این شرکت میاد و با آگاهی نسبت به این ایراد،به مشتری اعلام میکنه که این هاله ها ایراد محسوب نمیشه و مربوط به تکنولوژی ساخت تلویزیون هست!یک دروغ کاملا واضح… وقتیم کارشناسان مربوطه پنل رو خراب اعلام میکنن،میرن در سکوت و فرار… شایداین موضوع رو من بارها درجاهای مختلف بیان کردم،وعلت این تکرار،اول بخاطر اینه که چندین میلیون توی این آشفته بازارضرر کردم و یک تلویزیون معیوبو مونتاژ شده ای نصیبم شده و باتوجه به اینکه همه قبول دارن این تلویزیون معیوبه،ولی بازم این شرکت با پررویی تمام در حال فراره… دومین هدفم از انتشار این موضوع آگاهی برای بقیه هست که مث من گرفتار این شرکت نشن… اثبات این ادعای بنده هم 3 تصویری هست که پایین گذاشتم که ثابت میکنه پنل خرابه و لی سام سرویس کم فروش میگه سالمه!،دوستان خودشون میتونن توی گوگل سرچ کنن "شکایت از سام سرویس " و برن چند تا سایت و کامنت رو بخونن… این شرکت ادعا میکنه ما همه تلویزیون هامون هاله داره و طبیعیه و مربوط به تکنولوژی ساختشه و مشکلی ایجاد نمیکنه!هیچ تضمینی هم نیست که این هاله بعدها کل پنل رو فرا نگیره! تا به الان میگفتند که تلویزیون سالمه،حالا که کارشناسان خرابی پنل رو تایید کردند،سام سرویس اعلام کرده،ما آماده رفع ایراد هستیم… چیشد؟مگه از نظر شما سالم نبود؟؟مگه تکنولوژی ساختش این نبود؟ قضاوت بادوستان… دوستان میتونید به برند های دیگه مثل سونی یا الجی هم فکر کنید،سامسونگ اصلی خیلیم خوبه،اما این شرکت کلاهبردار،گند زده به برند سامسونگ، و بازار رو پر کرده از تلویزیون هایی که اسمش سامسونگه ولی خودشون مونتاژش کردن… جالبتر اینکه من بعنوان یک خریدار جدید به چند تا از فروشندگان و نمایندگی های مجاز خودشون رفتم،و پرسیدم که آیا همچین مشکلی رو این تلویزیون ها دارند؟؟همگی اعلام کردند که خیر،اگر تلویزیونی چنین هاله ای داشته باشه قطعا پنل خرابه،،میبینید دوستان؟خیلی جالبه،بین خودشون و نمایندگی هاشون هماهنگ نکردن که یک دروغ مشابه بگن!!! وقتیم بهشون گفتم یک تصویر سفید بذارن،همشون از زیر بار این موضوع فرار کردند!! دوستان سامسونگ نخرید،اگر قصد خرید داشتید اصلی بگیرید و از فروشنده تست صفحه ی کاملا سفید بگیرید،یا میتونید یک تصویر کاملا سفید بریزید توی فلش،و ببرید موقع خرید،همونجا بزنید به تلویزیون و نگاه کنید که هاله ای مشکی در دوطرف به اندازه ده بیست سانت، وجود نداشته باشه… اکیدا تاکید میکنم،به هیچ وجه برگه ای که نصاب تلویزیون،وقتی تلویزیون رو توی منزلتون نصب میکنه رو امضا نکنید!چون تلویزیون،یخچال یا هر وسیله برقی سامسونگ،چون مونتاژه،ممکنه اون لحظه عیبی نبینید و بعد یه مدت کوتاه متوجه خرابی بشید،اونوقته که اگه زنگ بزنید به سام سرویس و مشکل رو گزارش کنید،قشنگ میفهمید که بصورت مودبانه ازتون کلاهبرداری شده و به شعورتون توهین شده،اصلا هم زیر بار نمیرن… و شما می مونید و شکایت از سام سرویس در ادارات دولتی مملکتمون که نگم براتون این قسمتشو.... https://ia601505.us.archive.org/6/items/arsalan_61/6%20(1).jpg https://ia601404.us.archive.org/17/items/arsalan_64/6%20(4).jpg https://ia801408.us.archive.org/17/items/323_20190712/32%20(3).jpg
سلام من ی ۵۰اینچشودارم ولی متوجه هاله نشدم یعنی ندیدم🤔
مهدی ظهرابی سی و یکم تیر ۱۴۰۰
پاسخ
در پاسخ به: A 123 وقتی یه شرکتی مثل سام سرویس میاد و تلویزیون های برند سامسونگ رو مونتاژ میکنه و وارد بازار میکنه،نتیجش میشه یک تلویزیون پر از عیب و ایراد… تلویزیونی که گوشه هاش اونم به اندازه 20 سانت هاله داره،مشکل بک لایت داره،اونوقت این شرکت میاد و با آگاهی نسبت به این ایراد،به مشتری اعلام میکنه که این هاله ها ایراد محسوب نمیشه و مربوط به تکنولوژی ساخت تلویزیون هست!یک دروغ کاملا واضح… وقتیم کارشناسان مربوطه پنل رو خراب اعلام میکنن،میرن در سکوت و فرار… شایداین موضوع رو من بارها درجاهای مختلف بیان کردم،وعلت این تکرار،اول بخاطر اینه که چندین میلیون توی این آشفته بازارضرر کردم و یک تلویزیون معیوبو مونتاژ شده ای نصیبم شده و باتوجه به اینکه همه قبول دارن این تلویزیون معیوبه،ولی بازم این شرکت با پررویی تمام در حال فراره… دومین هدفم از انتشار این موضوع آگاهی برای بقیه هست که مث من گرفتار این شرکت نشن… اثبات این ادعای بنده هم 3 تصویری هست که پایین گذاشتم که ثابت میکنه پنل خرابه و لی سام سرویس کم فروش میگه سالمه!،دوستان خودشون میتونن توی گوگل سرچ کنن "شکایت از سام سرویس " و برن چند تا سایت و کامنت رو بخونن… این شرکت ادعا میکنه ما همه تلویزیون هامون هاله داره و طبیعیه و مربوط به تکنولوژی ساختشه و مشکلی ایجاد نمیکنه!هیچ تضمینی هم نیست که این هاله بعدها کل پنل رو فرا نگیره! تا به الان میگفتند که تلویزیون سالمه،حالا که کارشناسان خرابی پنل رو تایید کردند،سام سرویس اعلام کرده،ما آماده رفع ایراد هستیم… چیشد؟مگه از نظر شما سالم نبود؟؟مگه تکنولوژی ساختش این نبود؟ قضاوت بادوستان… دوستان میتونید به برند های دیگه مثل سونی یا الجی هم فکر کنید،سامسونگ اصلی خیلیم خوبه،اما این شرکت کلاهبردار،گند زده به برند سامسونگ، و بازار رو پر کرده از تلویزیون هایی که اسمش سامسونگه ولی خودشون مونتاژش کردن… جالبتر اینکه من بعنوان یک خریدار جدید به چند تا از فروشندگان و نمایندگی های مجاز خودشون رفتم،و پرسیدم که آیا همچین مشکلی رو این تلویزیون ها دارند؟؟همگی اعلام کردند که خیر،اگر تلویزیونی چنین هاله ای داشته باشه قطعا پنل خرابه،،میبینید دوستان؟خیلی جالبه،بین خودشون و نمایندگی هاشون هماهنگ نکردن که یک دروغ مشابه بگن!!! وقتیم بهشون گفتم یک تصویر سفید بذارن،همشون از زیر بار این موضوع فرار کردند!! دوستان سامسونگ نخرید،اگر قصد خرید داشتید اصلی بگیرید و از فروشنده تست صفحه ی کاملا سفید بگیرید،یا میتونید یک تصویر کاملا سفید بریزید توی فلش،و ببرید موقع خرید،همونجا بزنید به تلویزیون و نگاه کنید که هاله ای مشکی در دوطرف به اندازه ده بیست سانت، وجود نداشته باشه… اکیدا تاکید میکنم،به هیچ وجه برگه ای که نصاب تلویزیون،وقتی تلویزیون رو توی منزلتون نصب میکنه رو امضا نکنید!چون تلویزیون،یخچال یا هر وسیله برقی سامسونگ،چون مونتاژه،ممکنه اون لحظه عیبی نبینید و بعد یه مدت کوتاه متوجه خرابی بشید،اونوقته که اگه زنگ بزنید به سام سرویس و مشکل رو گزارش کنید،قشنگ میفهمید که بصورت مودبانه ازتون کلاهبرداری شده و به شعورتون توهین شده،اصلا هم زیر بار نمیرن… و شما می مونید و شکایت از سام سرویس در ادارات دولتی مملکتمون که نگم براتون این قسمتشو.... https://ia601505.us.archive.org/6/items/arsalan_61/6%20(1).jpg https://ia601404.us.archive.org/17/items/arsalan_64/6%20(4).jpg https://ia801408.us.archive.org/17/items/323_20190712/32%20(3).jpg
به نظرتون پس چاره چیه ؟؟
One person🌸 بیست و چهارم تیر ۱۴۰۰
پاسخ
در پاسخ به: رضا نجفقلی زادهسامسونگ در گوشی و تلویزیون و.......فقط پول برندشو میگیره،اگه دنبال تلویزیون هستین ال جی بگیرین و اگه دنبال گوشی هستین شیاومی یا هوآوی بگیرین 💖
متاسفم... گوشی های سامسونگ بهترین ها هستند، تلوزیون هاش رو نمیدونم و درسته که ال جی تلوزیون های خوبی داره ولی گوشی های سامسونگ همیسه خوب بودن حالا به غیر از نوت هفت که... اگر توی اینترنت در موردش تحقیق کنید متوجه میشید که گوشی های شیائومی طوری اند که مثلا اگه الان بخری دوسال دیگه یا کمتر دیگه لوازم جانبی مورد علاقتو نمیتونی پیدا براش،لطفا مطالعه کنید، سامسونگ جزو بهترین هاست
رضا نجفقلی زاده چهارم آبان ۱۳۹۹
پاسخ
سامسونگ در گوشی و تلویزیون و.......فقط پول برندشو میگیره،اگه دنبال تلویزیون هستین ال جی بگیرین و اگه دنبال گوشی هستین شیاومی یا هوآوی بگیرین 💖
A 123 نوزدهم بهمن ۱۳۹۸
پاسخ
وقتی یه شرکتی مثل سام سرویس میاد و تلویزیون های برند سامسونگ رو مونتاژ میکنه و وارد بازار میکنه،نتیجش میشه یک تلویزیون پر از عیب و ایراد… تلویزیونی که گوشه هاش اونم به اندازه 20 سانت هاله داره،مشکل بک لایت داره،اونوقت این شرکت میاد و با آگاهی نسبت به این ایراد،به مشتری اعلام میکنه که این هاله ها ایراد محسوب نمیشه و مربوط به تکنولوژی ساخت تلویزیون هست!یک دروغ کاملا واضح… وقتیم کارشناسان مربوطه پنل رو خراب اعلام میکنن،میرن در سکوت و فرار… شایداین موضوع رو من بارها درجاهای مختلف بیان کردم،وعلت این تکرار،اول بخاطر اینه که چندین میلیون توی این آشفته بازارضرر کردم و یک تلویزیون معیوبو مونتاژ شده ای نصیبم شده و باتوجه به اینکه همه قبول دارن این تلویزیون معیوبه،ولی بازم این شرکت با پررویی تمام در حال فراره… دومین هدفم از انتشار این موضوع آگاهی برای بقیه هست که مث من گرفتار این شرکت نشن… اثبات این ادعای بنده هم 3 تصویری هست که پایین گذاشتم که ثابت میکنه پنل خرابه و لی سام سرویس کم فروش میگه سالمه!،دوستان خودشون میتونن توی گوگل سرچ کنن "شکایت از سام سرویس " و برن چند تا سایت و کامنت رو بخونن… این شرکت ادعا میکنه ما همه تلویزیون هامون هاله داره و طبیعیه و مربوط به تکنولوژی ساختشه و مشکلی ایجاد نمیکنه!هیچ تضمینی هم نیست که این هاله بعدها کل پنل رو فرا نگیره! تا به الان میگفتند که تلویزیون سالمه،حالا که کارشناسان خرابی پنل رو تایید کردند،سام سرویس اعلام کرده،ما آماده رفع ایراد هستیم… چیشد؟مگه از نظر شما سالم نبود؟؟مگه تکنولوژی ساختش این نبود؟ قضاوت بادوستان… دوستان میتونید به برند های دیگه مثل سونی یا الجی هم فکر کنید،سامسونگ اصلی خیلیم خوبه،اما این شرکت کلاهبردار،گند زده به برند سامسونگ، و بازار رو پر کرده از تلویزیون هایی که اسمش سامسونگه ولی خودشون مونتاژش کردن… جالبتر اینکه من بعنوان یک خریدار جدید به چند تا از فروشندگان و نمایندگی های مجاز خودشون رفتم،و پرسیدم که آیا همچین مشکلی رو این تلویزیون ها دارند؟؟همگی اعلام کردند که خیر،اگر تلویزیونی چنین هاله ای داشته باشه قطعا پنل خرابه،،میبینید دوستان؟خیلی جالبه،بین خودشون و نمایندگی هاشون هماهنگ نکردن که یک دروغ مشابه بگن!!! وقتیم بهشون گفتم یک تصویر سفید بذارن،همشون از زیر بار این موضوع فرار کردند!! دوستان سامسونگ نخرید،اگر قصد خرید داشتید اصلی بگیرید و از فروشنده تست صفحه ی کاملا سفید بگیرید،یا میتونید یک تصویر کاملا سفید بریزید توی فلش،و ببرید موقع خرید،همونجا بزنید به تلویزیون و نگاه کنید که هاله ای مشکی در دوطرف به اندازه ده بیست سانت، وجود نداشته باشه… اکیدا تاکید میکنم،به هیچ وجه برگه ای که نصاب تلویزیون،وقتی تلویزیون رو توی منزلتون نصب میکنه رو امضا نکنید!چون تلویزیون،یخچال یا هر وسیله برقی سامسونگ،چون مونتاژه،ممکنه اون لحظه عیبی نبینید و بعد یه مدت کوتاه متوجه خرابی بشید،اونوقته که اگه زنگ بزنید به سام سرویس و مشکل رو گزارش کنید،قشنگ میفهمید که بصورت مودبانه ازتون کلاهبرداری شده و به شعورتون توهین شده،اصلا هم زیر بار نمیرن… و شما می مونید و شکایت از سام سرویس در ادارات دولتی مملکتمون که نگم براتون این قسمتشو.... https://ia601505.us.archive.org/6/items/arsalan_61/6%20(1).jpg https://ia601404.us.archive.org/17/items/arsalan_64/6%20(4).jpg https://ia801408.us.archive.org/17/items/323_20190712/32%20(3).jpg
A 123 نهم مرداد ۱۳۹۸
پاسخ
از برج 11 سال 97 یک تلویزیون 50 اینچ NU7900 خریداری کردم که از همان تاریخ وجود هاله های مشکی در دو طرف تلویزیون که به اندازه 20 سانت است،را با سام سرویس درمیان گذاشتم.
علیرغم ارسال کارشناس و تایید این موضوع،گفتن که ایراد محسوب نمیشود!

بعد از گذشت چند ماه و شکایت و پیگیری،اینبار گفتند که " مربوط به تکنولوژی ساخت تلویزیونه" و در تمامی مدل ها این هاله وجود داره!! آیا باور پذیره؟با توجه به چه استنادی و چرا؟؟؟آیا همه خریدارها تلویزیونشون اینطوریه؟!

با توجه به پافشاری این شرکت کم فروش و کلاهبردار، نسبت به شانه خالی کردن از تعویض تلویزیون،حتی اجازه ندادن که تلویزیون بنده در حضور کارشناس دادگستری(برق و الکترونیک و مخابرات) باز بشه، که ایشون تلویزیون رو بازدید و گزارش کنن،که با توجه به
فرار سام سرویس از این موضوع،خودش نشانه ای است برای سرپوش گذاشتن روی موضوع

با مراجعه به چندین نمایندگی مجاز سامسونگ،بعنوان خریدار جدید، وجود هاله در همچین مدلی رو سوال کردم که همگی گفتند که اگر اینچنین مشکلی یک تلویزیون داشته باشد قطعا پنل ایراد دارد و از تست تصویر خصوصا پشت زمینه ی کاملا سفید خودداری کردند!اونا میگن سام سرویس دروغ میگه،اینم میگه اونا دروغ میگن!!!هماهنگی در گفتن دروغ ندارن!

حتی مراجع قانونی و تعمیرکاران نیز به مشکل دار بودن پنل اذعان داشتند و با قاطعیت میگفتند که سامسونگ،همچین ایراداتی رو در تلویزیون هاش زیاد داره و چندین شکایت اینچنینی داشتیم،یکم کارت سخته و...دیگه خودتون تا آخر ماجرا رو بگیرید...

هربار بهانه ای جدید و از مسئولیت فرار میکردند، بعد از اینکه چند ماه مشتری رو اذیت کردن و عمدا کشش دادن که از تب و تاب موضوع با توجه به گذشت زمان اندک از زمان خرید بگذره،حالا به تعمیرکاران خودشون اطلاع میدن که به من بگن پنلت ایراد داره و باید تعمیر بشه!!! مگه از اول نمیگفتید تلویزیون سالمه،چیشد الان یادتون افتاد خرابه!!!

تلویزیونی که از همان تاریخ خرید بهتون اطلاع رسانی شد که معیوبه و کاملا هم واضح بود که پنل ایراد داره،عمدا چندین ماه فرار کردند و بهانه تراشیدند که الان بگن که شما چند ماه از تلویزیون استفاده کردی و تعویض نمیشه!!! و نصاب کلاه بردارتر از خودشون هم با فریب مشتری و کتمان این موضوع با توجه به عدم آگاهی خریدار از این موضوع،امضایی میگیره که سامسونگ بعدا بتونه از این برگه و امضا برای مقاصد شوم و پلید خودش استفاده کنه و بگه با توجه به این برگه تلویزیون سالم به شما تحویل دادیم!!! من چند میلیون پول ندادم که تلویزیون خراب بخرم حالا بدم تعمیرش کنین!!

همه میگن ماست سفیده،سام سرویس میگه سیاهه!!! دوستان سامسونگ نخرید!اگر میخرید تست رنگ سفید بگیرید و چشتون رو خیلی باز کنید،این از خدا بیخبرهای کلاهبردار،همه جوره منتظر فریب مردم هستن. دوستان دیگه ای که این تلویزیون رو دارند برن یه تصویر کاملا سفید بذارن و ببینن...و اونایی که میخوان این مدل رو بخرن پیشنهاد میکنم نخرند،اگرم خریدید تست رنگ خصوصا سفید بگیرید..اینا همه جوره منتظر فریب مشتری هستند.

سام سرویسِ کم فروش و کلاهبردار: پاسخگو باش،انسانیت و شرافت و معرفت داشته باش،این تلویزیون از روز اول معیوب بوده و باید تعویض بشه
کم بهانه تراشی کن،کم دروغ بگو،و کمتر فرار کن...اینقدر زور داره واستون؟چون چند ماهه دروغ میگید حالا غرورتون اجازه نمیده اشتباهتون رو گردن بگیرید؟؟؟


مستندات:

https://ia801408.us.archive.org/17/items/323_20190712/32%20(3).jpg

https://ia601505.us.archive.org/6/items/arsalan_61/6%20(1).jpg

https://ia601404.us.archive.org/17/items/arsalan_64/6%20(4).jpg
https://ia601507.us.archive.org/35/items/arsalan_62/6%20(2).jpg
https://ia801408.us.archive.org/15/items/arsalan_63/6%20(3).jpg

David K دهم فروردین ۱۳۹۸
پاسخ
با سلام جنس قلابی و مونتاژ شده متاسفانه خیلی زیاد شده
بهتون توصیه میکنم سمت سامسونگ نرید

بنده خودم مدل ۵۰ اینچ خریدم یکی دو ماه پیش،از همون ابتدا پنل ایراد داشت،از دوطرف هاله مشکی داشت به اندازه حدودا ۲۰ سانت،من اینو بعد از حدود ۲۰ روز متوجه شدم،نه اینکه بعد از ۲۰ روز دچار مشکل بشه،بلکه از اول این مشکل رو داشت،دقت کردید؟ ۲۰ روز بعد خرید متوجه شدم!
نمایندگی که ازش خرید کردم گفت اصلا به ما ربطی نداره و زنگ بزن به سام سرویس، تماس گرفتم با ۸۲۵۵،کارشناس اعزام کردند،مشکل رو هم دیدن و تایید هم کردن،ولی بعد از چند روز،اون کارشناسی که سام سرویس معرفی کرده بود خودش تماس گرفت و گفت که واحد فنی سام سرویس بهمون زنگ زده و گفته که به شما اطلاع بدیم، تی وی شما مشکلی نداره!!!

من گفتم کارشناس اومده تایید کرده،ینی مشکل از این تابلوتر؟ بنده خدا با یه حالتی گفت که،دیگه چی بگم والا!
متاسفانه یه چند روز بعد فهمیدم کلا تلویزیون های سامسونگ همچین مشکلاتی دارن و جالبه تعمیرکار میگفت که بهتر بود قبل خرید یه سر اینجاها میومدید و میپرسیدید که کدام تلویزیون ها خرابی کمتر دارن تا بهتون معرفی میکردم ولی خیلی اشتباه کردید که سامسونگ خریدید

یه سری جاهای دولتی هم رفتم که اسم نمیبرم و اونا هم گفتن این مدل مشکل از سمت سامسونگ شکایت زیاد داره

حالا بدتر از اون اینه که یه سریا میگفتند که،سامسونگ های بالای ۱۰ پونزده میلیون(منظورشون QLED ها هست) اونا مشکلی ندارن ولی زیر ۱۰ میلیونیا شانسی خوب از توشون درمیاد!!! ۶ میلیون بدی جنسی بخری که شانسی باشه. قضیش شبیه ماشین های سمند هست که قیمت بین مدل های EF۷ و LX خیلی کم بود و خود نمایندگی های ایران خودرو و بقیه میگفتن EF۷ خیلی بهتره ولی شانسیه! یا نشتی روغن دارن یا آب کم میکنن و سر سیلندر و ... ینی چندین میلیون پول بدی این وسط هم دعا کنی که خوب دربیاد!!!

و جالبتر اینکه عبارت " شکایت از سام سرویس " رو توی گوگل سرچ کنید و چند تا سایت رو باز کنید ،درسته بعضی از پست ها واسه یکی دو سال قبله،ولی کامنت هایی دیدم که فهمیدم مشکل من پیش مشکل اونا شاهه!!!

پشتیبانی براحتی شونه خالی کرد،چندین بار و چندین روز بهشون زنگ زدم،ولی کسی پاسخگو نبود،اپراتور فقط همین جمله رو تکرار میکرد که " واحد فنی گفته تلویزیون شما ایرادی نداره " و اون سیاهی اونم ۲۰ سانت!!! ایراد محسوب نمیشه!
به نظرتون این،توهین به شعور مشتری نیست؟؟ خیلی راحت دارن کم فروشی میکنن

جالبه ببری حدود شش هفت میلیون توی این گرونی،اونم به ناچار،جنسی بخری که قبلش فکر میکردی گارانتی معتبر داره،اسم و رسم داره و ... بعدش باید این وسط شانس بیاری تلویزیونت سالم باشه،یعنی پول بدی جنس شانسی بخری!!! خرابم که دربیاد حالا باید این ور اون ور بدویی التماسشون کنی که تی وی مشکل داره!

تلویزیونی که از ابتدای نصب پنلش ایراد داره و اونم ایراد به این بزرگی،و هنوز هیچ استفاده ای ازش نکردی،فقط و فقط تعویض تلویزیون یا بازگردانی کامل پوله که ادعاها و شعار های دورغین شما رو برا مشترین نفی میکنه

تلویزیونی که ۲.۵۰۰ بود نتونستم بخرم و یکدفعه قیمتش توی چند ماه شد ۶ میلیون!!! من خودم جزو کسانی بودم که در این آشفته بازار به همه توصیه میکردم نخرین چیزی،مگه اینکه واقعا ناچار باشی. از تلویزیون سی آر تی قدیمیا استفاده میکردم که اونم سوخت و به اصرار خانواده مجبور شدم برای همچین تلویزیونی که از اول خراب دراومد ۶ میلیون هزینه بدم! شاید جملم جمله ی خوبی نباشه ولی اگر بانه ای میخریدم اگر هم خراب درمیومد اونقدی ناراحت نمیشدم که مثلا رفتم از یه نمایندگی معتبر، یه برند مثلا معتبر، و با یه گارانتی مثلا معتبر،خرید کردم!

ادمین های محترم،من بدلیل اینکه خودم هم متضرر شدم سعی میکنم اطلاع رسانی کنم که بقیه متضرر نشن،شاید هم بعضیا بگن ما خریدیم مشکلی نداشت،به هر حال شما شانست زیاد بوده ولی در کل ،سامسونگ جدیدا خرابی زیاد داره و ما هم بدشانس بودیم که از سامسونگ خرید کردیم. هیچ هدف خاصی هم جز اطلاع رسانی برای سایرین ندارم. منبعد اگر پستی داخل سایت های مشابه راجب سامسونگ ببینم این اطلاع رسانی رو میکنم که آگاه شن و با دقت بیشتر اقدام به خرید کنند. لذا لطفا پست من ویرایش نشه.

ال جی هم قبلا خوب بود اما این برند هم میگفتن که جدیدا خرابی و مشکلات زیاد داشته.

پیشنهاد ویژه فروشندگان

کالاهای مشابه