راهنمای خرید فلاسک چای

راهنمای خرید فلاسک چای

در خرید فلاسک چای باید برخی نکات را مورد توجه قرار دهید تا یک خرید مناسب را تجربه نمایید. اگر قصد خرید یک فلاسک چای باکیفیت را دارید با ما همراه باشید تا شما را در خرید آن راهنمایی کنیم. با خرید یک فلاسک چای مناسب دیگر نیازی نیست نگران سرد شدن چای و یا از بین رفتن خنکی آب باشید زیرا فلاسک چای این مشکل را برایتان حل خواهد نمود و به حفظ دمای نوشیدنی دلخواه شما خواهد پرداخت. برای آنکه فلاسک چای شما بتواند دمای نوشیدنی را حفظ کند باید یک محصول با کیفیت و مناسب را خریداری نمایید. در این مقاله برایتان نکات حائز اهمیت در خرید فلاسک چای را ذکر خواهیم نمود و شما با توجه به آن و با در نظر گرفتن این نکات می توانید یک فلاسک چای مناسب را برای خود خریداری نمایید. در آخر بهترین فلاسک های چای خارجی و ایرانی که در بازار وجود دارد را به شما معرفی خواهیم نمود تا با اطلاعات کافی اقدام به خرید یک فلاسک چای مناسب نمایید. برای اطلاع از قیمت فلاسک چای به صفحه لیست قیمت این محصول در سایت ایمالز مراجعه کنید.

 

راهنمای خرید فلاسک چای

امروزه تولیدکنندگان بسیاری به تولید فلاسک های چای در انواع مختلفی می پردازند که هر یک دارای کاربردهای گوناگون و مشخصات خاص خود هستند. خرید یک فلاسک چای ممکن است با وجود تنوع زیاد در میان تولیدات داخلی و خارجی اندکی دشوار باشد و قطعا انتخاب بهترین فلاسک چای خارجی یا ایرانی برایتان مشکل خواهد بود. برای خرید یک فلاسک چای باکیفیت و مناسب باید نکاتی را مدنظر قرار دهید و ابتدا به آشنایی با برخی از ویژگی های فلاسک های چای باکیفیت بپردازید تا با داشتن اطلاعات کافی اقدام به خرید نمایید. در خرید یک فلاسک چای مناسب باید به نکاتی نظیر نوع عایق، جنس، ظرفیت فلاسک و ... توجه داشته باشید. هر یک از این موارد را در ادامه برایتان ذکر خواهیم کرد پس با ما همراه باشید.

نوع عایق

 

 

راهنمای خرید فلاسک چای

نخستین مورد که در هنگام خرید یک فلاسک چای باکیفیت باید مورد توجه قرار گیرد نوع عایق فلاسک می باشد. با وجود عایق بندی مناسب دمای نوشیدنی که درون فلاسک قرار دارد حفظ خواهید شد و این عایق بندی است که به حفظ آن می پردازد پس حتما باید به نوع عایق بندی فلاسک توجه شود. بیشتر فلاسک های چای دارای ساختاری بصورت پنجره های دوجداره می باشد که در دو یا چند لایه به تولید می رسد. در میان لایه های بدنه امکان دارد از مواد عایق نظیر فوم استفاده شده باشد و یا کاملا خلا باشد. لازم به ذکر است که خلا بودن میان لایه ها تاثیری بیشتری در حفظ دمای فلاسک خواهد داشت زیرا در خلا مولکول های هوای کمتری وجود دارد و کمتری میزان انتقال حرارت انجام می گیرد. میزان فاصله میان لایه ها چندان اهمیتی ندارد پس زیاد بودن این فاصله تفاوتی را به وجود نمی آورد و فقط باید به خالی بودن این فاصله از مولکول های هوا توجه داشت. با وجود دیواره چند لایه فلاسک شاهد جلوگیری از تعریق مایعات سرد درون فلاسک خواهیم بود. فلاسک ها انواع مختلفی دارند و میزان نگهداری دمای نوشیدنی های درون تفاوت دارد که این زمان ممکن است از 4 ساعت تا 24 سال تفاوت داشته باشد. فلاسک هایی که دارای عایق بندی باکیفیت تری می باشد گزینه ی بهتری برای استفاده در مسافرت و سفرهای طولانی می باشد. اگر قصد خرید فلاسک جهت نوشیدن قهوه ی صبحگاهی در محل کار خود و یا موارد این چنینی را دارید می توانید از فلاسک هایی با عایق بندی کمتر بهره گیرید و هزینه ی بالایی را جهت خرید فلاسک های گران قیمت با عایق بندی باکیفیت صرف نکنید پس در خرید یک فلاسک چای باید به این مورد توجه داشته باشید و متناسب با نیاز خود اقدام به خرید نمایید.

جنس بدنه


راهنمای خرید فلاسک چای

توجه به جنس بدنه فلاسک چای از دیگر موارد حائز اهمیت در خرید فلاسک به شمار می رود. در ساخت فلاسک از مواد گوناگونی نظیر استیل، پلاستیک و شیشه بهره گرفته می شود که بیشتر این محصولات از استیل ضد زنگ به تولید می رسند. در میان انواع فلاسک های چای، فلاسک های پلاستیکی و شیشه ای از طول عمر کمتری برخوردار هستند و سریع تر می شکنند. این مدل از فلاسک ها از کمترین مقاومت بهره مند هستند فلاسک هایی که تولید شده از استیل ضد زنگ می باشند دارای مقاومت بالاتری بوده و کمتر دچار خط و خش می گردند و علاوه بر آن به آسانی می توانید به تمیز کردن آن بپردازید. این مزیت ها سبب گشته تا در ساخت لوازم آشپزخانه بیشتر از استیل بهره گرفته شود. فلاسک هایی که از استیل ساخته می شوند همانند دیگر مواد دارای بوی رسوب و طعم فلز نیستند و هیچگونه مشکل و یا مسمومیت را برایتان به وجود نمی آورد. اگر بخواهیم تنها عیب فلاسک های ساخته شده از استیل ضد زنگ را ذکر کنیم وزن بالای آن در قیاس با دیگر فلاسک ها می باشد. لازم به ذکر است که تولیدکنندگان فلاسک های چای امروزه به تولید فلاسک های ضد زنگ با وزن کم می پردازند که دارای طراحی مطلوبی نیز می باشند.

گنجایش

هنگام خرید فلاسک چای باید به ظرفیت و گنجایش فلاسک نیز توجه داشته باشید. فلاسک های عرضه شده به بازار دارای گنجایش حداقلی نیم لیتر تا حداکثر دو لیتر می باشد. در خرید فلاسک باید متناسب با نیاز خود گنجایش آن را انتخاب نمایید. برای افرادی که وقت بسیاری را صرف مسافرت و یا تفریح هایی نظیر کوهنوردی و ... می کنند بهتر است فلاسکی با گنجایش بالا را خریداری نمایند در غیر اینصورت فلاسکی با گنجایش کم می توان نیاز شما را برآورده نماید. لازم به ذکر است که هر اندازه گنجایش فلاسک افزایش یابد با افزایش وزن نیز رو به رو خواهیم بود و حمل و جابه جایی آن برایتان کار سختی خواهد بود. هنگام خرید گنجایش فلاسک را اندکی بیشتر از نیاز خود انتخاب نمایید تا به اندازه چند سانتی متر هوا درون فلاسک باقی بماند و مانع از انتقال حرارت گردد.


راهنمای خرید فلاسک چای

دهانه و درپوش

فلاسکی که خریداری می کنید باید از دهانه و درپوش محکم و سفتی برخوردار باشد تا حرارت انتقال پیدا نکند. یک فلاسک مناسب باید دارای درپوشی باشد که تمیز نمودن آن به آسانی انجام گیرد و در بستن و باز کردن دچار مشکل نشود. از دیگر ویژگی های دهانه و درپوش یک فلاسک باکیفیت بسته شدن کامل آن می باشد تا مایعات از درون آن خارج نگردد که می توانید فلاسک هایی با درپوش های پیچی را انتخاب نمایید که گزینه ی مناسبی هستند. برخی از فلاسک ها دارای درپوشی هستند که از شیر و یا لوله کوچک برخوردار می باشند و به کمک آن استفاده از نوشیدنی درون فلاسک بدون باز کردن درپوش امکان پذیر می گردد. از دیگر ویژگی های یک فلاسک مناسب می توان به بزرگ بودن درپوش آن اشاره نمود که امکان ریختن تکه های یخ و دیگر جامدات درون آن فراهم گردد. برخی از فلاسک ها دارای درپوش لیوانی شکل هستند که جهت نوشیدن مایعات درون فلاسک می توان مورد استفاده قرار داد. برخی تولیدکنندگان این مدل از درپوش ها را به همراه دسته کوچکی طراحی می نمایند که تا نوشیدن از آن کار راحتی برایتان باشد.

سایر ملاک های تعیین کننده

تا این قسمت از مقاله برایتان اصلی ترین نکات را که برای خرید فلاسک چای مناسب باید مورد توجه قرار گیرد را ذکر نمودیم اما برخی نکات دیگر نیز وجود دارد که می توانید از طریق آن محصول باکیفیت را از محصول بی کیفیت تشخیص دهید. یک فلاسک مناسب و با کیفیت باید از دستگیره ی مناسبی برخوردار باشد تا حمل فلاسک را راحت تر نماید. برخی از تولیدکنندگان برای فلاسک های خود کاور یا کیسه هایی مخصوص در نظر گرفته اند که آسان تر بتوان به حمل آن پرداخت. لازم به ذکر است که فلاسک ها را باید بصورت دستی شستشو نمود زیرا ماشین ظرفشویی به آن صدمه خواهد زد.

قیمت بهترین فلاسک های موجود در بازار ایران


راهنمای خرید فلاسک چای

امروزه شاهد عرضه انواع فلاسک ها به بازار هستیم که هر یک از قیمت های متنوعی برخوردار هستند. امکان دارد در تصور شما اینگونه باشد که بالا بودن قیمت فلاسک حاکی از کیفیت بالای آن دارد اما باید گفت که همیشه این موضوع صدق نمی کند و امکان دارد یک فلاسک ارزان دارای کیفیت مطلوبی باشد و حتی کیفیت آن از فلاسک های گران قیمت نیز بهتر باشد. امکان دارد تنوع فلاسک ها هنگام خرید شما را سردرگم نماید. فلاسک ها انواع مختلفی دارد که برخی از آنها شامل فلاسک چای ژاپنی، فلاسک چای پمپی، فلاسک چای دوقلو و علاوه بر آن فلاسک نوزاد نیز به تولید می رسد. در ادامه این مقاله شما را با بهترین و باکیفیت ترین فلاسک های چای عرضه شده به بازار آشنا خواهیم نمود.

فلاسک استنلی سری کلاسیک ظرفیت 1 لیتر

یکی از بهترین فلاسک های موجود در بازار فلاسک استنلی سری کلاسیک  می باشد که توسط یک کمپانی آمریکایی می باشد به تولید رسیده است. این فلاسک در میان فلاسک های کوهنوردی توانسته بالاترین جایگاه را از آن خود نماید. در تولید این محصول از استیل ضدزنگ برای بدنه استفاده شده است و درپوش آن از جنس پلاستیکی می باشد. بدنه ی این محصول دارای چند لایه بوده که میانه لایه ها خلا وجود دارد و به کمک این خلا قادر به حفظ دمای نوشیدنی به مدت 24 ساعت می باشد. این کمپانی این محصول خود را با وزن کم و دسته تاشو به تولید رسانده است تا حمل آن کار راحتی باشد. یکی از ویژگی های مثبت این محصول این است که به راحتی می توانید آن را با ماشین ظرفشویی شستشو دهید. با خرید این فلاسک می توانید دمای نوشیدنی درون فلاسک را حفظ کنید. قیمت فلاسک استنلی سری کلاسیک ظرفیت 1 لیتر را از سایت ایمالز استعلام کرده و با خرید از فروشگاههای معتبر خریدی به صرفه را تجربه کنید.

 

فلاسک ترموس مدل Venice ظرفیت 2 لیتر

از معروف ترین تولیدکنندگان خارجی فلاسک می توان برند ترموس را نام برد که بهترین و باکیفیت ترین محصولات را روانه بازار می کند. تولیدات این دارای طراحی زیبا و خاصی می باشد. این فلاسک چای دارای ظرفیت دو لیتری می باشد و با این وجود از وزن اندکی نیز برخوردار است. اگر قصد خرید فلاسک برای جمع های خانوادگی و دوستانه خود را دارید این محصول می تواند یک انتخاب بی نظیر باشد. در ساخت فلاسک مدل Venice از استیل ضدزنگ بهره گرفته شده است. این محصول قادر به حفظ دمای نوشیدنی های گرم تا 8 ساعت و نوشیدنی های سرد تا 24 ساعت می باشد. برند ترموس در تولید این محصول خود از فناوری Thermax بهره گرفته شده است زیرا این فناوری سبب می گردد تا حرارت درون فلاسک منتقل نشود. این محصول نیز همانند دیگر محصولات دارای برخی نقاط منفی می باشد که نقطه ضعف این محصول این است که در برابر ضربات چندان مقاوم نبوده و ممکن است آسیب ببیند. اگر تصمیم دارید یک فلاسک جادار و کم وزن را خریداری کنید این محصول یک انتخاب مناسب برایتان خواهد بود.


راهنمای خرید فلاسک چای

فلاسک قمقمه رگال مدل SJ-07 ظرفیت 0.7

یکی دیگر از بهترین فلاسک های عرضه شده به بازار فلاسک قمقمه رگال مدل SJ-07 می باشد که در ساخت این محصول از استیل ضد زنگ بهره گرفته شده است. بدنه ی این فلاسک دارای مقاومت بالایی است و در برابر ضربات استحکام بالایی دارد. گنجکایش این فلاسک تقریبا متوسط می باشد. اگر قصد رفتن به کمپ و طبیعت گردی را دارید این محصول می تواند یک انتخاب مناسب برایتان محسوب گردد. قیمت قمقمه رگال مدل sj-07 را از سایت ایمالز بپرسید!

فلاسک شیزومی مدل SZM-8063 ظرفیت 0.5 لیتر

فلاسک مدل SZM-8063 جز بهترین و باکیفیت ترین فلاسک های موجود در بازار قرار دارد که دارای قیمت پایین و وزن اندکی می باشد. حمل این فلاسک به راحتی انجام می گردد و به خوبی نگهداری دمای نوشیدنی مدت چند ساعت می پردازد. بدنه ی این فلاسک فلزی بوده و درپوش آن نیز به عنوان لیوان استفاده می گردد. اگر قصد خرید فلاسک شخصی برای خود را دارید این فلاسک می تواند گزینه ی مناسبی برایتان باشد زیرا از گنجایش کمی برخوردار است. تولید این فلاسک بدون دستگیره انجام گرفته است. این محصول انتخاب مناسبی برای استفاده شخصی به شمار آید که به دلیل وزن کم به راحتی حمل می شود.

فلاسک هوشمند مدل 058 گنجایش 0.5 لیتری

محصول دیگری که به معرفی آن می پردازیم فلاسک مدل 058 می باشد که گزینه ی مطلوبی جهت استفاده برای کوهنوردی، سفر و ... می باشد. این محصول یک فلاسک هوشمندانه است که برای آن دماسنج بکار برده شده است و علاوه بر آن از سنسور دمای هوشمند جهت اندازه گیری دما برخوردار است. جهت اطلاع از سرد و گرم بودن نوشیدنی کافیست بر روی نمایشگر LCD فلاسک ضربه وارد کنید. لازم به ذکر است که این فلاسک دارای یک صافی استیل بوده که سبب می گردد دمنوش گیاهی و چای با آب مخلوط نگردد. امکان جدا نمودن صافی و توری از لیوان دمنوش ساز برایتان فراهم گشته است.

فلاسک یزدگل کد 148


راهنمای خرید فلاسک چای

فلاسک یزدگل کد 148 از دیگر فلاسک های باکیفیتی است که در بازار وجود دارد. این فلاسک می تواند برایتان نوشیدنی گرم و یا خنک را در سفرهای خود و ... فراهم آورد. گنجایش این محصول 1 لیتر می باشد که برای تعداد نفرات کم می تواند مناسب باشد. در ساخت بدنه ی این فلاسک از پلاستیک با کیفیت بهره گرفته شده است که هر یک دارای رنگ های گوناگونی می باشد. درپوش بکار برده شده محکم و سفت است به گونه ای که حرارت داخل به بیرون منتقل نمی گردد و علاوه بر آن نوشیدنی درون فلاسک به بیرون ریخته نمی شود. عایق این فلاسک تولید شده از شیشه دوجداره می باشد که به خوبی می تواند دمای نوشیدنی را حفظ نماید. لازم به ذکر است که با خرید این فلاسک باید به خوبی به حفظ آن بپردازید زیرا دارای عایق شیشه ای می باشد و امکان شکستن آن وجود دارد. اگر قصد خرید یک فلاسک با گنجایش متوسط را دارید تا در سفرهای خود بتوانید نوشیدنی های دلخواه خود بنوشید این فلاسک انتخاب مناسبی خواهد بود. قیمت فلاسک یزدگل کد 148  را از سایت ایمالز استعلام کنید.


راهنمای خرید فلاسک چای

کاور فلاسک موتال مدل 1L

همانطور که می دانید در سفرها امکان آسیب رسیدن به فلاسک وجود دارد در نتیجه نیاز به مراقبت بیشتر از آن می باشد. کاور و محافظ فلاسک می توانید یک گزینه ی مناسب جهت محافظت از فلاسک باشد که دارای طراحی زیبا و خاصی است و از وزن کمی نیز برخوردار می باشد. یکی از بهترین کاورها و محافظ های فلاسک کاور و محافظ فلاسک یک لیتری موتال می باشد که جهت مراقبت از فلاسک می تواند مناسب باشد. در بدنه ی این فلاسک از فوم ضد ضربه استفاده شده است و علاوه بر آن دارای رویه ی ضد آب و ضخیم و خوش رنگ می باشد. در تولید این کاور ارگونومی رعایت شده است که حمل فلاسک را راحت تر می نماید. با خرید این کاور می توانید به حفظ دمای نوشیدنی داخل فلاسک بپردازید.


نظرات کاربران