آرنج بند نئوپرن اپو کد 1080 Oppo Elbow Supports Neoprene Code 1080

۴ فروشگاه
۳ از ۵
(۲ رای دهنده)

۱,۴۰۰,۰۰۰

انتخاب استان
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

مشخصات فنی

مشخصات فنی آرنج بند نئوپرن اپو کد 1080 Oppo Elbow Supports Neoprene Code 1080
مشخصات
بارکد وارداتی 4719863690889
تحت لیسانس آمریکا
ترکیبات 70% نئوپرن، 15% نایلون، 15% پنبه
تعداد در بسته 1
جنس محصول نئوپرن
جنس محفظه مقوايي
چسب نگه دارنده
رنگ کرم
روش مصرف دست خود را داخل ساپورت قرار داده و تا آرنج بالا بکشید. سپس بند نواری شکل را دور آرنج ببنید به حدی که فشار مطلوب ایجاد شود.
سایز محصول كوچك (S)، متوسط (M)، بزرگ (L)، خيلي بزرگ (XL)
شرکت تولید‎کننده Oppo Medical
شرکت واردکننده آذر ارتو / التیام سرویس
کارایی آرنج‎بند
کاربرد ها ویژگی های آرنج بند نئوپرن اپوکاهش درد ناشی از تاندونیت (التهاب تاندون ها) و بورسیت (التهاب بورس ها)مناسب برای مقابله با ضعف لیگامان های اطراف آرنجمناسب جهت درمان ضرب دیدگی آرنج های ضعیفمحافظت از مفصل آرنج هنگام فعالیت های ورزشیمعرفی آرنج بند نئوپرن اپوآرنج بند نئوپرن اپو کد 1080 جهت محافظت از نواحی حساس آرنج دارای نوار قابل تنظیم، ضد حساسیت و قابل شستشو می باشد. بوسیله ی بند نواری شکل آن می توانید فشار وارده روی بازو را کم یا زیاد کنید.آرنج بند اپو درد ناشی از تانونیت و یا بورسیت را کاهش داده و برای مقابله با ضعف لیگامان های اطراف آرنج مناسب می باشد. از آرنج بند اپو می توانید جهت محافظت از مفصل آرنج هنگام فعالیت های ورزشی استفاده کنید. آرنج بند نئوپرن اپو همچنین با ثابت و گرم نگه داشتن آرنج جهت التیام ضرب دیدگی آرنج های ضعیف موثر می باشد.اختلالات مفاصلبورسیت بورسیت اصطلاحی است که در مورد التهاب بورس ها به کار می رود. بورس ها کیسه های بافتی ظریفی حاوی مایع سینوویال هستند که عمدتا در اطراف مفاصل قرار داشته و وظیفه آنها تسهیل حرکت تاندون ها بر روی استخوان مجاور و در واقع کاهش اصطکاک بین استخوان ها است. التهاب بورس یا بورسیت باعث افزایش مایع سینوویال آن می شود و هرچه مقدار این مایع بیشتر باشد، درد و حساسیت نیز بیشتر می شود. بورسیت از علل شایع بروز درد مفصلی است و معمولا بر اثر فعالیت های شدید بدنی و ورزشی ایجاد می شود.تاندونیتتاندونیت یا همان التهاب تاندون ها معمولا با پارگی های میکروسکوپی همراه است. مهمترین عامل تاندونیت استفاده بیش از حد عضلات می باشد. از علل های ایجاد تاندونیت می توان به انجام فعالیت های تکراری، ضربه مستقیم، اختلالات وضعیت و کاهش خونرسانی در برخی نقاط تاندون ها اشاره کرد. معمولا شروع درد تدریجی بوده و با اعمال نیرو به عضله، درد افزایش می یابد.
کد محصول 1080
کشور تولید‎کننده چین تایپه-تایوان
مخصوص آرنج
موارد منع مصرف در مواردی که افزایش گرما برای ناحیه آرنج منع گردیده و یا استفاده از وسیله موجب افزایش درد و یا ایجاد تورم می‌شود از بکارگیری این وسیله خودداری کرده و با پزشک معالج خود مشورت نمایید.
نوع نرم
نوع کارایی نگهدارنده
نوع محفظه جعبه
ویژگی ها • کاهش درد ناشی از تاندونیت (التهاب تاندون‎ها) و بورسیت
• محافظت از مفصل آرنج هنگام فعالیت‎های ورزشی
• ضعف لیگامان‎های اطراف آرنج
• ضرب‌دیدگی آرنج‎های ضعیف
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران

پیشنهاد ویژه فروشندگان

کالاهای مشابه