راهنمای خرید بهترین گوشی تا ۷ میلیون تومان

راهنمای خرید بهترین گوشی تا ۷ میلیون تومان

مقدمه راهنمای خرید بهترین گوشی تا ۷ میلیون تومان 

گوشی‎های هوشمند موبایل یکی از ابزارها و وسایل کاربردی مورد نیاز دنیای امروز هستند. به همین علت، استفاده از آن‌ها برای ارتقا کسب و کار و یا مسائل شخصی زندگی امری طبیعی و مهم تلقی شده است. البته، از آنجایی که معمولا بهترین گوشی ها در جهان در کشورهای دیگر تولید و به ایران عرضه می‎شوند، قیمت آن‌ها با توجه به مسائل اقتصادی و تورم موجود در کشور افزایش پیدا کرده است. همین مسئله باعث شده ما در ادامه شما را با لیستی از بهترین گوشی تا ۷ میلیون تومان در دی ۱۴۰۰ آشنا کنیم.

 

بهترین گوشی تا ۷ میلیون تومان 

اگر می‎خواهید گوشی‎های باکیفیت اما با قیمت خرید مناسب خریداری کنید و یا مبلغی حدود ۷ میلیون تومان یا کمتر به عنوان بودجه برای خرید گوشی هوشمند در نظر گرفته‎اید، با این بخش همراه باشید.

گوشی هوشمند زیبا و کاربردی از برند سامسونگ، گلکسی A32

گوشی گلکسی A32 از کیفیت، زیبایی و ماندگاری بالایی برخوردار است. این گوشی یکی از مدلهای عرضه شده توسط سامسونگ در ماههای ابتدایی سال ۲۰۲۱ است. نمایشگر این گوشی ۴.۶ اینچی است و وضوح آن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ است. تراکم پیکسلی این گوشی ۴۱۱ پیکسل در هر اینچ است.

 این گوشی هوشمند  از پردازنده MediaTek Helio  جی ۸۰ پشتیبانی میکند. حافظه داخلی این گوشی هوشمند ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت متناسب با نسخههای مختلف ۴، ۶ و ۸ گیگابایتی است. ظرفیت باتری گلکسی A32 ۵۰۰۰ میلی آمپر است که باعث میشود باتری ساعات متمادی شارژ داشته باشد و بتوان از آن استفاده کرد. بخش عقب این گوشی چهار لنز مخصوص عکاسی و یک فلش دارد. لنز این گوشی ۴۸، ۸، ۵ و ۲ مکاپیکسلی است. شما میتوانید از این گوشی برای عکاسی در طبیعت، منظره و یا گردهماییهای دوستانه خود استفاده کنید.

 در بخش جلویی گوشی نیز یک دوربین مخصوص سلفی باکیفیت برای عکاسی از خود یا صحبت در مکالمات ویدیویی قرار گرفته است. گوشی هوشمند گلکسی A32 جز یکی از باکیفیتترین، زیباترین، ماندگارترین گوشی های سامسونگ تا ۷ میلیون تومان برای خرید است.

راهنمای خرید بهترین گوشی تا 5 میلیون تومان را در این مطلب بخولنید!

راهنمای خرید بهترین گوشی تا ۷ میلیون تومان

گوشی جذاب و شیک برند هوآوی، مدل Y9 Prime

بیایید در ادامه به بررسی یکی از گوشی‎های هوشمند و کاربردی با قیمت مناسب از برند هواوی بپردازیم. گوشی Y9 Prime هوآوی در سال ۲۰۱۹ بدون وجود دوربین جلو در صفحه نمایش به بازارهای فروش عرضه شد. در سال ۲۰۱۹ گاها برخی از برندهای محبوب و مطرح جهان اقدام به عرضه گوشی‎های هوشمند بدون دوربین مخصوص سلفی در صفحه نمایش کرده بودند که این گوشی نیز یکی از این مدل گوشی‎ها است. این گوشی پرقدرت، زیبا، باکیفیت و ماندگار برای علاقه‎مندان به برند مطرح و محبوب هوآوی است.

 صفحه نمایش این گوشی ۵۹.۶ اینچ با تراکم پیکسلی ۳۹۱ پیکسل بر اینچ است. پردازنده اصلی این گوشی هوشمند Kirin 710F و ۸ هسته است. گوشی هوشمند Y9 Prime از حافظه رم  ۴ و ۶  به همراه حافظه داخلی ۶۴ و ۱۲۸ مگاپیکسل در بازار موجود است.

 پس اگر خواهان خرید گوشی هوآوی با حافظه داخلی زیاد هستید، حتما این مدل گوشی را با حافظه داخلی ۱۲۸ مگاپیکسل از بازارهای فروش تهیه و استفاده نمایید. ظرفیت باتری این گوشی ۴۰۰۰ میلی آمپر است. بخش عقبی گوشی سه دوربین در اندازه ۱۶، ۸ و ۲ مگاپیکسلی دارد که مصرف کننده می‎تواند از آن‌ها برای عکاسی در فضاهای مختلف استفاده نماید. دوربین سلفی این گوشی با رزولوشن ۱۶ مگاپیکسلی به صورت پاپ آپ قابل استفاده است. طراحی این گوشی زیبا و جذاب است. شاید به همین علت است که می‎توان گفت هوآوی  Y9 Prime ۲۰۱۹ جز گروه بهترین گوشی تا ۷ میلیون تومان قرار دارد.

راهنمای خرید بهترین گوشی تا 10 میلیون تومان را در این مطلب بخوانید!

راهنمای خرید بهترین گوشی تا ۷ میلیون تومان

قیمت روز انواع گوشی هوآوی را در سایت ایمالز مشاهده کنید!

گوشی باکیفیت و زیبا از برند محبوب شیائومی، ردمی نوت 9S

گوشی هوشمند بعدی که با متوسط قیمت ۷ میلیون به شما معرفی می‎کنیم از برند محبوب و باکیفیت شیائومی است. مدل این گوشی ردمی نوت 9S است. این گوشی با  حافظه رم ۶ و ۴ و حافظه داخلی ۱۲۸ و ۶۴ به بازارهای فروش عرضه شده است. Redmi Note 9s از ماژول دوربین چهارگانه برخوردار است که باعث افزایش کیفیت عکاسی در طبیعت و یا داخل منزل می‎شود.

 ظرفیت باتری این گوشی ۵۰۲۰ میلی آمپر است. با خرید گوشی شیائومی  Redmi Note 9s از قابلیت فست شارژ ۱۸ واتی هم برخوردار خواهید شد که باعث می‎شود در سریع‌ترین زمان ممکن گوشی هوشمند خود را شارژ کرده و از آن استفاده کنید. ظاهر این گوشی بسیار زیبا و جذاب است. پردازنده گرافیکی این تلفن همراه هوشمند  Adreno 618 است.

 سیستم عامل  گوشی اندروید ۱۰ است که از قابلیت ارتقای آن به اندروید ۱۱ هم پشتیبانی می‎کند.  این گوشی یکی از بهترین گوشی تا ۷ میلیون تومان برای خرید است. اگر مبلغی حدود ۷ میلیون تومان دارید، حتما به خرید این گوشی فکر کنید.

راهنمای خرید بهترین گوشی تا 15 میلیون تومان را در این مطلب بخوانید!

راهنمای خرید بهترین گوشی تا ۷ میلیون تومان

قیمت روز انواع گوشی شیائومی را در سایت ایمالز مشاهده کنید!

گوشی موبایل شیک و باکیفیت، مدل Realme 7 5G

این گوشی از برند ریلمی و با سیستم عامل اندروید ۱۰ به بازارهای فروش عرضه شده است. برند ریلمی در مقایسه با برندهایی همچون سامسونگ و شیائومی شناخته شده و معروف نیست. اما در ادامه شما را با ویژگی‎های این گوشی بیشتر آشنا می‎کنیم تا بتوانید به راحتی نسبت به خرید این محصول تصمیم گیری نمایید. صفحه نمایشگر گوشی موبایل Realme 7 5G ۵.۶ مگاپیکسلی است.

 تراشه این گوشی مدیاتک Dimensity 800U 5G است و از پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC3 برخوردار است. این گوشی از یک دوربین چهارگانه با کیفیت‎های متفاوت ۴۸، ۸ و ۲ (ماکرو و عمق سنج)  مکاپیکسلی برخوردار است. رم این گوشی ۶ گیگابایت و حافظه داخلی آن ۱۲۸ گیگابایت است.

پس اگر علاقه‎مند به گوشی‎های هوشمند با حافظه داخلی زیاد هستید حتما به خرید گوشی  Realme 7 5G فکر کنید. در ضمن، شما می‎توانید در صورت تمایل حافظه این گوشی را افزایش دهید. اگر به فکر تهیه بهترین گوشی تا ۷ میلیون هستید، حتما خرید گوشی ریلمی Realme 7 5G را در لیست خود قرار دهید.

راهنمای خرید بهترین گوشی تا 20 میلیون تومان را در این مطلب بخوانید!

جمع بندی راهنمای خرید بهترین گوشی تا ۷ میلیون تومان 

در پایان باید گفت این مقاله شما را با چهار گوشی هوشمند از برندهای تجاری مختلف آشنا کرده است که می‌توانید متناسب با نیاز و علاقه‌مندی خود نسبت به انتخاب یکی از آن‌ها و خریدش اقدام نمایید. گوشی‌های هوشمند فوق جز گوشی‌های موبایل با رنج قیمت متوسط هستند که می‌توانید پس از ذخیره پولتان به مدت چند ماه آن‌ها را خریداری کرده و از آن‌ها سالیان سال استفاده نمایید.

بهترین گوشی تا ۷ میلیون تومان


نظرات کاربران